Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
Τα τρίπορτα Crossway παρότι LE έχουν καλή χωρητικότητα μέσα και μπορούν να μπουν σε πιο βαριές γραμμές όπως το 235 αλλά τα δίπορτα είναι ένα θέμα αφού έχουν εσωτερικό ημισαστικού. Γίνεται βέβαια να καλύπτουν το Α5 με δίπορτα και Ζωγράφους - Ιλίσια με τρίπορτα αλλιώς θέλει ευρύτερη ανακατανομή ανά αμαξοστάσιο. Ο Βοτανικός έχει (και λογικά θα έχει) τα περισσότερα και είναι και το κεντρικότερο αμαξοστάσιο αλλά τις πολύ βαριές γραμμές με 12μετρα στο κέντρο τις έχει η Ανθούσα και όχι ο Βοτανικός.
(03-06-2021, 02:43 PM)Solaris_sto_608 Έγραψε: [ -> ]Το 61604 Ν2 είναι στο 220;
Και στο Β5 κυκλοφορούν τα 61615, 61618 και 61622 οπότε προφανώς Ν2 είναι που επιτέλους τους πέρασαν το σωστό νούμερο αμαξοστασίου.
Η 993 γκαζιερα στο 700!
(03-06-2021, 02:45 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τα τρίπορτα Crossway παρότι LE έχουν καλή χωρητικότητα μέσα και μπορούν να μπουν σε πιο βαριές γραμμές όπως το 235 αλλά τα δίπορτα είναι ένα θέμα αφού έχουν εσωτερικό ημισαστικού. Γίνεται βέβαια να καλύπτουν το Α5 με δίπορτα και Ζωγράφους - Ιλίσια με τρίπορτα αλλιώς θέλει ευρύτερη ανακατανομή ανά αμαξοστάσιο. Ο Βοτανικός έχει (και λογικά θα έχει) τα περισσότερα και είναι και το κεντρικότερο αμαξοστάσιο αλλά τις πολύ βαριές γραμμές με 12μετρα στο κέντρο τις έχει η Ανθούσα και όχι ο Βοτανικός.

Πράγματι επιβεβαιώνεται η καλή λειτουργικότητα των τρίπορτων Iris Crossway. Σήμερα είναι τα 6261 κ 6263 στα Ιλίσια. Το εμπρόσθιο τμήμα πολύ άνετο με ελάχιστες καρέκλες και μεγάλους χώρους ορθίων. Το πίσω τμήμα σε αναβαθμίδα (τμήμα καθημένων) με τρίτη (στενή και με σκαλοπάτι) πόρτα προς εξυπηρέτηση των καθημένων.  

Το πρόβλημα με τα τρίπορτα (6024 και 6261 που έχω μπεί) είναι το ασυντήρητο, βρώμικο και "πολυφορεμένο" εσωτερικό τους. Στην εικόνα αυτή συμβάλλει βέβαια και η πρόχειρη/φτηνιάρικη συναρμολόγηση σε σχέση με τα MAN/A21 που πληρούν προδιαγραφές γερμανικών φορέων (μέρα με τη νύχτα)
Τα Α21 είναι σαφέστατα καλύτερα από τα Crossway και θα έλεγα ότι μάλλον ότι είναι τα καλύτερα από όσα ήρθαν με leasing.

Πάντως τα Crossway έχουν επεκταθεί και στη Πεντέλη αφού έχουν μπει στο 446 και στο 460 ενώ ΜΑΝ και Citaro είχαν εμφανιστεί στο 811 και το 837 τις προηγούμενες μέρες.
(04-06-2021, 05:56 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Τα Α21 είναι σαφέστατα καλύτερα από τα Crossway και θα έλεγα ότι μάλλον ότι είναι τα καλύτερα από όσα ήρθαν με leasing.

Πάντως τα Crossway έχουν επεκταθεί και στη Πεντέλη αφού έχουν μπει στο 446 και στο 460 ενώ ΜΑΝ και Citaro είχαν εμφανιστεί στο 811 και το 837 τις προηγούμενες μέρες.
Ο Βοτανικός, ειδικά Σαββατο, εχει τυχει να δρομολογήσει μόνο νέα leasing στο σύνολο των γραμμών που εχουν 12μετρα. 224, 211 κ 813 ειναι πλέον κατά 8/10 με leasing.  Το X93 αποκλειστικά. Η Ανθούσα βλέπω ότι τα δοκιμάζει σε διαφορες γραμμές. Δεν ξερω που θα εδραιωθούν βέβαια, καθως οι γκαζιέρες δεν ερχονται στις βαριες γραμμες (220/1,235, 214) κ τα Ν1 δεν τα αντικαθιστας με διπορτα πούλμαν...
(04-06-2021, 06:10 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Ο Βοτανικός, ειδικά Σαββατο, εχει τυχει να δρομολογήσει μόνο νέα leasing στο σύνολο των γραμμών που εχουν 12μετρα. 224, 211 κ 813 ειναι πλέον κατά 8/10 με leasing.  Το X93 αποκλειστικά. Η Ανθούσα βλέπω ότι τα δοκιμάζει σε διαφορες γραμμές. Δεν ξερω που θα εδραιωθούν βέβαια, καθως οι γκαζιέρες δεν ερχονται στις βαριες γραμμες (220/1,235, 214) κ τα Ν1 δεν τα αντικαθιστας με διπορτα πούλμαν...
Ισχύει ότι πλέον Σαββατοκύριακα ο Βοτανικός στις γραμμές του στέλνει από 12μετρα μόνο leasing αλλά το 811 συγκεκριμένα τα ΣΚ βγαίνει με midi οπότε πρώτη φορά πήρε χτες ένα MAN και μάλιστα τρίπορτο. Στο 837 όντως είχαν ήδη μπει από το προηγούμενο Σάββατο αν θυμάμαι καλά. Στις άλλες έχουν παγιωθεί. Στο 821 πχ βγαίνουν ένα δίπορτο Ν2 και ένα leasing τις τελευταίες μέρες. 
Πάντως η Ανθούσα το δίπορτο #6239 το έχει στείλει σήμερα στα Ιλίσια ενώ το #6238 στο 214 οπότε όντως δείχνουν πως τεστάρουν ακόμα.
Λέτε τα τριπορτα crossway να αντέχουν κάνα 036;
Τα Crossway #6258 και #6263 στο "νυχτερινό" X97. Νομίζω ότι το πρωί είδα και κάποιο στο 461, αλλά δεν θυμάμαι αριθμό.
Μετά από 2-3 εβδομάδες, βγήκε ξανά το MAN #6005 (ή τουλάχιστον τώρα το πρόσεξα) που ήταν μόνιμο στο 052. Σήμερα μπήκε στο 051.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50