Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Όλοκληρωμένο πλάνο για τις γραμμές της Αθήνας (έχω αφήσει απ' έξω 16-17-20 καθώς δεν τις ξέρω).
Ξεκινώντας με τα εύκολα:
Κατάργηση 1, 7, 8, 13, 18
Μένουν ώς έχουν 6, 10, 11, 14, 15, 21
Το 2 θα μείνει μόνο του στην Κυψέλη και θα αποκτήσει 7' συχνότητα με 15 οχήματα.
Το 3 θα ενισχυθεί επίσης στα 7' έχοντας 20 οχήματα, παίρνοντας όμως και μερικά 12μετρα, γιατί βγαίνουν οριακά
Το 4 θα πάρει το κομμάτι Ομόνοια - Αττική του 1, θα παραμείνει στα 14' και θα μετονομαστεί σε: "Πλ. Αττικής - Αγ. Αρτέμιος - Στ. Αγ. Ιωάννης" και θα μείνει με 7 αντί 8 οχήματα.
Το 5 θα ενισχυθεί στα 8' με 22 οχήματα για να καλύπτει επαρκώς τη Θησέως σε συνεργασία με το 040. Το κομμάτι του Μοσχάτου δεν περνάει στο 5, καθώς η υπάρχουσα επιβατική κίνηση εξυπηρετείται με τα 218-232.
Σε περίπτωση που η κατασκευή εναέριο είναι απαγορευτική το 12 μένει ως έχει.
Το 19 αποκτά λόγω ύπαρξης και στο κομμάτι του Χαλανδρίου. 12 οχήματα θα δίνουν 10' συχνότητα στο Χαλάνδρι - Στ. Χαλάνδρι, αποσυμφωρίζει την αφετηρία της πλ. Χαλανδρίου. Η κατάργηση του 18 δεν επιρρεάζει τον άξονα της Εθν. Αντιστάσεως αφού έχει το 10.
Τα 24 και 25 παίρνουν +1 όχημα το καθένα και κατεβάζουν τη συχνότητα στα 11'.
Σε περίπτωση που αποφασιστεί να κατασκευαστεί εναέριος προηγούνται:
1) Αγ. Γεώργιος Περιστερίου - Κηπούπολη, με ταυτόχρονη κατάργηση του Α13 και εσωτερική μετάταξη και εκπαίδευση οδηγών που θα αναλάβουν το 12. Συνολικό μήκος εναερίου 6.200m.
2) Πειραιώς - Γρηγ. Λαμπράκη, και ταυτόχρονη μετατροπή του 049 σε τρόλεϊ.
(07-06-2013, 07:44 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Όλοκληρωμένο πλάνο για τις γραμμές της Αθήνας (έχω αφήσει απ' έξω 16-17-20 καθώς δεν τις ξέρω).
Ξεκινώντας με τα εύκολα:
Κατάργηση 1, 7, 8, 13, 18
Μένουν ώς έχουν 6, 10, 11, 14, 15, 21
Το 2 θα μείνει μόνο του στην Κυψέλη και θα αποκτήσει 7' συχνότητα με 15 οχήματα.
Το 3 θα ενισχυθεί επίσης στα 7' έχοντας 20 οχήματα, παίρνοντας όμως και μερικά 12μετρα, γιατί βγαίνουν οριακά
Το 4 θα πάρει το κομμάτι Ομόνοια - Αττική του 1, θα παραμείνει στα 14' και θα μετονομαστεί σε: "Πλ. Αττικής - Αγ. Αρτέμιος - Στ. Αγ. Ιωάννης" και θα μείνει με 7 αντί 8 οχήματα.
Το 5 θα ενισχυθεί στα 8' με 22 οχήματα για να καλύπτει επαρκώς τη Θησέως σε συνεργασία με το 040. Το κομμάτι του Μοσχάτου δεν περνάει στο 5, καθώς η υπάρχουσα επιβατική κίνηση εξυπηρετείται με τα 218-232.
Σε περίπτωση που η κατασκευή εναέριο είναι απαγορευτική το 12 μένει ως έχει.
Το 19 αποκτά λόγω ύπαρξης και στο κομμάτι του Χαλανδρίου. 12 οχήματα θα δίνουν 10' συχνότητα στο Χαλάνδρι - Στ. Χαλάνδρι, αποσυμφωρίζει την αφετηρία της πλ. Χαλανδρίου. Η κατάργηση του 18 δεν επιρρεάζει τον άξονα της Εθν. Αντιστάσεως αφού έχει το 10.
Τα 24 και 25 παίρνουν +1 όχημα το καθένα και κατεβάζουν τη συχνότητα στα 11'.
Σε περίπτωση που αποφασιστεί να κατασκευαστεί εναέριος προηγούνται:
1) Αγ. Γεώργιος Περιστερίου - Κηπούπολη, με ταυτόχρονη κατάργηση του Α13 και εσωτερική μετάταξη και εκπαίδευση οδηγών που θα αναλάβουν το 12. Συνολικό μήκος εναερίου 6.200m.
2) Πειραιώς - Γρηγ. Λαμπράκη, και ταυτόχρονη μετατροπή του 049 σε τρόλεϊ.

Η 3 βγάζει έτσι κι αλλιώς 12μετρα και μάλιστα τελευταία είναι περισσότερα από τα 18μετρα.
Οι 16, 17, 20 έτσι όπως είναι σχεδόν αδύνατο να τις πειράξεις.
Το 24 καλά είναι. Το 25 θέλει ένα ακόμα όχημα.
Αν είναι να φύγει το 4 από τη Κυψέλη τότε καλύτερα να επιστρέψει η 9 και οι 2/4 να περιοριστούν στο Ζάππειο άλλα δεν πιστεύω ότι αυτό θα έκανε ιδιαίτερο καλό στην εξυπηρέτηση της Κυψέλης που τώρα είναι πολύ καλή.
Οι 18/19 δουλεύουν σχετικά καλά μαζί άλλα μία κατάργηση της 18 και πύκνωση των άλλων δύο (10, 19) θα μπορούσε να κάνει πολύ καλύτερα τα πράγματα.
Η 13 φτάνει στην Αδριανού που δεν φτάνει κάτι άλλο.
Λοιπόν ας πω και γω τις δικές μου προτάσεις για τα τρόλλεϋ.

Κατ' αρχάς τα μέγιστα οχήματα ανά γραμμή στην αιχμή:

1: 10
2: 9
3: 13
4: 10
5: 14
7: 2
8: 2
12: 11
13: 10

Σύνολο: 93 οχήματα

1/5: Συγχώνευση σε μία γραμμή Λαμπρινή-Σύνταγμα-Μοσχάτο με χρόνο διαδρομής 189' και 27 οχήματα ανά 7'. To κομμάτι στο Μοσχάτο δεν μπορεί να μείνει ακάλυπτο γιατί υπάρχει η υποδομή. Επίσης, το τμήμα Αττική-Ομόνοια δεν χρειάζεται γιατί καλύπτεται απ' τα 732 και 057.

3/13: Συγχώνευση σε μία γραμμή Ψυχικό-Aκαδημία-Ν.Φιλαδέλφεια με χρόνο διαδρομής 133' και 19 οχήματα ανά 7'. Δεν ξέρω βέβαια αν αξίζει το κομμάτι από τα Άνω Πατήσια μέχρι Ν.Φιλαδέλφεια γιατί αν δεν έχει κίνηση μπορεί να κοπεί στα Άνω Πατήσια και να πυκνώσει.

2/12: Συγχώνευση σε μια γραμμή Άγιος Ιερόθεος-Σύνταγμα-Καισαριανή με χρόνο διαδρομής 144' και 18 οχήματα ανά 8'. Έτσι θα γλιτώσουμε απ' το συγκρότημα 2/4 που δεν συντονίζεται στους κλάδους από Καισαριανή/Άγιο Αρτέμιο, θα φτιάξει η συγκοινωνία για Παγκράτι και θα ενισχυθεί λίγο το 12 ώστε να κοπεί το Α13.

4: Ενίσχυση ώστε να εκτελείται ανά 6' με 19 οχήματα.

7/8: Κόψιμο
(08-06-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Κατ' αρχάς τα μέγιστα οχήματα ανά γραμμή στην αιχμή:
Επειδή το βλέπω πολλές φορές γραμμένο εδώ κι ήθελα πάντα να ρωτήσω: Όταν λέμε "μέγιστα οχήματα στην αιχμή" εννοούμε ότι απλά τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν τόσα οχήματα ή ότι όλη μέρα τη βγάζει με τόσα;
(08-06-2013, 01:12 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Επειδή το βλέπω πολλές φορές γραμμένο εδώ κι ήθελα πάντα να ρωτήσω: Όταν λέμε "μέγιστα οχήματα στην αιχμή" εννοούμε ότι απλά τις ώρες αιχμής κυκλοφορούν τόσα οχήματα ή ότι όλη μέρα τη βγάζει με τόσα;

Εννοούμε τον μέγιστο αριθμό κυκλοφορούντων οχημάτων μέσα στη μέρα σε μια γραμμή. Αυτός ο μέγιστος αριθμός οχημάτων μπορεί να είναι ακόμη και για 1-2 ώρες σε ορισμένες γραμμές.
(08-06-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]το τμήμα Αττική-Ομόνοια δεν χρειάζεται γιατί καλύπτεται απ' τα 732 και 057.

Δεν καλύπτεται από τα 057 και τα 732, καλύπτεται από το μετρό.

(08-06-2013, 12:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Έτσι θα γλιτώσουμε απ' το συγκρότημα 2/4 που δεν συντονίζεται στους κλάδους από Καισαριανή/Άγιο Αρτέμιο

Στο Παγκράτι βέβαια δεν κερδίζουμε κάτι, γιατί πάλι δε θα συντονίζονται. Στην Κυψέλη μόνο κερδίζουμε.

(08-06-2013, 01:15 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Εννοούμε τον μέγιστο αριθμό κυκλοφορούντων οχημάτων μέσα στη μέρα σε μια γραμμή. Αυτός ο μέγιστος αριθμός οχημάτων μπορεί να είναι ακόμη και για 1-2 ώρες σε ορισμένες γραμμές.

Δηλαδή τα οχήματα δεν πάνε στο αμαξοστάσιο μόλις σχολάσει ο οδηγός; Παραμένουν σε κυκλοφορία απλά αλλάζει ο οδηγός;

(07-06-2013, 08:42 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αν είναι να φύγει το 4 από τη Κυψέλη τότε καλύτερα να επιστρέψει η 9 και οι 2/4 να περιοριστούν στο Ζάππειο.

Εννοείς να γίνει το 9: Άνω Κυψέλη-Ζάππειο και τα 2/4 να γίνουν Ζάππειο-Καισαριανή/Αγ.Ιωάννης; Για ποιο λόγο;

(07-06-2013, 08:42 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Η 13 φτάνει στην Αδριανού που δεν φτάνει κάτι άλλο.

Πως δε φτάνει; Τα 036/140/402;;; Και είναι και δίπλα η Κηφισίας, μην το ξεχνάμε!
(08-06-2013, 01:17 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Δεν καλύπτεται από τα 057 και τα 732, καλύπτεται από το μετρό.
Εννοώ ότι περνάνε κοντά στη διαδρομή του ως επίγεια συγκοινωνία είτε το μετρό το καλύπτει ολόκληρο το κομματι.
(08-06-2013, 01:17 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Στο Παγκράτι βέβαια δεν κερδίζουμε κάτι, γιατί πάλι δε θα συντονίζονται. Στην Κυψέλη μόνο κερδίζουμε.
Το θέμα είναι στην Κυψέλη να συντονίζονται.

(08-06-2013, 01:17 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Δηλαδή τα οχήματα δεν πάνε στο αμαξοστάσιο μόλις σχολάσει ο οδηγός; Παραμένουν σε κυκλοφορία απλά αλλάζει ο οδηγός;
Ανάλογα. Άλλες φορές όταν τελιώνει η βάρδια του οδηγού παέι μέσα αλλιώς γίνεται αλλαγή σε κάποιο σημέιο της διαδρομής.
(08-06-2013, 10:51 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Ανάλογα. Άλλες φορές όταν τελιώνει η βάρδια του οδηγού παέι μέσα αλλιώς γίνεται αλλαγή σε κάποιο σημέιο της διαδρομής.

Ναι, αλλά έτσι είναι στην ουσία περισσότερα οχήματα. Δηλαδή ο οδηγός που τελειώνει τη βάρδιά του (όταν δεν τυχαίνει να είναι στο μέσο της διαδρομής) πάει το όχημα μέσα και ο επόμενος που ξεκινά, παίρνει άλλο. Πάλι ένα όχημα είναι δηλαδή, αλλά άλλο όχημα το πρωί κι άλλο το απόγευμα! Αυτό το λέω γιατί φαντάζομαι πως δε θα μπορεί κι ένα όχημα να είναι από το πρωί ως το βράδυ στους δρόμους, θα πρέπει να "ξεκουράζεται" κι αυτό. Και καλά στα τρόλλεϋ φαντάζομαι πως και λόγω ηλεκτροκινητήρα οι φθορές θα 'ναι μηδαμινές, αλλά στα λεωφορεία δε μπορεί να 'χουνε ένα Volvo απ'τις 5 το πρωί μέχρι τις 12 το βράδυ έξω! Θα ξεβιδώνεται! Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως αυτά τα "9 οχήματα την ημέρα" μπορεί και να μην είναι 9 τελικά! Να χρειάζεται 9 η γραμμή για να λειτουργήσει, αλλά για λόγους κόπωσης του υλικού να εναλλάσονται! Ισχύει κάτι τέτοιο;
Κι όμως τα ίδια οχήματα όλη μέρα είναι στις περισσότερες γραμμές. Ίσως γι' αυτό τα παίξανε GN-Volvo-Renault-Neoplan.
Άντε όλη μέρα Αθήνα - Σαρωνίδα συνέχεια ε δεν αντέχει άλλο.
(08-06-2013, 11:14 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Κι όμως τα ίδια οχήματα όλη μέρα είναι στις περισσότερες γραμμές. Ίσως γι' αυτό τα παίξανε GN-Volvo-Renault-Neoplan.
Άντε όλη μέρα Αθήνα - Σαρωνίδα συνέχεια ε δεν αντέχει άλλο.
και στην λουτσα αυτο γινεται ερχεται απο αγιο νικολαο καθηστερημενο στο νομισματοκοπειο και φευγει για βραυρωνα αμεσως.τις προαλλες ειχαμε φτασει παλληνη μας λεει ο οδηγος"παρακαλω κατεβειτε γιατι το οχημα θα παρει φωτια"
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17