Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
3 Citelis, που παρατηρούνται τώρα στα A/B10 είναι συνηθισμένο φαινόμενο;
(18-06-2021, 06:37 AM)Solaris_sto_608 Έγραψε: [ -> ]3 Citelis, που παρατηρούνται τώρα στα A/B10 είναι συνηθισμένο φαινόμενο;
Τα τελευταία 20 χρόνια τουλάχιστον, είναι απόλυτα φυσικό..
(18-06-2021, 01:48 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Τα τελευταία 20 χρόνια τουλάχιστον, είναι απόλυτα φυσικό..
Δεν το ξερα και μου φάνηκε περίεργο. Σε ευχαριστώ.
(18-06-2021, 07:00 PM)Solaris_sto_608 Έγραψε: [ -> ]Δεν το ξερα και μου φάνηκε περίεργο. Σε ευχαριστώ.

Καλησπέρα, το Α/Β10 βγαίνει από το ΑΜ ΡΑΛ κανονικά. Το πρωί (μονο καθημερινές) κάποια citelis του ΑΜ ΛΙΟ κάνουν δρομολόγια στο Α/Β10 και μετά συνεχίζουν στο 755. 
Πιο συγκεκριμένα, τα δρομολόγια που έχουν Citelis είναι:

(1ο όχημα): 05:30 Από σταθμό Λαρίσης Α10, και μετά ξεκινάει από 06:35 στο 755

(2ο όχημα): 05:10 Από Μεσονύχι Β10, 06:10 απο Σταθμό Λαρίσης Α10 και μετά ξεκινάει από 07:05 στο 755

(3ο όχημα): 05:30 Από Μεσονύχι Β10, 06:20 απο Σταθμό Λαρίσης Β10 και μετά ξεκινάει από 07:15 στο 755

(4ο όχημα): 05:50 Από Μεσονύχι Β10, 06:39 απο Σταθμό Λαρίσης Β10 και μετά ξεκινάει από 07:45 στο 755
Όποτε το βλέπω τώρα τελευταία, το 036 έχει μόνο τα προπολεμικά το Ο405Ν (από τα μέσα του '90 υπάρχουν, ενώ τα άλλα που πήρε ο ΕΘΕΛ πάνω κάτω εκείνη την εποχή έχουν αποσυρθεί πάνω από 10 χρόνια τώρα...). Δεν ξέρω, έχουν καμία εμμονή με αυτά;
(21-06-2021, 09:14 PM)DimPapandreou Έγραψε: [ -> ]Όποτε το βλέπω τώρα τελευταία, το 036 έχει μόνο τα προπολεμικά το Ο405Ν (από τα μέσα του '90 υπάρχουν, ενώ τα άλλα που πήρε ο ΕΘΕΛ πάνω κάτω εκείνη την εποχή έχουν αποσυρθεί πάνω από 10 χρόνια τώρα...). Δεν ξέρω, έχουν καμία εμμονή με αυτά;
Κοίταξε να δεις το αμαξοστάσιο Ανθούσας που δρομολογεί το 036 μέχρι προσφάτως είχε διαθέσμα Ν1 (Ο405Ν) και παλιές γκαζιέρες οπότε λογικό να προτιμούσαν τα Ν1 που παρά την ηλικία τους είναι καταληλότερα για ζόρικες γραμμές από τις γκαζιέρες. Πλέον όμως τα Ν1 σε μεγάλο βαθμό είναι υπό απόσυρση και η Ανθούσα παραλαμβάνει Irisbus Crossway από leasing και Ν2 (C97.405N) από το αμαξοστάσιο Βοτανικού. Με δεδομένο ότι παλιές γακζιέρες (είτε μείνουν είτε δε μείνουν στο αμαξοστάσιο Ανθούσας) δεν πρόκειται να βάλουν στο 036, η λογική λέει ότι σταδιακά θα βλέπεις περισσότερα Ν2 και ίσως Crossway αν στην Ανθούσα αποφασίσουν ότι θέλουν να βάζουν Crossway σε πιο δύσκολες γραμμές. Εκτός και αν αλλάξει αμαξοστάσιο η γραμμή.

Πάντως ήδη έχουν γίνει κάποιες guest εμφανίσεις Crossway στο 036.
(21-06-2021, 09:14 PM)DimPapandreou Έγραψε: [ -> ]Όποτε το βλέπω τώρα τελευταία, το 036 έχει μόνο τα προπολεμικά το Ο405Ν (από τα μέσα του '90 υπάρχουν, ενώ τα άλλα που πήρε ο ΕΘΕΛ πάνω κάτω εκείνη την εποχή έχουν αποσυρθεί πάνω από 10 χρόνια τώρα...). Δεν ξέρω, έχουν καμία εμμονή με αυτά;

Αυτό που γράφει και ο ecoj. Τα προπολεμικα O405N που λες, είναι ίσως τα ιδανικότερα για γραμμές όπως το 036, που έχουν πολλή ανηφόρα. Σταδιακά θα καταργηθούν και λογικά θα βλέπουμε Ν2 και Crossway.

Υ.Γ. Εκτός κι αν περάσει ξανά η γραμμή στο Βοτανικό κάποια στιγμή και βγαίνει με Citaro και MAN.
Φουλ στα 12μετρα σήμερα οι γραμμές της Ράλλη
Σχεδόν όλο το Α7 και Β9 με 12μετρα
Αρκετά και στο Α1
Απορρώ τι θα γινόταν αν η Ράλλη έπρεπε να βγάλει και νταλίκες για παραλία...
(22-06-2021, 01:43 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Φουλ στα 12μετρα σήμερα οι γραμμές της Ράλλη
Σχεδόν όλο το Α7 και Β9 με 12μετρα
Αρκετά και στο Α1
Απορρώ τι θα γινόταν αν η Ράλλη έπρεπε να βγάλει και νταλίκες για παραλία...
Και μάλιστα Ν1 στο Α1, καιρό είχε να συμβεί. Φαντάζομαι πως όταν έρθει το σύνολο των αρθρωτών από το leasing δεν θα υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα. Πάντως μέχρι στιγμής, το 46020 αγνοείται εδώ και λίγο καιρό, εκτός αν δουλεύει στα νυχτερινά...
(22-06-2021, 02:34 PM)Solaris_sto_608 Έγραψε: [ -> ]Και μάλιστα Ν1 στο Α1, καιρό είχε να συμβεί. Φαντάζομαι πως όταν έρθει το σύνολο των αρθρωτών από το leasing δεν θα υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα. Πάντως μέχρι στιγμής, το 46020 αγνοείται εδώ και λίγο καιρό, εκτός αν δουλεύει στα νυχτερινά...
Ν2 εχει το Α1
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50