04-08-2021, 09:19 PM
Γενικά πάντα υπήρχαν τέτοια προβλήματα, πόσο μάλλον τώρα με τον καύσωνα. Η λάθος διαχείριση που έχει κάνει ο οργανισμός γενικότερα, έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ. Όμως ακόμα και με αυτή την κατάσταση, ένα πλάνο θα βοηθούσε πολύ (όπως είχε μέχρι πριν λίγο ο Βοτανικός)
Για παράδειγμα στην Ράλλη, θα έπρεπε να βγάζει ότι νταλίκα έχει με σειρά προτεραιότητας αεροδρόμιο (Solaris) και μετά 703, 843, Α2, 550, Α/Β10 και στο τέλος τα Α1, Α7, Β9. Ότι λείπει από Α7, Β9 να το δανείζεται από τον Βοτανικό. Το Β2 να το βγάζει με τα δικά της 12m Solaris (6 οχήματα θέλει, 8 έχει) και αν έχει βλάβες με δανεικά από Βοτανικό.
Ο Βοτανικός στην Ράλλη να δίνει μόνο Ν2 (η οτιδήποτε άλλο 3πορτο). Τα υπόλοιπα 3πορτα με σειρά προτεραιότητας σε 224, 051, 813 κλπ και τα 2πορτα πρώτα σε Χ93, 052, 821 κλπ
Αντίστοιχα το ίδιο η Ανθούσα με τα Crossway. Ποιες γραμμές σηκώνουν τα 2πορτα? Τα Τοπικά Χαλανδρίου, 302, 402, 409, 411, 416, 651, 653? Ας δίνει όσα μπορεί εκεί και τα Ν1/Ν2 να δρομολογούνται στο κέντρο.
Προφανώς και η κατάσταση είναι τραγική, όμως με ένα καλύτερο πλάνο δρομολόγησης δεν θα υπήρχαν τόσα θέματα...
Για παράδειγμα στην Ράλλη, θα έπρεπε να βγάζει ότι νταλίκα έχει με σειρά προτεραιότητας αεροδρόμιο (Solaris) και μετά 703, 843, Α2, 550, Α/Β10 και στο τέλος τα Α1, Α7, Β9. Ότι λείπει από Α7, Β9 να το δανείζεται από τον Βοτανικό. Το Β2 να το βγάζει με τα δικά της 12m Solaris (6 οχήματα θέλει, 8 έχει) και αν έχει βλάβες με δανεικά από Βοτανικό.
Ο Βοτανικός στην Ράλλη να δίνει μόνο Ν2 (η οτιδήποτε άλλο 3πορτο). Τα υπόλοιπα 3πορτα με σειρά προτεραιότητας σε 224, 051, 813 κλπ και τα 2πορτα πρώτα σε Χ93, 052, 821 κλπ
Αντίστοιχα το ίδιο η Ανθούσα με τα Crossway. Ποιες γραμμές σηκώνουν τα 2πορτα? Τα Τοπικά Χαλανδρίου, 302, 402, 409, 411, 416, 651, 653? Ας δίνει όσα μπορεί εκεί και τα Ν1/Ν2 να δρομολογούνται στο κέντρο.
Προφανώς και η κατάσταση είναι τραγική, όμως με ένα καλύτερο πλάνο δρομολόγησης δεν θα υπήρχαν τόσα θέματα...