30-08-2021, 10:50 PM
(30-08-2021, 09:02 PM)Citaro Έγραψε: Δηλαδή, για να καταλάβω: Δεν βγάζει η Ράλλη τα Σολάρις 18μ. γιατί ... δεν δουλεύει (για πέμπτη χρονιά) ο κλιματισμός. Η Ανθούσα και το Μπράχάμι, που βγάζουν Ν1 με ανύπαρκτο κλιματισμό επί σειρά ετών, είναι σε άλλο σύμπαν, να υποθέσω.Μα εγώ δεν είπα ότι για τις τραγικές διαθεσιμότητες στη Ράλλη φταίει ο κλιματισμός. Αντιθέτως λέω ότι Ν2 άρχισαν να εμφανίζονται σε Α7 και Β9 από τον Απρίλιο όταν ακόμα δεν υπήρχε ανάγκη κλιματισμού. Ίσως απλά ο κλιματισμός αποτελειώνει την ήδη προβληματική κατάσταση.
Επίσης, ο κλιματισμός στα GN των 21 ετών παλαιότητας και χωρίς μόνωση, προφανώς κρίνεται καλύτερος απ' ότι στα Σολάρις της 11ετίας και με επαρκή μόνωση/φιμέ τζάμια...
Τις ελλείψεις σε νταλίκες θεωρητικά θα έπρεπε να τις καλύψουν αυτές από leasing αλλά είναι τόσο τραγικές οι διαθεσιμότητες τους (ειδικά σε αυτές από τον Παπαδάκη που ουσιαστικά δεν έχουν δουλέψει σχεδόν καθόλου) που δεν προσφέρουν τίποτα. Μόνο αυτές από το αεροδρόμιο του Όσλο έδειχναν να έχουν καλές διαθεσιμότητες και συχνά τις έβλεπες και όλες έξω αλλά είναι μόνο 5 και η #6187 ήδη μετράει κάποιες μέρες που αγνοείται. Βέβαια οι κακές διαθεσιμότητες στα leasing δεν περιορίζονται μόνο στις νταλίκες αλλά είναι γενικό το θέμα. Από όλους τους τύπους λεωφορείων leasing αυτά που τον Αύγουστο δούλευαν περισσότερο σαν ποσοστό επί του συνόλου τους είναι τα Crossway στην Ανθούσα.