Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 3.23 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6
#3
Από το παλιό forum, βρήκα και μεταφέρω εδώ σχετικό πόστ μου :

ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ - ΨΥΧΙΚΟ - ΓΑΛΑΤΣΙ

Έχουμε θέσει επανειλημμένα το ζήτημα της αναθεώρησης των γραμμών που εξυπηρετούν τη σύνδεση αυτή. Έχουμε διαπιστώσει επίσης ότι το Γαλάτσι είναι ίσως ο μόνος δήμος που είναι αποκομμένος από τους όμορους δήμους, από το Μετρό και από το νέο υπερ-κέντρο Νερατζιώτισσα - Κηφισιας.

Καθώς τα δεδομένα έχουν αλλάξει ριζικά (Mall, υπερσυγκέντρωση εργασίας γύρω από το δαχτυλίδι της Κηφισίας κλπ., Προαστιακός) το Γαλάτσι ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ να συνδεθεί με κάποιον τρόπο με τις περιοχές αυτές. Είναι οξύμωρο να είναι κυριολεκτικά πέντε βήματα από την Αττική Οδό και να μην μπορείς να φτάσεις με ΜΜΜ.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Το 608 το έχουμε εξετάσει και δεν το κουνάμε. Ήδη είναι μακαρόνι (αλλά ΠΟΛΥ επιτυχημένο, ειδικά για μας τους Ζωγραφιώτες, που μας αναβάθμισε 100% τη συγκοινωνία).
Από την άλλη, έχουμε ένα 601 που μας έχει μείνει από τα παλιά, και ένα 036 που είναι ωραίο, αλλά το Γαλάτσι (Βείκου) ούτε που το ακουμπάει, και είναι και σχετικά αραιό. (Το 651 θεωρώ ότι δεν υφίσταται). Η ιδέα μου είναι η εξής:
1) Κόψιμο του 601. Ο κόσμος του ούτως η άλλως από/προς Πανόρμου κινείται, και ήδη το χρησιμοποιεί εναλλάξ με το 036.
2) Διατήρηση του 036. Πάνω στον περιφερειακό Πολυγώνου να γίνει μια μικρή τροποποίηση (περιπορεία) για να καλύψει την επιστροφή του 601.
3) Ίδρυση νέας γραμμής 636 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ-ΓΑΛΑΤΣΙ-ΣΤ. ΕΙΡΗΝΗ.
Διαδρομή από Κατεχάκη όπως το 036, στο Γαλάτσι δεξιά στη Βείκου, συνέχεια Κύμης, δεξιά στον παράδρομο του σταθμού "Ειρήνη", τέρμα στον Α.Σ. ΟΑΚΑ.




Σε συνέχεια της προηγούμενης πρότασής μου, και αφού ξαναδιάβασα τους σημερινούς πίνακες δρομολογίων και έκανα και μια αυτοψία στο 036 και στο 444, την επαναδιατυπώνω ώς εξής:

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
601-603 : στην αιχμή θέλουν 10 οχήματα (συγκρότημα) και έχουν συχνότητα ανά 20' έκαστο.
651 : ένα όχημα δρομολογημένο (στα χαρτιά), με συχνότητα 50' .
653 : δύο οχήματα (στα χαρτιά και πάλι), με συχνότητα αιχμής 30-35'.
036 : 7 οχήματα στην αιχμή με συχνότητα ~15' .
444 : 4 οχήματα στην αιχμή με συχνότητα 25'.
610 : 4 οχήματα στην αιχμή με συχνότητα 20-25'.

Δηλ. βλέπουμε ότι για τη συνολική εξυπηρέτηση των περιοχών Π. ΨΥΧΙΚΟ , ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ , ΦΙΛΟΘΕΗ και διαδημοτικές Γαλατσίου διατίθενται 28 οχήματα, πλην όμως οι συχνότητες σε καμία γραμμή δεν είναι καλές. Ειδικά στο τμήμα Πανόρμου - Τριφυλλίας/Γηροκομείο, παρότι "εξυπηρετείται" από 601/651/036, ο κόσμος περιμένει 15-20', και μετά σκάνε μύτη όλα μαζί.
Ομοίως η σύνδεση Π.Ψυχικού του 603/653 δεν είναι συγχρονισμένη, και είτε περνάνε μαζί, είτε αφήνουν κενά 20' και βάλε στην αιχμή.
Το δε 610, πραγματοποιεί μια εντελώς άχρηστη περιπορεία μέσω Λ. Αλεξάνδρας - Κηφισίας, χωρίς να εξυπηρετεί τίποτα.

ΠΡΟΤΑΣΗ γενικότερης αναδιάταξης συνδέσεων ΨΥΧΙΚΟΥ και διαδημοτικών ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ

Με δεδομένη τη δύναμη οχημάτων (28), μπορούμε να αναδιαρθρώσουμε όλες τις παραπάνω γραμμές ως κάτωθι:

α) 636 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΣΤ. ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΓΑΛΑΤΣΙ - ΟΑΚΑ.
Την ανέλυσα στο προηγούμενο πόστ. Θεωρώ πως βγαίνει με διαδρομή 143' κύκλο. Παίρνει 13 οχήματα και βγάζει 11' συχνότητα στην αιχμή.
Για το πρόβλημα αναστροφής στην Ειρήνη προς Γαλάτσι, να συνεχίζει αρχικά την Κύμης προς βόρεια, πάνω από την Αττική Οδό, δε. Πλαπούτα μέχρι την κυκλική, αναστροφή και συνέχει προς Λ. Κύμης κάθοδο (όπως προτείνει ο panos81 σε απάντηση του προηγούμενου πόστ μου).
Ταυτόχρονα κόψιμο του 444 καθώς η διαδρομή του θα υπερκαλύπτεται από την πυκνή γραμμή 636 και από την εξ ίσου πυκνή υφιστάμενη 421. Το κομμάτι του Περισσού θα το καλύψει με παράκαμψη η νέα 636. Το κομμάτι Γαλάτσι - Ανω Πατήσια είναι ούτως η άλλως μικρής σημασίας λόγω της κακής συχνότητας του 444. Όποιος πάει από Πατήσια στο Γαλάτσι, θα έχει τα 5/623/624. Εξ άλλου, με τις προτεινόμενες αλλαγές η διασύνδεση του Γαλατσίου με το Μετρό θα είναι στην Πανόρμου και με τον ΗΣΑΠ στην Ειρήνη, που θεωρώ ότι ανταποκρίνεται καλύτερα στις σημερινές ανάγκες.

β) 613 ΠΛ. ΚΥΨΕΛΗΣ - ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - Π.ΨΥΧΙΚΟ (κυκλ)
Εντελώς νέα γραμμή, που θα προκύψει από τη συγχώνευση των κλάδων Κυψέλη-Πανόρμου του 036, που συνεπώς καταργείται, και του κλάδου 603/53 Πανόρμου - Π. Ψυχικό (κυκλ).
Έτσι, αφ' ενός διατηρούμε μια επιτυχημένη σύνδεση Κυψέλη - Γαλάτσι -Γηροκομείο, και από την άλλη ενοποιούμε και τον κλάδο Ψυχικού σε μια διαδημοτική γραμμή ισχυρή.
Κύκλος εφικτός σε 135' (~30' Κυψέλη - Πανόρμου + 60' Πανόρμου - Ψυχικό - Πανόρμου + 30' Πανόρμου - Κυψέλη + περιθώριο). Οχήματα 9 για συχνότητα 15' στην αιχμή.
Η αφετηρία της γραμμής θα είναι στην Πλ. Κυψέλης, εκεί που κάνει τέρμα το τρόλλευ 2 - το οποίο οφείλει χθές να εξαφανιστεί και να ανεβεί Άνω Κυψέλη (αφού το 9 το 'φαγε η μαρμάγκα και το 4 από μόνο του δεν φτάνει).

γ) 610 ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ - ΠΑΝΟΡΜΟΥ - ΦΙΛΟΘΕΗ
Επέκταση του 610 από την Πανόρμου προς τη διαδρομή του σημερινού 601, με αφετηρία στην Πλ. 28ης Οκτωβρίου. Κόψιμο της άχρηστης διαδρομής Πανόρμου - Αλεξάνδρας - Κηφισίας. Διαδρομή από ΑΤΤΙΚΟ ΑΛΣΟΣ: όπως το 601, στην Πανόρμου ευθεία προς Λαρίσης, αρ. Κηφισίας, συνέχεια ως έχει. Η επιστροφή από Φιλοθέη: ώς έχει σήμερα, στην Πανόρμου δε. Λαρίσης/Τριφυλλίας όπως το 601.
Δίνουμε επιπλέον 1 όχημα και γίνονται 5, με συχνότητα αιχμής 20' όπως σήμερα.

Με όλα τα παραπάνω επιτυγχάνουμε:
α) να δώσουμε στο Γαλάτσι μια πυκνή και αξιόπιστη σύνδεση προς τα βόρεια/ΗΣΑΠ Ειρήνη, και προς τα ανατολικά (Μετρό Πανόρμου)
β) να εξασφαλίσουμε σύνδεση στο τμήμα Πανόρμου - Γηροκομείο με 12 λεωφορεία την ώρα στην αιχμή.
γ) να δώσουμε πραγματικό 15λεπτο στη σύνδεση Πανόρμου - Π. Ψυχικού (τέως 603).
δ) να καταστήσουμε το Μετρό Πανόρμου πραγματικό κέντρο μετεπιβιβάσεως για τις άνω περιοχές.
ε) να διατηρήσουμε την επιτυχημένη σύνδεση Κυψέλη - Γαλάτσι με επαρκή συχνότητα, που τόσα χρόνια εξυπηρετείτο μόνο στην κάθοδο από το 622.
στ) να σταθεροποιήσουμε την παράπλευρη ωφέλεια της σύνδεσης Στ. Κατεχάκη - Κηφισίας, μέσω της αύξησης της συχνότητας στον άξονα αυτό (636 + 140 = 10 οχήματα στην αιχμή)
ζ) να απαλλαγούμε από άχρηστες ακτινικές γραμμές κέντρου (601 - 603)
η) να εξοικονομήσουμε και ένα λεωφορείο! Το οποίο ας το πάρει το 421 για να σταθεροποιηθεί και να προσφέρει και την εναλλακτική για το κομμένο 444.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 - από Citaro - 24-02-2010, 12:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 26-02-2010, 06:48 PM
RE: - από Citaro - 14-12-2010, 04:26 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Giannis - 25-02-2010, 04:59 PM
RE: - από Citaro - 25-02-2010, 08:18 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Giannis - 22-03-2010, 11:38 AM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 26-03-2010, 08:21 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 633.282 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.305 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.748 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.829 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.238 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 375.042 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.557 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.668 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.321 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.351 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)