(18-06-2013, 10:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Συμφωνώ με την πρότασή σου για το 3 και προτείνω και το 5 να πηγαίνει μέχρι εκεί αφου πάρει όλα τα οχήματα του 1 και επεκταθεί Μοσχάτο να είναι στην αιχμή ανά 6' όπως και το 3 και να φεύγουν ενναλάξ από Πλ. Παδιαμάντη ανά 3'. Το κομμάτι της Λαμπρινής να το αναλάβει το προτεινόμενο 14 και να μην πηγαίνει Ν. Φιλαδέλφια καθώς η σύνδεση αυτή μπορεί να καλυφθεί με την τοπικοποιήση των Β8, Β9 και Γ9 στα Άνω Πατήσια.
Κι εγώ δεν συμφωνώ με το τμήμα Πατήσια - Φιλαδέλφεια, αλλά αφού το έχουμε το μπουγαδόσυρμα, πρέπει κάτι να το κάνουμε. Τοπικοποίηση Β9 δεν γίνεται, για το Β8 επιβάλλεται (αλλά αυτό θα πρέπει να συνενωθεί με το 605 και να γίνει Μεταμόρφωση - Α.Πατήσια - Περισσός). Το Γ9 και να γίνει τοπικό (το παλιό 722) θα πρέπει να πάει Κάτω Πατήσια, γιατί εξυπηρετεί και ένα τμήμα της Χαλκηδόνας στην κάθοδο, που δεν βγάζει στα Άνω Πατήσια.
Γι' αυτό και αφήνω το 5 όπως έχει. Έπειτα, το να πηγαίνει το 5 ανά 6' μέχρι Μοσχάτο, είναι καθαρή σπατάλη, καθώς το τμήμα Μοσχάτο - Τζιτζιφιές είναι "ψόφιο" από επιβατική κίνηση.
(18-06-2013, 10:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επίσης, συμφωνώ με την πρότασή για το 12 και προτείνω για τον κλάδο της Καισαριανής κόψιμο του 2 με ενίσχυση του 4 και ανάληψη του κλάδου της Καισαριανής απ' το 19 με κατάργηση του 18, δηλαδή 19 Στ. Χαλάνδρι-Μουσείο-Καισαριανή ανά 10' στην αιχμή. Μ' αυτό τον τρόπο το 19 που είναι ο οδικός τροφοδότης των τοπικών Χαλανδρίου πάει κέντρο (Σύνταγμα, Ακαδημία, Ομόνοια) σε αντίθεση με σήμερα που πάει Μουσείο που χρείαζεται μετεπιβίβαση για να πας κέντρο.
Έτσι όπως το προτείνεις το 19, θα γίνει μακαρόνι με δρομολόγιο 1 ώρα και 50 λεπτά. Υπόψη ότι σήμερα η δρομολόγησή του είναι 1:15' ανά κατεύθυνση. Για φαντάσου να του φορτώσουμε άλλα 35' για τη διαδρομή Πολυτεχνείο - Παγκράτι - Καισαριανή; Χειρότερο από το 140 θα καταντούσε.
Δίκιο έχεις ότι η οδική σύνδεση Χαλάνδρι - Κέντρο καταλήγει στο πουθενά, αλλά δεν υπάρχει άλλη λύση, παρά μόνο η μετεπιβίβαση στο Γηροκομείο προς τα 3/13. Ποιός άνθρωπος, που έχει κατεύθυνση την Ακαδημία, θα καθίσει στο τρόλλευ να τον πάει βόλτα μέσω Αλεξάνδρας, Πεδίου Άρεως, Κάνιγγος και μάλιστα με τέτοιο μποτιλιάρισμα που έχει η συμβολή Αλέξάνδρας/Πατησίων;
Ξέχασα στο σημείο αυτό να προτείνω κάτι άλλο για την 18/19 (που δεν βγαίνει προς το παρόν ελλείψει οχημάτων, αλλά πιστεύω ότι έχει "ψωμί") : Για να μήν μείνει το Α/Σ Πλ. Αττικής χωρίς σύνδεση γραμμής τρόλλευ (την οποία και χρειάζονται οι οδηγοί και εργαζόμενοι σ' αυτό), μήπως θα ήταν μια καλή ιδέα να παίρναμε το 18/19 από το Μουσείο, και να το στέλναμε μέσω της υπηρεσιακής διαδρομής (Αγγελοπούλου - Πιπίνου - Αγ. Παντελεήμω και επιστροφή Αγ. Μελετίου - Πατησίων) στο τέρμα του σημερινού "1";
Θεωρώ πως είναι μια σύνδεση που λείπει από το δίκτυο, η αμέσως κοντινότερη "κάθετη" είναι η Β5 και έχει μεγάλη ζήτηση. Η μόνη εργασία που χρειάζεται είναι λίγα μέτρα σύρμα στην οδό Αδμήτου μεταξύ Πιπίνου και Αγ. Μελετίου.
Τι λέτε;
(18-06-2013, 10:19 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τέλος, προτείνω την συγχώνευση των 6/21 σε μια διακεντρική 6 Κοκ. Μύλος-Ομόνοια-Νίκαια ανά 7' με 12μετρα.
Έτσι κόβουμε τα 1, 7, 8, 11, 13, 18 και 21 και μένουν ως έχουν τα 10, 15, 16, 17, 20, 24 και 25.
Και πάλι φτιάχνεις ένα μακαρόνι με χρόνο διαδρομής πολύ πέρα από τα 90' ανά κατεύθυνση, που είναι το σημερινό 5 (και βλέπεις πόσο αναξιόπιστο είναι).
Η λογική μου στις συνενώσεις που προτείνω είναι να μην ξεπερνάει καμία γραμμή σε χρονικό μήκος δρομολογίου την 1 ώρα και 20' (που ήδη είναι πολύ αλλά επιβάλλεται από τις συνθήκες και λειτουργεί σχετικά επιτυχώς και στα λεωφορεία, πχ 608)
Έτσι, οι από εμένα προτεινόμενες γραμμές θα έχουν χρόνο απλής διαδρομής σε ώρα αιχμής ως εξής :
3 : 1h00min
4 : 1h00min
5 : 1h20min
6 : 50min
9 : 55min
11: 1h00min
12: 1h20min
14: 1h05min
15: 1h10min