Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4
Γύρω στις 18:30 εντοπίστηκε στην Πανεπιστημίου 6000αρο να κάνει δρομολόγιο στη γραμμή 2.
Ήταν το 6035. Το είδα να κατεβαίνει την Υμηττού προς το κέντρο.
Το VanHool 7036 σημερα το πρωι στις 0730 στην 11!!
Χτες η 9023 νταλικα στην 5!!
Το τελευταίο δρομολόγιο της 2 από Κυψέλη με 8000χιλιαρο σήμερα!
Της φάλαινας σήμερα στον άσσο (1) με την 6010 και την 6103!
(03-05-2016, 12:04 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Το τελευταίο δρομολόγιο της 2 από Κυψέλη με 8000χιλιαρο σήμερα!

K την Παρασκευή που μας πέρασε είχε 8000 στις Κυψέλες.
(17-05-2016, 11:12 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]K την Παρασκευή που μας πέρασε είχε 8000 στις Κυψέλες.

Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε να μπει ποτέ 18μετρο στα τρόλεΪ της Κυψέλης... Το πάλι ποτέ (που λέει και η Άντζελα Tongue ) είχε μπει "δεινόσαυρός" στο 037 που έκανε τότε τη διαδρομή "Άνω Κυψέλη-Φιλοπάππου." (που έγινε μετά το τρόλεϊ 9: Άνω Κυψέλη-Πετράλωνα) Άραγε τώρα θα χώραγε; Θα ήταν μεγάλη ανακούφιση για τους κατοίκους της Κυψέλης και νομίζω τουλάχιστον η διαδρομή του 4 προς Αγ.Ιωάννη δεν είναι προβληματική για 18μετρό...
(18-05-2016, 10:33 AM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε να μπει ποτέ 18μετρο στα τρόλεΪ της Κυψέλης... Το πάλι ποτέ (που λέει και η Άντζελα Tongue ) είχε μπει "δεινόσαυρός" στο 037 που έκανε τότε τη διαδρομή "Άνω Κυψέλη-Φιλοπάππου." (που έγινε μετά το τρόλεϊ 9: Άνω Κυψέλη-Πετράλωνα) Άραγε τώρα θα χώραγε; Θα ήταν μεγάλη ανακούφιση για τους κατοίκους της Κυψέλης και νομίζω τουλάχιστον η διαδρομή του 4 προς Αγ.Ιωάννη δεν είναι προβληματική για 18μετρό...

Όταν μπήκε Δεινόσαυρος (δοκιμαστικός από Θεσ/νίκη μάλιστα) γράφαμε το έτος 1978 και τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν μετρημένα στα δάχτυλα και επιπλέον, ήταν το μισό σε πλάτος απ' οτι σήμερα.

Άντε να ανεβάσετε 18μετρο στην Άνω Κυψέλη. Ένα SUV να παρκάρει (νόμιμα), δεν περνάει τίποτα. Πέραν του γεγονότος ότι είναι τόσο απότομες οι αλλαγές κλίσεων στους δρόμους, που το πίσω βαγόνι θα κοπανάει από λοφάκι σε λοφάκι. Νο change.
(18-05-2016, 12:36 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Όταν μπήκε Δεινόσαυρος (δοκιμαστικός από Θεσ/νίκη μάλιστα) γράφαμε το έτος 1978 και τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν μετρημένα στα δάχτυλα και επιπλέον, ήταν το μισό σε πλάτος απ' οτι σήμερα.

Άντε να ανεβάσετε 18μετρο στην Άνω Κυψέλη. Ένα SUV να παρκάρει (νόμιμα), δεν περνάει τίποτα. Πέραν του γεγονότος ότι είναι τόσο απότομες οι αλλαγές κλίσεων στους δρόμους, που το πίσω βαγόνι θα κοπανάει από λοφάκι σε λοφάκι. Νο change.

Δεν το θεωρώ απίθανο να χωράει κανονικά 18μετρο στην διαδρομή των 2/4. Στην Κυψέλη δεν έχει ιδιαίτερα δύσκολες στροφές και αμά υπάρχει κάπου πρόβλημα μπορούν να τοποθετηθούν επιπλέον κολωνάκια. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν άλλα 18μετρα τρόλεϊ και αν υπάρξει κάποιο πλεόνασμα πρέπει να μπουν στο 3 ή αν τοπικοποιηθεί το Α13 στο 12. Ίσως, μόνο τα ΣΚ μπορούν να δρομολογηθούν 18μετρα στα 2/4.

Επίσης, αν και ανήκει στα λεωφορεία, ενδιαφέρον θα είχε αν θα μπορούσαν να δρομολογηθούν αρθρωτά στα 220/1 και 732. Ειδικά, στο 2ο θυμάμαι είχαν μπει Δεινόσαυροι, ως 214 όμως.
Σελίδες: 1 2 3 4