Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021
(04-08-2021, 09:19 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά πάντα υπήρχαν τέτοια προβλήματα, πόσο μάλλον τώρα με τον καύσωνα. Η λάθος διαχείριση που έχει κάνει ο οργανισμός γενικότερα, έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ. Όμως ακόμα και με αυτή την κατάσταση, ένα πλάνο θα βοηθούσε πολύ (όπως είχε μέχρι πριν λίγο ο Βοτανικός) 

Για παράδειγμα στην Ράλλη, θα έπρεπε να βγάζει ότι νταλίκα έχει με σειρά προτεραιότητας αεροδρόμιο (Solaris) και μετά 703, 843, Α2, 550, Α/Β10 και στο τέλος τα  Α1, Α7, Β9. Ότι λείπει από Α7, Β9 να το δανείζεται από τον Βοτανικό. Το Β2 να το βγάζει με τα δικά της 12m Solaris (6 οχήματα θέλει, 8 έχει) και αν έχει βλάβες με δανεικά από Βοτανικό.

Ο Βοτανικός στην Ράλλη να δίνει μόνο Ν2 (η οτιδήποτε άλλο 3πορτο). Τα υπόλοιπα 3πορτα με σειρά προτεραιότητας σε 224, 051, 813 κλπ και τα 2πορτα πρώτα σε Χ93, 052, 821 κλπ

Αντίστοιχα το ίδιο η Ανθούσα με τα Crossway. Ποιες γραμμές σηκώνουν τα 2πορτα? Τα Τοπικά Χαλανδρίου, 302, 402, 409, 411, 416, 651, 653? Ας δίνει όσα μπορεί εκεί και τα Ν1/Ν2 να δρομολογούνται στο κέντρο.

Προφανώς και η κατάσταση είναι τραγική, όμως με ένα καλύτερο πλάνο δρομολόγησης δεν θα υπήρχαν τόσα θέματα...

Το μεγάλο λάθος ήταν ότι έστειλαν 12μετρα πάλι στην Ράλλη, το βασικό Α/Σ αρθρωτών της Αθήνας. Η Αθήνα χρόνια τώρα και ειδικά μετά το 2018 με το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού "πονάει" στο θέμα αρθρωτά. Κανονικά γραμμές όπως 049, 421, Β2, Α13 και άλλες θα έπρεπε ανέκαθεν να δρομολογούνται με νταλίκες.. Εδώ όμως φτάσαμε να μην μπορούν να βγουν ούτε τα Α1, Α7, Β9..

Στα υπόλοιπα ως προς τις δρομολογήσεις ανά γραμμή συμφωνούμε απόλυτα και μέχρι πρότινος αυτά εφαρμοζόταν και από τα γραφεία κίνησης. Περιέργως όμως πλέον η δρομολόγηση από το πρωί γίνεται όπως να ναι. Βλέπω σήμερα έχουν βγάλει τρίπορτα Ν2 και leasing σε 052, 811, 821, 837, Χ93 και βάζουν δίπορτο αεροδρομιακό στο 140, γραμμή που έχει φτάσει πλέον στο σημείο να αφήνει και κόσμο έξω με τα δίπορτα κάτι που ποτέ δεν συνέβαινε στο παρελθόν με τα τρίπορτα..


(04-08-2021, 09:45 PM)ecoj Έγραψε: Αυτό που λέω είναι ότι ανέκαθεν το Α7 δεν ήταν αδιαπραγμάτευτα νταλικογραμμή (όπως πχ το 550) και έτσι ανάλογα τις διαθεσιμότητες μπορούσες να δεις και 12μετρα καθημερινά άλλες φορές περισσότερο και άλλες λιγότερο και άλλες σχεδόν καθόλου ανάλογα τις διαθεσιμότητες της Ράλλη αλλά και του Ελληνικού παλιότερα ενώ είχε υπάρξει και ένα σύντομο φεγγάρι που δύο βάρδιες τη μέρα στο Α7 έβγαιναν από Λιόσια. Πάντως Αύγουστο μήνα να είναι υπό κατάρευση το Α7 και οι υπόλοιπες γραμμές της Ράλλη είχε ήδη αρχίσει να γίνεται από το 2017 και μάλιστα σε μεγαλύτερη διάσταση από ότι τώρα.
Πριν 12 χρόνια μπορεί να είχαν έρθει τα Solaris αλλά σχεδόν όλες οι Volvo και οι GN ζούσαν. Σκέψουν πόσες περισσότερες γραμμές είχαν τότε νταλίκες σε σχέση με τώρα που μάλιστα έχουν δωθεί και γραμμές στα κτελ... 

Απλά πιθανόν να έχει και ο Βοτανικός πολλές βλάβες με αποτέλεσμα να γίνεται μπάχαλο η δρομολόγηση που σημαίνει ότι και να σχεδιάσουν ένα πλάνο μετά από λίγο δεν θα τηρείται λόγω βλαβών. Και πάλι τραγικό βέβαια να στέλενεις τρίπορτα στο 052 και το Χ93 και την ίδια στιγμή να έχεις πνίξει στα δίπορτα το 813 και το 224 όπως είχαν κάνει πριν κάποιες μέρες.

Δεν διαφωνώ οτι έχει ξαναφτάσει σε επίπεδα διάλυσης αλλά ποτέ δεν θυμάμαι να ειναι ήδη από Ιούνιο μόνο με 12μετρα. Ακόμα και το 2017 είχε ψιλογλιτωσει το Α7 γιατί είχε βάρδιες το Ελληνικό με νταλίκες μόνιμα από εκεί. Πριν το 2009 στην Ραλλη όλες και όλες ήταν 120 Volvo και από γραμμές είχε τις περισσότερες που δρομολογούταν από εκεί μέχρι το 2018. Η διαφορά ήταν τότε ότι κάτι Α/Β9, Χ95 έβγαιναν μόνιμα με 12μετρα, τα Α1 και Β/Γ18 ήταν Πειραιά με 12μετρα, αλλά το Α7 (ως Α/Β7) είχε και νταλίκες και με δρομολόγηση όμως που ξεπερνούσε τα 20 οχήματα..

Σίγουρα υπάρχει θέμα και στον Βοτανικό αφού βγάζει ολόκληρες γραμμές  του παραδίπλα Α/Σ και έχει να δίνει οχήματα αυτή τη στιγμή σε 3 Α/Σ (Μπραχάμι, Ανθούσα, Λιόσια) σχεδόν σε αναλογία με ότι έρχεται από leasing.  Δέχομαι σε περίπτωση βλάβης αν δεν υπάρχει άλλο αμάξι διαθέσιμο να δοθεί και το δίπορτο σε βαριές γραμμές. Όχι όμως από το πρωί να γυρνάνε τα τρίπορτα σε κάτι 052, 837 κλπ. και να βγαίνει το αεροδρομιακό ή το LE U στο 140 ή στο 224 ή στο Α7...
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 - από mercedes elbo - 05-08-2021, 05:32 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 59 7.326 22-04-2024, 04:30 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 70.293 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 106.299 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 149.397 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 149.112 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018 N1Ellinikou 739 513.805 31-12-2018, 06:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 410.568 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 24.018 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 638.827 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016 marios.ilioupoli 37 45.742 18-12-2016, 02:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: tomasxouliaras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)