Το thread για το ποια λεωφορεία κυκλοφορούν το 2021 είναι πλέον γεγονός. Το αντίστοιχο του 2020 έχει κλειδωθεί και τεθεί στο αρχείο.
Να σημειωθεί ότι φέτος, στο παρόν thread συμπεριλαμβάνονται και τα οχήματα των ΚΤΕΛ Αττικής, Κορινθίας, Θηβών και Χαλκίδας, αλλά και των "δανεικών" (Χανίων-Ρεθύμνης, Μαγνησίας, Τρίπολης, Γρεβενών, Ηλείας, Ζακύνθου κ.ά.).
Καλά ποσταρίσματα!
(03-01-2021, 12:48 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Το thread για το ποια λεωφορεία κυκλοφορούν το 2021 είναι πλέον γεγονός. Το αντίστοιχο του 2020 έχει κλειδωθεί και τεθεί στο αρχείο.
Να σημειωθεί ότι φέτος, στο παρόν thread συμπεριλαμβάνονται και τα οχήματα των ΚΤΕΛ Αττικής, Κορινθίας, Θηβών και Χαλκίδας, αλλά και των "δανεικών" (Χανίων-Ρεθύμνης, Μαγνησίας, Τρίπολης, Γρεβενών, Ηλείας, Ζακύνθου κ.ά.).
Καλά ποσταρίσματα!
Εντωμεταξύ τα δανεικά της Τρίπολης πύργου Ζακύνθου κι των Γρεβενών έχουν γυρίσει πίσω απο Μαγνησία δεν έχουν στείλει καν οχημα
(03-01-2021, 03:21 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: [ -> ]Εντωμεταξύ τα δανεικά της Τρίπολης πύργου Ζακύνθου κι των Γρεβενών έχουν γυρίσει πίσω απο Μαγνησία δεν έχουν στείλει καν οχημα
Μην βιάζεσαι και θα ξαναγυρίζουν αλλιώς...
Επίσης, ο Βόλος είχε στείλει 2 λεωφορεία του δανεικά στην Αττική.
(04-01-2021, 08:04 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Μην βιάζεσαι και θα ξαναγυρίζουν αλλιώς...
Επίσης, ο Βόλος είχε στείλει 2 λεωφορεία του δανεικά στην Αττική.
Τελικά λάθος έκανα εχει στείλει τα Omnicity Πρώην 153 155 ΚΤΕΛ Κορινθίας
Ξεκινώ και επίσημα το thread με το Iris #949 στο 732!!!!!! Δεν θυμάμαι να έχει ξανά δρομολογηθεί γκαζιέρα 2ης γενιάς στο 732
(03-01-2021, 03:21 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: [ -> ]Εντωμεταξύ τα δανεικά της Τρίπολης πύργου Ζακύνθου κι των Γρεβενών έχουν γυρίσει πίσω απο Μαγνησία δεν έχουν στείλει καν οχημα
(04-01-2021, 12:10 PM)RenaultAgora7069 Έγραψε: [ -> ]Τελικά λάθος έκανα εχει στείλει τα Omnicity Πρώην 153 155 ΚΤΕΛ Κορινθίας
Χωρίς καμία διάθεση παρεξήγησης, πριν προχωρήσεις σε οποιαδήποτε δημοσίευση η οποία αμφισβητεί ευθέως γεγονότα και γραφόμενα, καλό θα ήταν να διασταυρώνεις την κάθε πληροφορία. Επίσης, καλό είναι να λάβεις υπόψιν ότι οι υπόλοιποι εδώ μέσα, και ιδίως όσοι κατέχουμε θέση ευθύνης, ενδέχεται να γνωρίζουμε κάποια πράγματα παραπάνω από εσένα, είτε λόγω ηλικίας και περαιτέρω ενασχόλησης με το αντικείμενο, είτε λόγω πρόσβασής μας σε εσωτερικές πληροφορίες.
Το πρωί είχα δει ένα Neoplan Midi στο 411, αλλά ξέχασα να το γράψω. Αν θυμάμαι καλά, ήταν το #292 (Ανθουσα).
Είχαν μπει ξανά πριν 1,5 χρόνο, το Καλοκαίρι 19. Νομίζω ότι τα Midi λεωφορεία είναι ιδανικά για κάποια στενά του 411. Τα 12μετρα που βάζουν δυσκολεύονται σε κάποιες στροφές και πλατείες. Το καβάλημα πεζοδρομίου πρέπει να θεωρείται δεδομένο σε ορισμένες περιπτώσεις.
Ούτως ή άλλως, μιλάμε για δρομολόγιο που δεν παίζει να έχει πάνω από 20-30 άτομα ταυτόχρονα, ακόμα και στην προ Covid εποχή.
Η GN #512 στο 421 ύστερα από πάρα πολύ καιρό..
Τα Citelis #9007 και #9195 στο 420 και το Irisbus Agora CNG #982 στο 732 σήμερα. Επομένως καταλαβαίνω ότι αν συνήθως υπάρχει προτίμηση στο τι οχήματα παίρνει κάποια γραμμή των Λιοσίων, αυτό δεν είναι 100% στάνταρ.
Ξανά (δοκιμές?) με το Citelis #9188 στο 747. Επίσης, η νταλίκα Volvo #227 στο 843. Σπάνια μπαίνουν τέτοιες, συνήθως έχουν Solaris.
Κι ένα N1 (#5170) στο B5. Οχι κάτι σπάνιο, μάλλον υπάρχει έλλειψη σε GN.