Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
(09-06-2013, 01:13 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Κάνει στάση στον Ευαγγελισμό; Εγώ τώρα που το πήρα πάντως δεν έκανε! Και μάλιστα για καλή μου τύχη ένα πιτσιρίκι είχε πατήσει το κουμπί της στάσης πριν τον Ευαγγελισμό (προφανώς για να κατέβει στο Χίλτον) και παρ' όλα αυτά δε σταμάτησε!

Δε νομίζω ότι κάνει στάση στον Ευαγγελισμό. Δεν έχω δει ετικέτα της γραμμής ούτε στη στάση που είναι από την πλευρά του Νοσοκομείου, ούτε σε αυτή που είναι από την απέναντι πλευρά.

Για το 030, ψάχνοντας μέσα στο forum βρήκα post του aliance από τον 11/2009 που ανέφερε ότι στη γραμμή δρομολογείται 1 Mercedes Benz O405N ή Daf και ενδιάμεσα κάνει 2 δρομολόγια στο 219.

(09-06-2013, 12:27 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Thanks! Smile Ξέρεις καθόλου ώρες άφιξης/αναχώρησης; Σ' αφήνουν άραγε να μπεις ή είναι μόνο για τους μαθητές;
Ξέρω ότι έχει 1 δρομολόγιο το πρωί και 1 το μεσημέρι. Σήμερα που θα περάσω από Δάφνη θα τσεκάρω αν υπάρχει το χαρτί στο σταθμαρχείο και θα σου πω.
Τώρα για την είσοδο, δε νομίζω να απαγορεύεται, αλλά σε μία γραμμή που υπάρξει για να εξυπηρετεί ΑΜΕΑ το θεωρώ άσχημο να πάει να μπει και κάποιος άλλος, ειδικά από τη στιγμή που δεν κάνει και ενδιάμεσες στάσεις, όπως τα υπόλοιπα σχολικά του ΟΑΣΑ.
(09-06-2013, 01:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Τώρα για την είσοδο, δε νομίζω να απαγορεύεται, αλλά σε μία γραμμή που υπάρξει για να εξυπηρετεί ΑΜΕΑ το θεωρώ άσχημο να πάει να μπει και κάποιος άλλος, ειδικά από τη στιγμή που δεν κάνει και ενδιάμεσες στάσεις, όπως τα υπόλοιπα σχολικά του ΟΑΣΑ.

Ναι το σκέφτηκα κι εγώ αυτό, αν όμως είναι 12μετρο όπως λες κι έχει χώρο γιατί να μη μπω; Εντάξει άμα δω ότι γεμίζει εντελώς, πιθανώς και να μην ανέβω. Πάντως δεν έχω θέμα με τα ΑΜΕΑ, ίσα ίσα. Αλήθεια για το Στ.Κατεχάκη-ΟΝΑ Γουδή γνωρίζει κανείς αν δρομολογείται ακόμα; Στις στάσεις πάντως υπάρχει...
Παρατήρησε κανείς ότι με το πρόγραμμα του Ιουνίου η Ε14 έγινε τις καθημερινές σχεδόν πλήρους λειτουργίας, καθιστώντας της Χ14 ως νυχτερινή;
Το είχαμε δει όταν βγήκε η απόφαση και να που έγινε πράξη.

Ε14: http://www.oasa.gr/xmap.php?id=pe14
Χ14: http://www.oasa.gr/xmap.php?id=px14
στα Ε22 και Α2 πυκνωσαν τα δρομολογια σαββατου και κυριακης
(11-06-2013, 12:51 PM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]στα Ε22 και Α2 πυκνωσαν τα δρομολογια σαββατου και κυριακης

Το ίδιο έγινε και στα 171, 304/305 και Α1.
Έχουν γίνει αρκετές κουβέντες για τα νότια προάστια και τα αρθρωτά και σήμερα στην Αθήνα πρόσεξα ένα N1 στο Β2 που πήγαινε προς Ακαδημία το οποίο ήταν στοιβαγμένο μέχρι αηδίας και περισσότερο από οποιοδήποτε Α3 ή Β3. Και ρωτάω μήπως τελικά θα έπρεπε να έχει αρθρωτά απαραίτητα η Β2; Τα Α3 και Β3 είχαν μόνο αρθρωτά. Αντίθετα στο Α4 είχε και αρθρωτά και Ν1. Η Χ97 δεν τα χρειάζεται. Η 171;
Ποια είναι η προτεραιότητα;

1) Ε22
2) Α2
3) 171
4) Α3
5) Β4
6) Α4
7) Χ97
8) Β2
Έτσι πάει βλέπω
(14-06-2013, 10:45 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Έχουν γίνει αρκετές κουβέντες για τα νότια προάστια και τα αρθρωτά και σήμερα στην Αθήνα πρόσεξα ένα N1 στο Β2 που πήγαινε προς Ακαδημία το οποίο ήταν στοιβαγμένο μέχρι αηδίας και περισσότερο από οποιοδήποτε Α3 ή Β3. Και ρωτάω μήπως τελικά θα έπρεπε να έχει αρθρωτά απαραίτητα η Β2; Τα Α3 και Β3 είχαν μόνο αρθρωτά. Αντίθετα στο Α4 είχε και αρθρωτά και Ν1. Η Χ97 δεν τα χρειάζεται. Η 171;
Ποια είναι η προτεραιότητα;

1) Ε22
2) Α2
3) 171
4) Α3
5) Β4
6) Α4
7) Χ97
8) Β2
Έτσι πάει βλέπω

Το Χ97 παίρνει αρθρωτά σπάνια πλέον.
Επίσης, Α3/Β3 είχαν και δρομολόγηση με N1 σήμερα, όπως και το 171 που το πήρα εγώ κατά τις 11 από ΣΤΡΟΦΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ έως το Μετρό Αγ. Δημητρίου και ήταν πιο φίσκα πεθαίνεις!
Το Χ97 σπάνια άλλα πιο συχνά από το Β2. Κρίνω ότι το Β2 χρειάζεται και αρθρωτά.
(14-06-2013, 10:45 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Έχουν γίνει αρκετές κουβέντες για τα νότια προάστια και τα αρθρωτά και σήμερα στην Αθήνα πρόσεξα ένα N1 στο Β2 που πήγαινε προς Ακαδημία το οποίο ήταν στοιβαγμένο μέχρι αηδίας και περισσότερο από οποιοδήποτε Α3 ή Β3. Και ρωτάω μήπως τελικά θα έπρεπε να έχει αρθρωτά απαραίτητα η Β2; Τα Α3 και Β3 είχαν μόνο αρθρωτά. Αντίθετα στο Α4 είχε και αρθρωτά και Ν1. Η Χ97 δεν τα χρειάζεται. Η 171;
Ποια είναι η προτεραιότητα;

1) Ε22
2) Α2
3) 171
4) Α3
5) Β4
6) Α4
7) Χ97
8) Β2
Έτσι πάει βλέπω

Β4 έχει καταργηθεί απ' το 2010 και δεν πήρε ποτέ αρθρωτά. Αρθρωτά στο Ελληνικό παίρνουν πάντα Α2, Ε22, 040, 550 και 608. Α5, Α7, 171 και 154 παίρνουν σπάνια 12μετρο. Α3/Β3, Α4, Χ97, 237 και 304/305/316 παίρνουν και 12μετρα και 18μετρα. Σπάνια αρθρωτό παίρνει το Β2. Για το 242 δεν ξέρω τι γίνεται τώρα τελευταία. Όσον αφορά το Β2 λογικά θα είχε ώρα να περάσει Ε22 αλλιώς ειδικά στο κέντρο άδειο πάει. Το 171 όπως και το 154 τα θέλουν υποχρεωτικά τα αρθρωτά. Ίσως στη χειμερινή περιόδο το 171 ως τοπικό στο Ελληνικό να μην χρειάζεται αρθρωτό.
(14-06-2013, 10:57 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Β4 έχει καταργηθεί απ' το 2010 και δεν πήρε ποτέ αρθρωτά. Αρθρωτά στο Ελληνικό παίρνουν πάντα Α2, Ε22, 040, 550 και 608. Α5, Α7, 171 και 154 παίρνουν σπάνια 12μετρο. Α3/Β3, Α4, Χ97, 237 και 304/305/316 παίρνουν και 12μετρα και 18μετρα. Σπάνια αρθρωτό παίρνει το Β2. Για το 242 δεν ξέρω τι γίνεται τώρα τελευταία. Όσον αφορά το Β2 λογικά θα είχε ώρα να περάσει Ε22 αλλιώς ειδικά στο κέντρο άδειο πάει. Το 171 όπως και το 154 τα θέλουν υποχρεωτικά τα αρθρωτά. Ίσως στη χειμερινή περιόδο το 171 ως τοπικό στο Ελληνικό να μην χρειάζεται αρθρωτό.

Β3 εννοούσα. Η Α7 βγαίνει κυρίως από Ράλλη.