Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
(02-06-2013, 01:49 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Πάντως κακά τα ψέμματα, αν "τρολλεϋοποιηθεί" το 049 θα χαθεί ίσως η ταχύτερη λεωφορειακή σύνδεση Αθήνας-Πειραιά! Πήρα τις προάλλες το 049 με Irisbus Diesel και πραγματικά πέταγε! Σε μισή ώρα ήμουν Ομόνοια! (και από Ακτή Ξαβερίου έτσι; Όχι από κέντρο Πειραιά!) Το 040 με τη διαδρομή που κάνει από τα στενά της Καλλιθέας θέλει στάνταρ μία ώρα για να φτάσει Σύνταγμα! Και τα τρόλλεϋ γενικά κινούνται με πολύ πιο χαμηλές ταχύτητες απ' ό,τι τα λεωφορεία... (γιατί άραγε; ) Οπότε μήπως αφού υπάρχει έλλειψη οδηγών και στα τρόλλεϋ να 'ταν προτιμότερο να παραμείνει λεωφορείο; (βέβαια έχει πλέον τραγικές συχνότητες, αλλά τι να κάνεις; )

Τα τρόλλει εδώ κινούνται εκνευριστικά σιγά, καθώς η διαδρομή τους είναι ως επι το πλείστον με πολλές στροφές, με πολλές διακλαδώσεις σε ευθείες (πχ Πανεπιστημίου) ενώ το όλο δίκτυο είναι αρκετά παλιό. Άρα λίγο να τρέξει το τρόλλει, πάνε οι κεραίες!

Δε συμβαίνει όμως αυτό στο 10. Το δίκτυο του 10 είναι σχετικά καινούργιο, δεν έχει διακλαδώσεις στη Συγγρού και φυσικά... είναι όλο μια ευθεία! Γι' αυτό και το 10 στη Συγγρού πετάει (που να δείτε τα βράδια). Οπότε και στη Πειραιώς πιστεύω θα γίνει το ίδιο.
(02-06-2013, 03:51 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Δε συμβαίνει όμως αυτό στο 10. Το δίκτυο του 10 είναι σχετικά καινούργιο, δεν έχει διακλαδώσεις στη Συγγρού και φυσικά... είναι όλο μια ευθεία! Γι' αυτό και το 10 στη Συγγρού πετάει (που να δείτε τα βράδια). Οπότε και στη Πειραιώς πιστεύω θα γίνει το ίδιο.

Eγώ προσωπικά όσες φορές έχω πάρει το 10, σέρνεται!! Και χωρίς λόγο! (ειδικά στη Συγγρού) Πολύ λίγες φορές έχει τύχει να πηγαίνει με σεβαστή ταχύτητα. Μήπως τελικά είναι θέμα οδηγού; Μήπως συνηθίσανε στα ZIU και τώρα πάνε και τα 9000αρια σα χελώνες; Big Grin

Μιας που μιλάμε για τρόλλεϋ, το 1 πιστεύετε πως θα 'πρεπε να καταργηθεί ή όχι στο τμήμα Ομόνοια-Αττική; Είναι ακριβώς παράλληλο με το μετρό, αλλά δεν πάει και εντελώς άδειο...
Οι πιο νέοι τα πάνε και πιο γρήγορα συνήθως (όχι πάντα). Να ξέρετε ότι τα 7000 είναι πιο γρήγορα από τα υπόλοιπα. Τα 6000 έχουν καλύτερη χωρητικότητα. Τα 9000 είναι και αρθρωτά και άμα είναι και γεμάτα δεν τρέχουν. Τρόλεϊ που τρέχουν καλή φάση είναι το 25 μετά τις 20:00 που είναι άδεια και έχουν μόνιμα 7000 τα τρέχουν όσο μπορούν.

Να μην καταργηθεί η 1. Καλό είναι να υπάρχουν εναλλακτικές στο μετρό.
Και τα 8000ρα πιάνουν καλά γκάζια. Γενικά οι ηλεκτροκινητήρες έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από τον αντίστοιχο πετρελαιοκινητήρα. Τα μείον που έχουν τα τρόλεϊ είναι ο εναέριος που πρέπει να κινούνται σε κάποια πλαίσια (δεν πιάνουν αριστερή λωρίδα σε δρόμους πολλών λωρίδων κυκλοφορίας) και πρέπει να φρενάρουν στις αλλαγές τροχιάς. Επειδή όμως η Πειραιώς είναι ένας δρόμος 2 λωρίδων το πρώτο μείον δεν υφίσταται, όπως και το δεύτερο πρόβλημα. Τα ψαλίδια που θα έχει το τρόλεϊ ακολουθώντας την υπάρχουσα διαδρομή του 049, θα είναι από Σωκράτους στην Πειραιώς, στα Πετράλωνα στην διαστάυρωση με την Περσεφόνης , στην Π. Ράλλη και στο Α/Σ Ρουφ. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ψαλίδι μέχρι το τέλος της Πειραιώς.
Το μόνο πρόβλημα που μένει είναι η κατασκευή του εναερίου στο κομμάτι της Πειραιώς που δεν έχει, στη Λαμπράκη και στο τρίγωνο Αθηνάς - Σωκράτους.
Πάντως θα μπορούσε να μετατραπεί το 049 σε τρόλεϊ χωρίς αρνητικές συνέπειες.
Τα 8000 είναι και πιο πρόσφατα οπότε λογικό να είναι καλά σε αρκετούς τομείς.
(02-06-2013, 11:53 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]δεν πιάνουν αριστερή λωρίδα σε δρόμους πολλών λωρίδων κυκλοφορίας) και πρέπει να φρενάρουν στις αλλαγές τροχιάς

Τώρα που το σκέφτομαι μπορεί γι' αυτό το 10 να μην ανέπτυσσε ταχύτητα στη Συγγρού όσες φορές το έχω πάρει. Γιατί καθόταν μονίμως δεξιά και σταματούσε σχεδόν σε όλες τις στάσεις! (οι οποίες είναι υπερβολικά πυκνές για δρομό ταχείας κυκλοφορίας)

(02-06-2013, 11:53 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Το μόνο πρόβλημα που μένει είναι η κατασκευή του εναερίου στο κομμάτι της Πειραιώς που δεν έχει

Αλήθεια μέχρι ποιο σημείο έχει φτάσει η εναέριος; Νομίζω μέχρι τον Κηφισό, (από Αθήνα) χωρίς να 'μαι σίγουρος. Θέλω να πω μήπως το κομμάτι που λείπει είναι αρκετά εκτεταμένο και στη φάση αυτή θέλουν ν' αποφύγουν τα έξοδα;
(01-06-2013, 07:34 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Αν είναι να εξοικονομηθούν οχήματα, κατάργηση 7-8 που τριγυρνάνε 5 με 6 οχήματα άδεια.

Εγώ πάντως τους τελευταίους μήνες έχω πετύχει μόνο μια φορά το 8 στη Βασ. Σοφίας προ ημερών. Ποτέ άλλοτε. Ούτε καν στις αφετηρίες τους δεν τα έχω δει όσες φορές έχω περάσει.
Και επίσης έχει αναφερθεί εδώ (σε άλλο topic), αν θυμάμαι καλά, ότι δρομολογούνται οχήματα σε αυτές τις γραμμές μόνο εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα. Τα λέω σωστά;
(04-06-2013, 01:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Εγώ πάντως τους τελευταίους μήνες έχω πετύχει μόνο μια φορά το 8 στη Βασ. Σοφίας προ ημερών. Ποτέ άλλοτε. Ούτε καν στις αφετηρίες τους δεν τα έχω δει όσες φορές έχω περάσει.
Και επίσης έχει αναφερθεί εδώ (σε άλλο topic), αν θυμάμαι καλά, ότι δρομολογούνται οχήματα σε αυτές τις γραμμές μόνο εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα. Τα λέω σωστά;

Ναι έτσι είναι. Κι αυτός είναι κι άλλος ένας λόγος για τον οποίον όταν δρομολογούνται δεν τα παίρνει κανένας, γιατί ο κόσμος τα έχει ξεσυνηθίσει και υπάρχουν και πολλοί που δε γνωρίζουν ότι τους εξυπηρετούν.
Το 7 κάτι μαζεύει και πάντα υπάρχει ένα δύο οχήματα να εκτελούν δρομολόγιο τα οποία συνήθως είναι 7000 και 8000. Το 8 είναι φάντασμα και δεν το έχω πετύχει ποτέ.
(04-06-2013, 01:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Εγώ πάντως τους τελευταίους μήνες έχω πετύχει μόνο μια φορά το 8 στη Βασ. Σοφίας προ ημερών. Ποτέ άλλοτε. Ούτε καν στις αφετηρίες τους δεν τα έχω δει όσες φορές έχω περάσει.
Και επίσης έχει αναφερθεί εδώ (σε άλλο topic), αν θυμάμαι καλά, ότι δρομολογούνται οχήματα σε αυτές τις γραμμές μόνο εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα. Τα λέω σωστά;

Είχα την τιμήBig GrinBig Grin να πετύχω και να χρησιμοποιήσω το 8 πριν καμιά βδομάδα από Πολυτεχνείο προς Ακαδημία. Είχε και άλλους 4 επιβάτες μέσα...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17