Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
(12-11-2013, 11:19 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Αν σηκώνουν μεγάλες πληρότητες μέχρι την Πλ. Πλατάνου έχει νόημα αυτό που προτείνεις, Μάριε. Αν όχι τότε εκτός από το κόστος της υποδομής που πρέπει να αποσβεστεί το κόστος κίνησης είναι μεγαλύτερο, χώρια τη σπατάλη σε χρόνο δρομολόγησης. Περισσότερο λογικό είναι να τοπικοποιηθούν τα 550 και Α7 και να εξυπηρετούν το υπόλοιπο τμήμα με ενίσχυση των 10 και 18.

Επειδή έτυχε προ ημερών να βρεθώ στο Μαρούσι, περίμενα το 550 στην "ΗΒΗ" προς τα νότια και εμφανίζεται πρώτο το Α7 με αρκετό κόσμο και ακριβώς από πίσω το 550, το οποίο και αυτό τον είχε τον κόσμο του.

Οι γραμμές της Κηφισίας (πλην 18/19), έχουν πληρότητα άνω του 70%, στο μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας. Είναι μία περιοχή που συγκεντρώνει εμπορικές δραστηριότητες, αλλά ο σχεδιασμός του Μετρό την άφησε εκτός κάλυψης, με αποτέλεσμα να υπάρχει μόνο η επίγεια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση και το απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Αν με την έννοια μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας εννοείς την αιχμή και ορισμένες συγκεκριμένες ακόμη ώρες δεν καλύπτει τις προδιαγραφές ηλεκτροδότησης. Αν συνολικά σε μια ημέρα ο μέσος όρος πληρότητας είναι άνω του 65% τότε όχι απλά έχει νόημα να ηλεκτροδοτηθεί το συγκεκριμένο τμήμα αλλά επιβάλλεται...
Απόλυτα σωστός ο marios.ilioupoli. Το 550 είναι πάντα "πήχτρα" - θυμίζει άλλες εποχές - λόγω της μη κάλυψης της Κηφισίας από μέσα σταθερής τροχιάς (αφού δεν πρόλαβαν - ή δεν έφτασαν τα λεφτά - να φτιάξουν την προγραμματισμένη γραμμή Πανόρμου - ΟΑΚΑ το 2004). Αφ'ης στιγμής το δίκτυο φτάνει ως Πλατεία Δούρου, η σύνδεση από εκεί μέσω Αμαρουσίου-Χαλανδρίου με Κηφισίας και σε κάθε περίπτωση μέσω Κ. Καραμανλή και Ανδρέα Παπανδρέου με τους σχεδόν παρακειμενους σταθμούς Κηφισίας και Νερατζιώτισσας είναι must. Σε λίγο πιο προωθημενη εκδοχή, αφού το 10 από Πλ. Δούρου μέσω Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - κ.λπ. ξαναβγεί Κηφισίας λίγο πιο πάνω από το ύψος του ΟΤΕ θα μπορούσε να συνεχίσει έως το σταθμό ΗΣΑΠ Αμαρουσίου.

Πάντως κατ' ελάχιστο, είναι κρίμα κι άδικο ο κορμός που λέγεται 10 να μη συνδέεται με τη γραμμή 1 και τον κόμβο Κηφισίας που είναι τόσο κοντά...
(13-11-2013, 02:09 AM)ns_ Έγραψε: [ -> ]Αφ'ης στιγμής το δίκτυο φτάνει ως Πλατεία Δούρου, η σύνδεση από εκεί μέσω Αμαρουσίου-Χαλανδρίου με Κηφισίας και σε κάθε περίπτωση μέσω Κ. Καραμανλή και Ανδρέα Παπανδρέου με τους σχεδόν παρακειμενους σταθμούς Κηφισίας και Νερατζιώτισσας είναι must. Σε λίγο πιο προωθημενη εκδοχή, αφού το 10 από Πλ. Δούρου μέσω Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - κ.λπ. ξαναβγεί Κηφισίας λίγο πιο πάνω από το ύψος του ΟΤΕ θα μπορούσε να συνεχίσει έως το σταθμό ΗΣΑΠ Αμαρουσίου.

Διαφωνώ με τη χάραξη. Σωστά είναι το 10 στην πλ. Δούρου, γιατί η Αμαρουσίου - Χαλανδρίου δεν γεμίζει το 402 που βγαίνει με γκαζιέρα, πόσο μάλλον το 18μετρο τρόλεϊ.
Θα μπορούσε να τρολεοποιηθεί το 550 με τέρμα στον Πλάτανο. Σίγουρα η πληρότητα του 550 είναι τουλάχιστον 60 άτομα στις ώρες μη αιχμής και όσοι χωράνε στις ώρες αιχμής 120-130 περίπου. Το 550 είναι από τα λίγα λεωφορεία της Αθήνας που το φαινόμενο να μην σταματήσει ο οδηγός στη στάση λόγω πληρότητας παραμένει.
Αν ανέβει ο εναέριος στην Κηφισιά, αυτόματα γίνεται και το Α7 τρόλεϊ με πιθανό σημείο αφετηρίας πίσω από τα 18-19 στο Μουσείο. Αυτές οι αλλαγές όμως προϋποθέτουν περίπου 40 νέα 18μετρα οχήματα (14 για το Α7, 18 για το 550 και μερικά εφεδρικά)
(13-11-2013, 07:59 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Διαφωνώ με τη χάραξη. Σωστά είναι το 10 στην πλ. Δούρου, γιατί η Αμαρουσίου - Χαλανδρίου δεν γεμίζει το 402 που βγαίνει με γκαζιέρα, πόσο μάλλον το 18μετρο τρόλεϊ.
Θα μπορούσε να τρολεοποιηθεί το 550 με τέρμα στον Πλάτανο. Σίγουρα η πληρότητα του 550 είναι τουλάχιστον 60 άτομα στις ώρες μη αιχμής και όσοι χωράνε στις ώρες αιχμής 120-130 περίπου. Το 550 είναι από τα λίγα λεωφορεία της Αθήνας που το φαινόμενο να μην σταματήσει ο οδηγός στη στάση λόγω πληρότητας παραμένει.
Αν ανέβει ο εναέριος στην Κηφισιά, αυτόματα γίνεται και το Α7 τρόλεϊ με πιθανό σημείο αφετηρίας πίσω από τα 18-19 στο Μουσείο. Αυτές οι αλλαγές όμως προϋποθέτουν περίπου 40 νέα 18μετρα οχήματα (14 για το Α7, 18 για το 550 και μερικά εφεδρικά)

1) Το 402 δεν διατρέχει τη Αμαρουσίου-Χαλανδρίου μέχρι Φραγκοκκλησιάς - Χειμάρρας - Αττική οδό και πέραν αυτής που είναι μαζεμένες τόσες εταιρίες. Αναγκαστικά λοιπόν κάποιος που ανεβαίνει από τα νότια (και Νότια εννοώ οτιδήποτε νοτίως της Αγ.Βαρβάρας, είτε λέγεται Φάρος είτε Αμπελόκηποι, είτε Νέος Κόσμος είτε Π. Φάληρο) θα πάρει το 550 και να περπατήσει 5 λεπτά, καθως το 402 δεν τον εξυπηρετεί.

2) Το 402 έχει το μειονέκτημα της μετεπιβίβασης και της συνακόλουθης αναμονής για μέχρι και 15-20'. Αυτό δεν ισχύει για συνέχιση της διαδρομής με το 10' (πέραν του ότι η διαδρομή είναι ούτως ή άλλως διαφορετική!)

3) Η προέκταση του τρόλλεϋ ως την γραμμή 1 και τον προαστιακό δίνει ένα εντελώς νέο σετ επιβατών για το 10! Πες ότι είμαι στο κέντρο του Χαλανδρίου ή στην Αγ. Βαρβάρα ή στο γηροκομείο και θέλω να πάω ΗΣΑΠ Αμαρουσίου ή απλά στο Mall. Αλλιώς: Μένω Ελευσίνα και δουλεύω στο Χαλάνδρι. Αφ'ης στιγμής το 10 είναι πρακτικά (σε σχέση με το συνολικό μήκος της διαδρομής του) "μια ανάσα" από κόμβο Κηφισίας και Νερατζιώτισσα είναι κρίμα κι άδικο να μη λειτουργήσει ως τροφοδοτική για Γραμμή 1 και Προαστιακό, καθώς και σαν 2η/3η επιλογή commuting (ανάλογως του εάν κάποιος είναι βορείως ή νοτίως της Αλεξάνδρας) για την περιοχή περί τον κόμβο Κηφισίας (ΟΤΕ και Ιατρικό από μόνα αρκούν...)
(14-11-2013, 02:10 AM)ns_ Έγραψε: [ -> ]1) Το 402 δεν διατρέχει τη Αμαρουσίου-Χαλανδρίου μέχρι Φραγκοκκλησιάς - Χειμάρρας - Αττική οδό και πέραν αυτής που είναι μαζεμένες τόσες εταιρίες. Αναγκαστικά λοιπόν κάποιος που ανεβαίνει από τα νότια (και Νότια εννοώ οτιδήποτε νοτίως της Αγ.Βαρβάρας, είτε λέγεται Φάρος είτε Αμπελόκηποι, είτε Νέος Κόσμος είτε Π. Φάληρο) θα πάρει το 550 και να περπατήσει 5 λεπτά, καθως το 402 δεν τον εξυπηρετεί.

2) Το 402 έχει το μειονέκτημα της μετεπιβίβασης και της συνακόλουθης αναμονής για μέχρι και 15-20'. Αυτό δεν ισχύει για συνέχιση της διαδρομής με το 10' (πέραν του ότι η διαδρομή είναι ούτως ή άλλως διαφορετική!)

3) Η προέκταση του τρόλλεϋ ως την γραμμή 1 και τον προαστιακό δίνει ένα εντελώς νέο σετ επιβατών για το 10! Πες ότι είμαι στο κέντρο του Χαλανδρίου ή στην Αγ. Βαρβάρα ή στο γηροκομείο και θέλω να πάω ΗΣΑΠ Αμαρουσίου ή απλά στο Mall. Αλλιώς: Μένω Ελευσίνα και δουλεύω στο Χαλάνδρι. Αφ'ης στιγμής το 10 είναι πρακτικά (σε σχέση με το συνολικό μήκος της διαδρομής του) "μια ανάσα" από κόμβο Κηφισίας και Νερατζιώτισσα είναι κρίμα κι άδικο να μη λειτουργήσει ως τροφοδοτική για Γραμμή 1 και Προαστιακό, καθώς και σαν 2η/3η επιλογή commuting (ανάλογως του εάν κάποιος είναι βορείως ή νοτίως της Αλεξάνδρας) για την περιοχή περί τον κόμβο Κηφισίας (ΟΤΕ και Ιατρικό από μόνα αρκούν...)

Μάλλον ο "προ-γράψας" (πως λέμε προλαλήσας;! Tongue) εννοεί το 411 που διασχίζει ολόκληρη την Αμαρουσίου-Χαλανδρίου και όχι το 402 που μπαίνει μέσα Πολύδροσο!
(15-11-2013, 02:53 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Μάλλον ο "προ-γράψας" (πως λέμε προλαλήσας;! Tongue) εννοεί το 411 που διασχίζει ολόκληρη την Αμαρουσίου-Χαλανδρίου και όχι το 402 που μπαίνει μέσα Πολύδροσο!

Όντως το 411 εννοούσα, αλλά το είδα too late...
(13-11-2013, 07:59 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Διαφωνώ με τη χάραξη. Σωστά είναι το 10 στην πλ. Δούρου, γιατί η Αμαρουσίου - Χαλανδρίου δεν γεμίζει το 402 που βγαίνει με γκαζιέρα, πόσο μάλλον το 18μετρο τρόλεϊ.
Θα μπορούσε να τρολεοποιηθεί το 550 με τέρμα στον Πλάτανο. Σίγουρα η πληρότητα του 550 είναι τουλάχιστον 60 άτομα στις ώρες μη αιχμής και όσοι χωράνε στις ώρες αιχμής 120-130 περίπου. Το 550 είναι από τα λίγα λεωφορεία της Αθήνας που το φαινόμενο να μην σταματήσει ο οδηγός στη στάση λόγω πληρότητας παραμένει.
Αν ανέβει ο εναέριος στην Κηφισιά, αυτόματα γίνεται και το Α7 τρόλεϊ με πιθανό σημείο αφετηρίας πίσω από τα 18-19 στο Μουσείο. Αυτές οι αλλαγές όμως προϋποθέτουν περίπου 40 νέα 18μετρα οχήματα (14 για το Α7, 18 για το 550 και μερικά εφεδρικά)

Το 411 (που αυτό εννοείς) ανεβαίνει άδειο την Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, ακριβώς διότι έχει αφετηρία την Πλατεία Δούρου. Σε συνδυασμό με τα αραιά δρομολόγια (κάθε 25'), μόνο κάποιος από κέντρο Χαλανδρίου ή Παράδεισο που πάει Σισμανόγλειο, το οποίο δεν έχει άλλη συγκοινωνιακή σύνδεση, θα το πάρει.

Αντίθετα μια προέκταση του τρόλλεϋ από Πλ. Δούρου μέσω Βάρναλη, Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, Φραγκοκκλησιάς, Κηφισίας, Δαχτυλιδιού (Προαστιακός Κηφισίας), παράδρομο Αττικής Οδού προς Νερατζιώτισσα (Ηλεκτρικός) και αντίστροφα από Νερατζιώτισσα μέσω Αγ. Κωνσταντίνου, Κηφισίας, Δαχτυλιδιού, Χειμάρρας, Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, Βάρναλη:

(α) θα έχει τους *ήδη* επιβάτες του 10 που δεν θέλουν να αποβιβαστούν στο τωρινό τέρμα αλλά να συνεχίσουν λίγο πιο πάνω στην Βάρναλη και Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, αλλά κυρίως

(β) όσους θέλουν να πάνε Νερατζιώτισσα από τον άξονα της Κηφισίας αλλά και από το Χαλάνδρι (τόσο εκεινους πριν όσο και εκείνους μετά τη Πλ. Δούρου), αλλά και

(γ) όσους από το Κέντρο Χαλανδρίου / Παράδεισο θέλουν να πάνε προαστιακό

Επίσης, στην αντίθετη κατεύθυνση και δεδομένου ότι η μόνη λεωφορειακή σύνδεση του *κομβου* (και ηλεκτρικός και Προαστιακός) Νερατζιώτισσα είναι το... 410 (!), θα καταστήσει αμέσως δημοφιλεστατο το τρόλευ 10 ως μετεπιβίβαση, καθώς θα βγάζει τόσο Κηφισίας (ΟΤΕ/δαχτυλιδι) - καθώς το 410 δεν είναι λύση με τις συχνότητες του, αλλά κυρίως για όσους πάνε Παράδεισο / Κέντρο Χαλανδρίου / Σίδερα ή Κηφισίας. Επίσης, θα είναι άριστη μετεπιβίβαση (καλύτερη από σταθμό Κηφισίας) για τους επιβάτες του προαστιακού, καθώς, σε αντίθεση με το Στ. Κηφισίας θα είναι αμέσως διαθέσιμο βγαίνοντας από το σταθμό, ενώ από το σταθμό Κηφισίας χρειάζεται κανείς να ανέβει από το σταθμό (που είναι κάτω από το δαχτυλίδι) και να περπατήσει και λίγο ακόμα για να βγει στη στάση των 550/Α7.
 

 
(04-01-2014, 03:02 AM)'ns_' Έγραψε: [ -> ]Αντίθετα μια προέκταση του τρόλλεϋ από Πλ. Δούρου μέσω Βάρναλη, Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, Φραγκοκκλησιάς, Κηφισίας, Δαχτυλιδιού (Προαστιακός Κηφισίας), παράδρομο Αττικής Οδού προς Νερατζιώτισσα (Ηλεκτρικός) και αντίστροφα από Νερατζιώτισσα μέσω Αγ. Κωνσταντίνου, Κηφισίας, Δαχτυλιδιού, Χειμάρρας, Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, Βάρναλη:

(α) θα έχει τους *ήδη* επιβάτες του 10 που δεν θέλουν να αποβιβαστούν στο τωρινό τέρμα αλλά να συνεχίσουν λίγο πιο πάνω στην Βάρναλη και Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, αλλά κυρίως

(β) όσους θέλουν να πάνε Νερατζιώτισσα από τον άξονα της Κηφισίας αλλά και από το Χαλάνδρι (τόσο εκεινους πριν όσο και εκείνους μετά τη Πλ. Δούρου), αλλά και

(γ) όσους από το Κέντρο Χαλανδρίου / Παράδεισο θέλουν να πάνε προαστιακό

Επίσης, στην αντίθετη κατεύθυνση και δεδομένου ότι η μόνη λεωφορειακή σύνδεση του *κομβου* (και ηλεκτρικός και Προαστιακός) Νερατζιώτισσα είναι το... 410 (!), θα καταστήσει αμέσως δημοφιλεστατο το τρόλευ 10 ως μετεπιβίβαση, καθώς θα βγάζει τόσο Κηφισίας (ΟΤΕ/δαχτυλιδι) - καθώς το 410 δεν είναι λύση με τις συχνότητες του, αλλά κυρίως για όσους πάνε Παράδεισο / Κέντρο Χαλανδρίου / Σίδερα ή Κηφισίας. Επίσης, θα είναι άριστη μετεπιβίβαση (καλύτερη από σταθμό Κηφισίας) για τους επιβάτες του προαστιακού, καθώς, σε αντίθεση με το Στ. Κηφισίας θα είναι αμέσως διαθέσιμο βγαίνοντας από το σταθμό, ενώ από το σταθμό Κηφισίας χρειάζεται κανείς να ανέβει από το σταθμό (που είναι κάτω από το δαχτυλίδι) και να περπατήσει και λίγο ακόμα για να βγει στη στάση των 550/Α7.
 

 

 

Όμως, για να πραγματοποιηθεί η επέκταση χρειάζεται εναέριος η οποία έχει μεγάλο κόστος. Επιπλέον, όσοι θέλουν να πάνε Νερατζιώτισσα έχουν τις Καθημερινές το Ε14 ανά 10'-15'. Τα ΣΚ είναι πολύ καλύτερο να πάρεις Α7/550/Χ14 και να αλλάξεις στο Δαχτυλίδι με Προαστιακό παρά να κάνεις βόλτα πρώτα από Χαλάνδι με το 10. Ακόμα, όσοι από το κέντρο Χαλανδρίου θέλουν να πάνε Προαστιακό έχουν 450/460 στην άνοδο με εναλλάξ 10'-15' τις Καθημερινές στην αιχμή και στην κάθοδο 451/461 και από εκεί Προαστιακό για Νερατζιώτισσα.

 
(08-01-2014, 02:43 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Εγκατάσταση εναέριου δικτύου απόψε στην Ομόνοια, σύμφωνα με πληροφόρηση από fb. Μάλλον τοποθετήθηκε κάποιο ψαλίδι για να μπορούν τα τρόλεϊ να στρίβουν από Πατησίων δεξιά στην Πλ. Ομονοίας.

Αφού πλεον υπάρχει η υποδομή, καλό θα ήταν το 6 να καταλήγει κατευθείαν Ομόνοια (από Πατησίων, δεξιά Πλ. Ομονοίας, δεξιά Γ' Σεπτεμβρίου, συνέχεια κανονικά), αφήνοντας την Ιπποκράτους. Νέα ονομασία: ''6 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ''.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17