Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
(28-06-2021, 06:34 PM)DimPapandreou Έγραψε: [ -> ]Εκτός αν γίνει επιτέλους εκείνος ο διαγωνισμός για τα 1.300 νέα ιδιόκτητα λεωφορεία (όχι leasing δλδ) και έτσι ή στέλνεις στη σύνταξη ότι λεωφορεία πήρε ο τότε ΕΘΕΛ όσο είχαμε ακόμα δραχμές ή απλά θα υπάρχουν περισσότερα λεωφορεία εκεί έξω και έτσι όλες οι γραμμές θα έχουν παραπάνω συχνότητα (άρα και λιγότερο συνωστισμό, γιατί είτε με covid είτε χωρίς covid ο συνωστισμός είναι σοβαρό πρόβλημα) και έπειτα από 10+ χρόνια καθυστέρηση θα αντικατασταθούν τo Dan Oudsten, το Vanhool και το Vanhoolάκι, οι Βεργίνες και τα Neoplan
Αν γίνει σήμερα ο διαγωνισμός τα λεωφορεία θα τα δεις στα τέλη του 2023 το νωρίτερο... Τα Den Oudsten και τα υπόλοιπα που αναφέρεις έχουν αντικατασταθεί από το 2009-10 με τα Solaris και τα Citelis.
(28-06-2021, 06:44 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Αν γίνει σήμερα ο διαγωνισμός τα λεωφορεία θα τα δεις στα τέλη του 2023 το νωρίτερο... Τα Den Oudsten και τα υπόλοιπα που αναφέρεις έχουν αντικατασταθεί από το 2009-10 με τα Solaris και τα Citelis.
Όχι εξ' ολοκλήρου
(28-06-2021, 07:05 PM)DimPapandreou Έγραψε: [ -> ]Όχι εξ' ολοκλήρου
Με το παραπάνω, γι' αυτό άλλωστε και έφυγαν και αρκετά Ν1 και Ν2 για να εξισορροπηθεί το προβλεπόμενο μέγεθος στόλου της ΕΘΕΛ τότε.
Το Ν2 ήταν το de facto όχημα που χρησιμοποιούναν στο 036, με το Ν1 να κάνει περιστασιακές εμφανίσεις. Πλέον το Ν1 είναι το κύριο όχημα σε αυτή τη γραμμή, με τον ρόλο των περιστασιακών εμφανίσεων να πηγαίνει στο crossway. Σήμερα το Ν2 #688 έκανε guest εμφάνιση στο 036.
Στο 651, που χρησιμοποιεί μόνο 1 όχημα για τη πραγματοποίηση του (σχετικά σύντομου) δρομολογίου του, το τελευταίο καιρό συνηθίζεται να έχει το crossway. Σήμερα στο 651 υπήρξε guest εμφάνιση του Ν1 #813
(28-06-2021, 10:07 PM)DimPapandreou Έγραψε: [ -> ]Το Ν2 ήταν το de facto όχημα που χρησιμοποιούναν στο 036, με το Ν1 να κάνει περιστασιακές εμφανίσεις. Πλέον το Ν1 είναι το κύριο όχημα σε αυτή τη γραμμή, με τον ρόλο των περιστασιακών εμφανίσεων να πηγαίνει στο crossway. Σήμερα το Ν2 #858 έκανε guest εμφάνιση στο 036.
Στο 651, που χρησιμοποιεί μόνο 1 όχημα για τη πραγματοποίηση του (σχετικά σύντομου) δρομολογίου του, το τελευταίο καιρό συνηθίζεται να έχει το crossway. Σήμερα στο 651 υπήρξε guest εμφάνιση του Ν1 #813
Βλέπουμε συνεχώς το 036 να βγαίνει με Ν1 διότι εδώ και κάμποσο καιρό η γραμμή έχει περάσει στο αμαξοστάσιο της Ανθούσας. Αυτό σημαίνει ότι με τα τωρινά δεδομένα η συγκεκριμένη γραμμή μπορεί να πάρει Ν1( που τα βλέπουμε σχεδόν αποκλειστικά), Ν2( που μπαίνουν αραιά και που, καθώς δεν υπάρχει μεγάλος αριθμός Ν2 στην Ανθούσα), iris Crossway( το βλέπουμε σπάνια, ίσως κάνουνε δοκιμές) και irs Cng( τα οποία δεν τα βάζουν ποτέ, διότι δεν προτείνονται για μια τέτοια δύσκολη γραμμή). Για το 651 ισχύει το ίδιο, αφού θα λέγαμε ότι "αποτελεί" μέρος του 036, με την μόνη διαφορά ότι εκεί έχουν παρατηρηθεί και iris φυσικού αερίου (γκαζιέρες)
(28-06-2021, 10:07 PM)DimPapandreou Έγραψε: [ -> ]Σήμερα το Ν2 #858 έκανε guest εμφάνιση στο 036.

Δεν υπάρχει Ν2 #858... Τα #606 και #688 ήταν σήμερα αλλά και πάλι συχνά δρομολογούνται Ν2 από Ανθούσα στο 036..
Solaris #852 φαίνεται πως είναι στο Χ97
Σήμερα πρώτη ημέρα με τόσο ενισχυμένες τις παραλιακές γραμμές που έχει το Κτελ.
Στο 122 είχε μόνο νταλίκες Man και Citaro κανονικά, λογικά και τα 10 οχήματα.
Στο 122Θ είχε μόνο 12μετρα, Man A37 τα περισσότερα και ένα Setra!, 10 οχήματα περίπου.
Στο 171 ήταν ανάμεικτα 12μετρα και 18μετρα. 4 νταλίκες man, 1 νταλίκα Citaro, 1 νταλίκα Solaris, 1 12μετρο Solaris, 2 Man A37 και 1 Citaro LE.
Οπότε φαίνεται ότι το πλάνο είναι να βγαίνουν οι Λούτσες και το 122 με νταλίκες (10+10 οχήματα), και όποιες είναι διαθέσιμες από τις άλλες 10 να πηγαίνουν στο 171 μαζί με 12μετρα και το 122Θ μόνο 12μετρα.
Πάντως στο 171 το Citaro LE έφτασε το πολύ 6 άτομα στο δρομολόγιο, ελπίζω να μην είναι τυχαίο και να αντέχει με 12μετρα, τώρα που είναι και στο 9λεπτο
(01-07-2021, 02:40 PM)Man Lion\s city Έγραψε: [ -> ]Σήμερα πρώτη ημέρα με τόσο ενισχυμένες τις παραλιακές γραμμές που έχει το Κτελ.
Στο 122 είχε μόνο νταλίκες Man και Citaro κανονικά, λογικά και τα 10 οχήματα.
Στο 122Θ είχε μόνο 12μετρα, Man A37 τα περισσότερα και ένα Setra!, 10 οχήματα περίπου.
Στο 171 ήταν ανάμεικτα 12μετρα και 18μετρα. 4 νταλίκες man, 1 νταλίκα Citaro, 1 νταλίκα Solaris, 1 12μετρο Solaris, 2 Man A37 και 1 Citaro LE.
Οπότε φαίνεται ότι το πλάνο είναι να βγαίνουν οι Λούτσες και το 122 με νταλίκες (10+10 οχήματα), και όποιες είναι διαθέσιμες από τις άλλες 10 να πηγαίνουν στο 171 μαζί με 12μετρα και το 122Θ μόνο 12μετρα.
Πάντως στο 171 το Citaro LE έφτασε το πολύ 6 άτομα στο δρομολόγιο, ελπίζω να μην είναι τυχαίο και να αντέχει με 12μετρα, τώρα που είναι και στο 9λεπτο
Το 122Θ τα ΚΤΕΛ το εχουν σαν ξεχωριστή γραμμή και όχι συγκρότημα με το 122;
(01-07-2021, 02:47 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το 122Θ τα ΚΤΕΛ το εχουν σαν ξεχωριστή γραμμή και όχι συγκρότημα με το 122;
Ναι είναι ξεχωριστές γραμμές. Άλλωστε δεν έχουν κοινή αφετηρία ούτε Τέρμα. Το 122Θ είναι κυκλικό με αφετηρία την Βάρκιζα, άρα δεν γίνεται έτσι και αλλιώς. Το 122 βγήκε μόνο με νταλίκες και το 122Θ μόνο με 12μετρα
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50