Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
ΟΧΙ. Το 24 μαζεύει αρκετό κόσμο καθημερινά και είναι αρκετά πετυχημένη σαν γραμμή. Αυτό που δεν μαζεύει κόσμο είναι το 25 και αυτό επειδή αργεί πολύ να περάσει. Αυτές οι δύο γραμμές είναι πολύ καλές και είναι λάθος να μιλάμε για κόψιμο τους για να βάλουμε κι άλλα λεωφορεία. Επίσης περνάνε από τη Κωνσταντινουπόλεως η οποία δεν έχει τίποτα άλλο.

Τα τρόλεϊ 10, 14 έχουν μόνιμα αρθρωτά. Το 6 έχει σχεδόν πάντα αρθρωτά. Η 3 στέκεται κυρίως χωρίς αρθρωτά πλέον άλλα μπαίνουν μερικά την ημέρα.

Το 822 μόνο του δεν αντέχει στην Μεγάλου Αλεξάνδρου ειδικά τις ώρες αιχμής που γίνεται τρελός χαμός και αν το τραβήξεις μέχρι το Αττικό μετά θα θέλει τρελό αριθμό οχημάτων για να βγει με συχνότητα κάτω των 5 λεπτών που θα χρειαστεί. Τώρα είναι στα 6 - 7 λεπτά και πάλι με το ζόρι τα φέρνει βόλτα. Αν δεν ήταν το 823 αφήστε το καλύτερα. Το 821 μπορούσε να πάει μέχρι το Αττικό. Επίσης ένωση 730 και 821 επίσης δεν γίνεται γιατί πάνε με διαφορετικό τρόπο στον Άγιο Αντώνιο ενώ το 821 δεν μπορεί να φτάσει στη Ζωοδόχο Πηγή. Η 731 βοηθάει και το ήδη προβληματικό 703 έστω και λίγο όπως και το 750 στην Αθηνών το οποίο περνάει κάθε του Αγίου Ποτέ και έχει και midi.

Το 892 είναι ελαττωματική γραμμή γενικότερα όπως και το 891.

Α και κατάργηση τα τρόλεϊ 7 και 8. Και αν υπάρχει μπλα μπλα για τους αριθμούς πείτε 7 το 24 και 8 το 25 και 9 το 21 να τελειώσουμε.
Αν είναι να εξοικονομηθούν οχήματα, κατάργηση 7-8 που τριγυρνάνε 5 με 6 οχήματα άδεια. Κατάργηση 13 και ενσωμάτωση των οχημάτων στο 3 και το 5 για να βελτιωθεί η ακολουθεία των οχημάτων και η συχνότητά τους.
(01-06-2013, 05:42 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]ΟΧΙ. Το 24 μαζεύει αρκετό κόσμο καθημερινά και είναι αρκετά πετυχημένη σαν γραμμή.

Aν είναι έτσι, τότε εννοείται να διατηρηθεί! Εγώ η γνώμη που 'χα σχηματίσει κυρίως από εδώ αλλά και τις λίγες φορές που το 'χω πάρει, είναι ότι βαράει μύγες! Αν και επιμένω ότι πρέπει να κοπεί στην Ανθούπολη για να έχει άμεση ανταπόκριση με το μετρό και στην άνοδο και στην κάθοδο.

(01-06-2013, 05:42 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αυτό που δεν μαζεύει κόσμο είναι το 25 και αυτό επειδή αργεί πολύ να περάσει.

Δηλαδή το 24 περνάει συχνότερα;;; Big Grin Εγώ νομίζω και τα δύο την ίδια χάλια συχνότητα έχουν.

(01-06-2013, 05:42 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Επίσης περνάνε από τη Κωνσταντινουπόλεως η οποία δεν έχει τίποτα άλλο.

Για την Κωνσταντινουπόλεως είπα την άποψή μου. Πιστέυω ότι πρέπει να πάει στα αντίρροπα κυκλικά του Αγ.Ιερόθεου. Το μόνο που με κάνει κάπως σκεπτικό μ' αυτή την ιδέα είναι το κατά πόσο δαπανηρή θα είναι η εγκατάσταση εναερίου στη Δωδεκανήσου και η αλλαγή στη διασταύρωση με τη Θηβών. Θα μπορούσαν βέβαια να ανεβοκατεβάινουν κι από Θηβών, αλλά πάλι θέλουν αλλαγή τα ψαλίδια.

(01-06-2013, 05:42 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το 822 μόνο του δεν αντέχει στην Μεγάλου Αλεξάνδρου ειδικά τις ώρες αιχμής που γίνεται τρελός χαμός και αν το τραβήξεις μέχρι το Αττικό μετά θα θέλει τρελό αριθμό οχημάτων για να βγει με συχνότητα κάτω των 5 λεπτών που θα χρειαστεί.

Μα εννοείται πως όταν μιλάμε για κατάργηση μιας γραμμής σ' έναν κεντρικό οδικό άξονα, (823 στην περίπτωσή μας) ότι τα οχήματα της υπό κατάργηση γραμμής πρέπει να πάνε στην υπάρχουσα! (822) Ώστε να έχουμε την ίδια (και ίσως καλύτερη) συχνότητα, αλλά όχι ασυντόνιστες διελεύσεις! Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να καταργηθεί καμία γραμμή!

(01-06-2013, 05:42 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Η 731 βοηθάει και το ήδη προβληματικό 703 έστω και λίγο όπως και το 750 στην Αθηνών το οποίο περνάει κάθε του Αγίου Ποτέ και έχει και midi.

Με συγχωρείς κιόλας αλλά κάτι τέτοιου τύπου γραμμές που "υποτίθεται" πως βοηθάνε μια κεντρική αλλά περνάνε όποτε λάχει, για μένα είναι σα να μην υπάρχουν! Ή θα πηγαίνουν κενά αν μόλις έχει περάσει το 703 (σπατάλη οχημάτων) ή θα γεμίζουν ασφυκτικά αν έχει ώρα να περάσει, με μόνο αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του κόσμου! (άσε που 9 στις 10 φορές θα ακολουθεί από πίσω το 703) Προσωπικά μου θυμίζουν τη φράση "Παρηγορία στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του!" Big Grin
(01-06-2013, 05:42 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το 822 μόνο του δεν αντέχει στην Μεγάλου Αλεξάνδρου ειδικά τις ώρες αιχμής που γίνεται τρελός χαμός και αν το τραβήξεις μέχρι το Αττικό μετά θα θέλει τρελό αριθμό οχημάτων για να βγει με συχνότητα κάτω των 5 λεπτών που θα χρειαστεί. Τώρα είναι στα 6 - 7 λεπτά και πάλι με το ζόρι τα φέρνει βόλτα. Αν δεν ήταν το 823 αφήστε το καλύτερα. Το 821 μπορούσε να πάει μέχρι το Αττικό. Επίσης ένωση 730 και 821 επίσης δεν γίνεται γιατί πάνε με διαφορετικό τρόπο στον Άγιο Αντώνιο ενώ το 821 δεν μπορεί να φτάσει στη Ζωοδόχο Πηγή. Η 731 βοηθάει και το ήδη προβληματικό 703 έστω και λίγο όπως και το 750 στην Αθηνών το οποίο περνάει κάθε του Αγίου Ποτέ και έχει και midi.
Το 731 πιστεύω ότι έφτιαξε πλέον και ας μείνει όπως έχει γιατί μπορεί να βοηθήσει το 703 στην τοπική κίνηση της Θηβών.


(01-06-2013, 07:34 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Αν είναι να εξοικονομηθούν οχήματα, κατάργηση 7-8 που τριγυρνάνε 5 με 6 οχήματα άδεια. Κατάργηση 13 και ενσωμάτωση των οχημάτων στο 3 και το 5 για να βελτιωθεί η ακολουθεία των οχημάτων και η συχνότητά τους.

Τα 7/8 έχουν συνολικά 4 οχήματα. Το 13 μπορεί να καταργηθεί και να πάνε τα οχηματά του στο 3. Επίσης, κόψιμο του 1 και επέκταση του 5 στο Μοσχάτο και να πάρει όλα τα οχηματά του το 5.
(01-06-2013, 07:34 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Αν είναι να εξοικονομηθούν οχήματα, κατάργηση 7-8 που τριγυρνάνε 5 με 6 οχήματα άδεια. Κατάργηση 13 και ενσωμάτωση των οχημάτων στο 3 και το 5 για να βελτιωθεί η ακολουθεία των οχημάτων και η συχνότητά τους.

Καλά αυτά θα 'πρεπε να 'χουν γίνει... χτες! Τα θεωρώ τόσο αυτονόητα που ούτε καν τα αναφέρω!
To 24 μαζεύει κόσμο αρκετό και έχει συχνότητα στο ένα τέταρτο και πολλές φορές και καλύτερη. Καμία φορά αφαιρούν οχήματα από το 25 και τα πάνε στο 24. Έχει συμβεί να εμφανιστούν δύο 24 το ένα πίσω από το άλλο. Αν πάλι αργήσει πάνω από 20λεπτο μετά θα γίνεται χαμός μέσα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά σχεδόν. Το 25 έχει μέτρια προς κακιά συχνότητα και λιγότερο κόσμο άλλα και πάλι έχει το κοινό του (θα ήταν μεγαλύτερο αν περνούσε συχνότερα) και δεν χρησιμοποιεί πολλά οχήματα άρα δεν είναι λάθος η ύπαρξη του.

Τα 7/8 συμφωνούμε οι περισσότεροι ότι δεν χρειάζονται άλλα τις προάλλες ένα Vanhool στο 7 τον είχε το κόσμο του. Ήταν περίπου δέκα άτομα. ROFLAngel

Πάντως γενικά θεωρώ χαζό να υπάρχουν εναέρια και να μην χρησιμοποιούνται και να υπάρχουν κι άλλα λεωφορεία.

Το 731 είναι καλό όπως είναι απλά είναι ΟΑΣΑ ΟΑΣΑ ΟΑΣΑ. Δηλαδή περνάει μαζί με το 703. Αν άλλαζε αυτό θα ήταν όλα μια χαρά. Προς Ανθούπολη μαζεύει αρκετό κόσμο και τις ώρες αιχμής μπορεί και να στοιβαχτεί (μιας και έχει Solaris Midi) άλλα προς Δάσος όχι τόσο.

Τώρα το 822 που είναι η πιο γεμάτη γραμμή εκεί γύρω ίσως έπρεπε ένα κομμάτι να το έχει ο Βοτανικός ειδικά αν έμενε μόνο του στην Μεγάλου Αλεξάνδρου. Άλλα κόψιμο του 823 δεν νομίζω να αφήσουν εύκολα και οι κάτοικοι. Μάλιστα κάποτε οι κάτοικοι του Λόφοι Αξιωματικών είχαν στείλει επιστολή στον ΟΑΣΑ να μην βάζει midi στο 730 τα πρωινά γιατί στοιβάζονται. Ο ΟΑΣΑ μάλιστα τους άκουσε και έστελνε Ν2 και Citelis πράγμα που γίνεται ακόμα στο περίπου.

Αλήθεια η 049 γιατί δεν γίνεται τρόλεϊ;

Η 13 έχει πολύ κόσμο. Άλλα η 11 έχει μεγαλύτερη ανάγκη σε οχήματα.
Η 11 είναι από τις γραμμές που και κάθε 2 δεύτερα να βάλεις συχνότητα πάλι χαμός θα γίνεται.
(01-06-2013, 11:55 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το 731 είναι καλό όπως είναι απλά είναι ΟΑΣΑ ΟΑΣΑ ΟΑΣΑ. Δηλαδή περνάει μαζί με το 703. Αν άλλαζε αυτό θα ήταν όλα μια χαρά.

Mα εκεί είναι το θέμα, ότι δε γίνεται ν' αλλάξει! Πως μπορείς να συντονίσεις μια τοπική γραμμή που θέλει κανα 10λεπτο για να βγει στη Θηβών με το 703 που από Αγ.Ελευθέριο μπορεί να κάνει 15 λεπτά, αλλά μπορεί να κάνει και μισή ώρα; Και στην άνοδο ακόμα χειρότερα, αφού το ένα ξεκινάει από... Δάσος και το άλλο από Πειραιά! Τρέχα γύρευε δηλαδή! Γι' αυτό λέω ότι είναι σπατάλη οχημάτων! (όχι το τμήμα προς Ανθούπολη φυσικά)

(01-06-2013, 11:55 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Άλλα κόψιμο του 823 δεν νομίζω να αφήσουν εύκολα και οι κάτοικοι.

Αν φτάνουν πιο γρήγορα στο μετρό με το νέο τοπικό γιατί να έχουν πρόβλημα; Υπάρχει βέβαια και η ανάγκη να κατέβουν στο Κέντρο του Περιστερίου (ΙΚΑ κτλ), αλλά οι κάτοικοι της Ανθούπολης ή της Χρυσούπολης που δεν έχουν πια απευθείας συγκοινωνία για εκεί γιατί δε γκρινιάζουν;

(01-06-2013, 11:55 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αλήθεια η 049 γιατί δεν γίνεται τρόλεϊ;

Αυτό ήθελα κι εγώ να το ρωτήσω εδώ και καιρό. Γιατί άραγε; Έλλειψη οχημάτων;
1) Αφού όπως είναι τώρα περνάνε μαζί ας πάνε 10 λεπτά πιο μετά το 731 και μπορεί να βελτιωθεί. Εννοούσα όμως πως έχει κόσμο από Δάσος μέχρι μετρό της Ανθούπολης ενώ αντίστροφα όχι τόσο.

2) Έπιασες το νόημα. Είναι το ΙΚΑ (το έχουν και δεν θέλουν να το χάσουν) και γενικά μιλάω και αυτούς κατά μήκος της Μεγάλου Αλεξάνδρου και γενικά δεν το βλέπουν μόνο να πάμε στο μετρό.

3) Έλλειψη οχημάτων όχι (18μετρων ναι) άλλα μάλλον οδηγών και όρεξης.
(02-06-2013, 12:25 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]1) Αφού όπως είναι τώρα περνάνε μαζί ας πάνε 10 λεπτά πιο μετά το 731 και μπορεί να βελτιωθεί. Εννοούσα όμως πως έχει κόσμο από Δάσος μέχρι μετρό της Ανθούπολης ενώ αντίστροφα όχι τόσο.

Δύσκολο το κόβω, το 703 είναι απρόβλεπτο λόγω Θηβών. Ας το κόψουνε πια στους Αγ.Αναργύρους μπας και στρώσει! Δεν είδατε το Α7 πως έστρωσε; (Καμία σχέση βέβαια η κίνηση που έτρωγε το Α7 προς Ν.Ερυθραία με την κίνηση που τρώει το 703 προς Αγ.Ελευθέριο, αλλά λέμε τώρα!) Παρ' όλα αυτά αδυνατώ να καταλάβω πως νοήμονες κάτοικοι του Δάσους προτιμούν το 731 για Ανθούπολη και όχι το Α15 που τους πάει (σχεδόν) στο κέντρο και πολύ πιο γρήγορα. Ίσως απλά αν περάσει πρώτο το παίρνουν, γιατί σου λέει ποιος ξέρει πότε θα περάσει το Α15! Με το που θα ανοίξει το μετρό στην Αγ.Μαρίνα θες ένα γερό τοπικό από Δάσος για εκεί και τίποτ' άλλο. Ίσως λοιπόν να 'ναι καλύτερα να παραμείνει το 731 μέχρι τότε.

(02-06-2013, 12:25 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]2) Έπιασες το νόημα. Είναι το ΙΚΑ (το έχουν και δεν θέλουν να το χάσουν) και γενικά μιλάω και αυτούς κατά μήκος της Μεγάλου Αλεξάνδρου και γενικά δεν το βλέπουν μόνο να πάμε στο μετρό.

Εδώ δεν έχουν και πολύ άδικο εδώ που τα λέμε. Οι κάτοικοι Ανθούπολης/Χρυσούπολης που κατέβαιναν με τα λεωφορεία τους στο Δημαρχείο έχουν εναλλακτική, το μετρό. (έστω και για μια στάση) Του Αγ.Βασιλείου έτσι και τους πας Στ.Ανθούπολης τι εναλλακτική έχουν για να πάνε στο ΙΚΑ; Εκτός κι αν ρυθμιστεί το τοπικό να διέρχεται κι απο 'κει...

(02-06-2013, 12:25 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]3) Έλλειψη οχημάτων όχι (18μετρων ναι) άλλα μάλλον οδηγών και όρεξης.

Πάντως κακά τα ψέμματα, αν "τρολλεϋοποιηθεί" το 049 θα χαθεί ίσως η ταχύτερη λεωφορειακή σύνδεση Αθήνας-Πειραιά! Πήρα τις προάλλες το 049 με Irisbus Diesel και πραγματικά πέταγε! Σε μισή ώρα ήμουν Ομόνοια! (και από Ακτή Ξαβερίου έτσι; Όχι από κέντρο Πειραιά!) Το 040 με τη διαδρομή που κάνει από τα στενά της Καλλιθέας θέλει στάνταρ μία ώρα για να φτάσει Σύνταγμα! Και τα τρόλλεϋ γενικά κινούνται με πολύ πιο χαμηλές ταχύτητες απ' ό,τι τα λεωφορεία... (γιατί άραγε; ) Οπότε μήπως αφού υπάρχει έλλειψη οδηγών και στα τρόλλεϋ να 'ταν προτιμότερο να παραμείνει λεωφορείο; (βέβαια έχει πλέον τραγικές συχνότητες, αλλά τι να κάνεις; )
1) Ναι συμφωνώ να κοπεί στους Άγιους Ανάργυρους το 703. Θα έφτιαχνε λίγο η συχνότητα και άλλωστε εκεί πάνω που φτάνει δεν είναι καν ο σταθμός του Ηλεκτρικού. Όχι το Α15 είναι θρησκεία. Citelis, καλή συχνότητα, δεν στοιβάζεται από τις καλύτερες γραμμές. Ποιος βαρεμένος θέλει το 731 να το κάνει τι με midi και συχνότητα στο 20 λεπτο; Άλλα μαζεύει κόσμο κι αυτό χωρίς να ξέρω το λόγο (Επειδή είναι μια βλακεία το 750 ίσως). Μαζεύει αρκετούς κατά μήκος της Θηβών μέχρι το μετρό. Και από το μετρό μέχρι την Ανθούπολη έχει τον κόσμο του. Από το μετρό μέχρι Δάσος δεν μαζεύει τίποτα ιδιαίτερο.

2) Μην ξεχνάμε ότι ΙΚΑ = ηλικιωμένοι κυρίως που δεν αντέχουν τις μετεπιβιβάσεις κ αυτά. Εδώ ανεβαίνουν Αθήνα με το Α13 ακόμα.

3) Μία γραμμή τρόλεϊ με καλή συχνότητα, χωρίς αρθρωτά, Vanhool κατά προτίμηση στην Πειραιώς μπορούσε να πάει γρήγορα. Άλλα σαφώς το 049 είναι καλή γραμμή. Λίγο η συχνότητα...
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17