01-09-2013, 10:34 PM
(01-09-2013, 05:30 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]2/4: Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να συνενωθούν. Πάντως αν σκεφτούμε ότι στην κατεύθυνση προς Καισαριανή/Άγιο Αρτέμιο είναι συντονισμένα και έχουν συνδιασμένη συχνότητα στην αιχμή ανά 5'-6' πιστεύω ότι ίσως είναι καλύτερα να διατηρηθούν ως έχουν αλλά με προσθήκη ενδίαμεσου σημείου συντονισμού στην 1η κοινή στάση στο Παγκράτι ή έστω στο Σύνταγμα ώστε να είναι συντονισμένα και στις δύο κατευθύνσεις.Ουσιαστικά είναι η λογική που εφαρμόζεται όταν κλείνει το κέντρο. Σε τέτοια περίπτωση λοιπόν, το 2 εκτελεί τοπική κυκλική από Καισαριανή έως στ. Αγ. Ιωάννη και επιστροφή και το 4 το αντίστροφο.
Για να γλυτώσουμε από τις ασυντόνιστες διελεύσεις στο κοινό του τμήμα, τις ενοποιούμε σε μία.
(01-09-2013, 05:30 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]3/13: Συμφωνώ αλλά καλύτερα ως ΠΛ.ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΨΥΧΙΚΟ με 21 οχήματα ανά 6' (Σήμερα 3+13 νομίζω έχουν 13+10 οχήματα αντίστοιχα δηλαδή σύνολο 23).Και το υπάρχον δίκτυο από Άνω Πατήσια έως Νέα Φιλαδέλφεια τι θα το κάνουμε; Θα κοσμεί την Δεκελείας;
(01-09-2013, 05:30 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]14/19: Δεν είναι άσχημη πρόταση αλλά θα μειωθούν οι διελεύσεις από Αλεξάνδρας η οποία έχει αρκετό φόρτο. Συμφωνώ στο να πάει το 14 Λαμπρινή.Να ενισχυθεί το νέο 14. Καλύτερα να υπάρχει μία γραμμή, η οποία συντονίζεται καλύτερα, παρά δύο. Άλλωστε το 19 έτσι όπως είναι καταλήγει έτσι κι αλλιώς στο πουθενά. Εκτός αν το στείλουμε Ομόνοια, αλλά το θέμα είναι να μην εκθέτουμε κι άλλες γραμμές στο μπάχαλο που επικρατεί κάθε λίγο στο Κέντρο (λόγω διαδηλώσεων κλπ).
18/19: Κόψιμο του 18 και ενίσχυση του 19.
(01-09-2013, 05:30 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]1/5: Καλύτερα κόψιμο του 1 και επέκταση του 5 στο Μοσχάτο με 27 οχήματα ανά 6' (Σήμερα 1+5 αν θυμάμαι καλά έχουν 10+14 οχήματα αντίστοιχα οπότε σύνολο 24 και τα υπόλοιπα 3 μπορούν να τα πάρουν απ' το 11). Επίσης, να φύγει από την Λαμπρινή και να φτάνει μέχρι Πλ. Παπαδιαμάντη. Από 'κει μπορεί να γίνει συντονισμός με το 3 ώστε στην αιχμή να ΄χει η Πατησίων προς κέντρο ανά 3'. Στον γυρισμό μπορεί να προστεθεί ως ενδιάμεσο σημείο η Ακαδημία ώστε να 'ναι πάλι συντονισμένα.Ο μόνος λόγος που πρότεινα να μείνει το 1 και όχι να επεκταθεί το 5 είναι η εξυπηρέτηση του Αμαξοστασίου Αττικής. Βέβαια, υπάρχει και το δίκτυο των θερμοκίνητων που μπορεί να εξυπηρετήσει.
Ναι στο να κοπεί στην Πλ. Παπαδιαμάντη, αρκεί να επεκταθεί τη 14, για να μη μείνει ανεκμετάλλευτο το δίκτυο.
(01-09-2013, 05:30 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]11/12: Συγχώνευση με κόψιμο του κομματιού του 11 στην Πατησίων. 20 οχήματα ανά 8' (Σήμερα 11+12 έχουν 12+11 οχήματα αντίστοιχα δηλαδή συνολικά 23). Σε περίπτωση που κοπεί το Α13 ίσως χρειαστεί κάποια ενίσχυση αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι χρειάζεται παραπάνω συχνότητα η Λένορμαν.Αυτό θα ήταν καλό σαν κίνηση, αν ήμασταν 4-5 χρόνια νωρίτερα. Τότε που δεν έκλεινε κάθε μέρα το κέντρο. Βέβαια, τι να πηγαίνει Πατήσια, τι Περιστέρι.
Και πάλι, το να πειραχτεί μια γραμμή (11) που τα πάει εξαιρετικά από επιβατική κίνηση, το θεωρώ αποτυχία. Καλύτερα αφήνουμε μόνο του το 12 να κάνει παιχνίδι στη Λένορμαν, το ενισχύουμε όσο χρειάζεται για να γλυτώσουμε από το Α13, με το οποίο δε μπορούν να συντονιστούν, και εξετάζουμε και τη λύση του να γίνει κυκλική Αγ. Ιερόθεος - Στ. Μεταξουργείου (κατά τη λογική της κυκλικοποίησης του 21). Και αφήνουμε το 11 ως έχει, ή το ενισχύουμε.
(01-09-2013, 05:30 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]25: Δεν είναι άσχημο σαν σκέψη να κοπεί το Γ12 και να ενισχυθεί το 25 αλλά άμα κοπεί το Γ12 χάνεται η σύνδεση με ΗΣΑΠ. Αυτό που μπορεί να γίνει άνετα είναι να φτάνει μέχρι Αττική το Γ12.Δε νομίζω ότι είναι τόσο τρομερό κάποιος να πάρει το Μετρό από Αττική και να κατέβει 2 στάσεις μετά, στον Αγ. Αντώνιο, και να πάρει από εκεί το 25. Αλλά και η λύση ενός τοπικού Γ12, δεν είναι άσχημη, αν και δεν ξέρω αν θα μπορεί να συντονιστεί με το 25 ή θα περνάνε μαζί και μετά κανένα 15' κενό.
(01-09-2013, 05:30 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Υπάρχει σημαντικό τμήμα που μένει ακάλυπτο απ' το 21 στην Π.Ράλλη/Σαλαμίνος οπότε χρειάζεται το Β18. Επίσης, τα Β18/Γ18 είναι συγκρότημα και έχουν συνδιασμένη συχνότητα στο μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής. Άλλες γραμμές είναι που είναι ασυντόνιστες στους κεντρικούς άξονες και πρέπει να φύγουν π.χ. 12/Α13, 6/Β9/Γ9, Α3/Β3/Α4 κ.α.Δηλαδή τι παραπάνω έχει ο κάτοικος της Λ. Σαλαμίνος από αυτόν που μένει Άλίμο/Καλαμάκι, Άνω Ηλιούπολη, Χολαργό, Παπάγου κλπ. για να έχει γραμμή που να τον πηγαίνει κέντρο και να καλύπτεται στο μεγαλύτερο μέρος της από δύο άλλες (21 + Γ18).
Το ότι είναι συγκρότημα τα Β18/Γ18 δε μας δημιουργεί κάποιο θέμα. Το Γ18 θα πάρει την ενίσχυση που χρειάζεται για να εξυπηρετεί άψογα το Πέραμα και όλη την υπόλοιπη διαδρομή, το 21 το ίδιο για να εξυπηρετεί την Π. Ράλλη και για να μη μείνει η Σαλαμίνος χωρίς λεωφορείο, κάνουμε ένα καλό τοπικό για το Μετρό και όλα οκ.