(18-05-2016, 12:36 PM)Citaro Έγραψε: Όταν μπήκε Δεινόσαυρος (δοκιμαστικός από Θεσ/νίκη μάλιστα) γράφαμε το έτος 1978 και τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν μετρημένα στα δάχτυλα και επιπλέον, ήταν το μισό σε πλάτος απ' οτι σήμερα.Εννοείς ότι ο δεινόσαυρος ήταν μισός σε πλάτος από τα σημερινά οχήματα; Περίεργο μου φαίνεται, γιατί στη φάτσα ίδια μου φαίνονται πάνω-κάτω... Εκτός κι αν εννοείς το μήκος και όχι το πλάτος! Αν πχ ο δεινόσαυρος ήταν 16μετρο και όχι 18μετρο, αυτό ναι το πιστεύω. Άλλωστε και τα Ikarus ήταν 11μετρα και γι' αυτό χωρούσαν σε σημεία που σήμερα με τα 12μετρα είναι απρόσιτα...
(18-05-2016, 01:02 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν το θεωρώ απίθανο να χωράει κανονικά 18μετρο στην διαδρομή των 2/4. Στην Κυψέλη δεν έχει ιδιαίτερα δύσκολες στροφές και αμά υπάρχει κάπου πρόβλημα μπορούν να τοποθετηθούν επιπλέον κολωνάκια. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν άλλα 18μετρα τρόλεϊ και αν υπάρξει κάποιο πλεόνασμα πρέπει να μπουν στο 3 ή αν τοπικοποιηθεί το Α13 στο 12. Ίσως, μόνο τα ΣΚ μπορούν να δρομολογηθούν 18μετρα στα 2/4.
Επίσης, αν και ανήκει στα λεωφορεία, ενδιαφέρον θα είχε αν θα μπορούσαν να δρομολογηθούν αρθρωτά στα 220/1 και 732. Ειδικά, στο 2ο θυμάμαι είχαν μπει Δεινόσαυροι, ως 214 όμως.
Καλά το ξέρω ότι δεν υπάρχουν αρθρωτά. Έτσι κι αλλιώς φιλολογικά το λέω... Και το 214 νομίζω όταν έπαιρνε δεινόσαυρο, δεν είχε το κυκλάκι πάνω στη Μακαρίου στη Ζωοδόχο Πηγή...
(18-05-2016, 03:47 PM)sbav-80 Έγραψε: Για αρθρωτά τρόλεϊ στις γραμμές 2-4 να πως ό,τι θα έχουν πρόβλημα καθώς δε θα χωρούν το μεν 4 στην Πλατεία Πλαστήρα για ν ανέβει την Ευφράνορος και το 2 στη στροφή Υμηττού και Ευτυχίδου (προς Καισαριανή) καθώς επίσης και στη στροφή Φρύνης και Φιλολάου.Για το 2 δε μίλησα καν, το ξέρω ότι δε χωράει στο Παγκράτι. Το 4 όμως δεν ξέρω... μπορεί και να χωράει στην Πλ.Πλαστήρα.