14-03-2022, 07:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-03-2022, 07:23 PM από panos1b. Edited 1 time in total.)
(14-03-2022, 06:59 PM)Citaro Έγραψε: Kαλή ή κακή ιδέα, δεν είναι δυνατόν να κρατάς μια λεωφορειακή γραμμή δίπλα από μια γραμμή τράμ, με το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο και να σπαταλάς 9-10 οχήματα έτσι απλά για να πηγαίνεις πιο γρήγορα. Το αν αργεί το τράμ, είναι κουβέντα που έχει απασχολήσει 17 χρόνια (και δεν έχει οδηγήσει σε χρήσιμα αποτελέσματα). Το έχουμε, το κληρονομήσαμε.Έχεις απολυτό δίκιο με αυτό που λες και εγώ μαζί σου, αλλά δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα προτιμήσουν το τραμ με τόσο μεγαλύτερη ώρα διαδρομής.
Εγώ θα πρότεινα να διατηρηθεί το Α1 και να λειτουργεί εκτός ωρών αιχμής. Δηλαδή 8-12 και 15-18 (το ωράριο είναι τελείως ενδεικτικό) να μην εκτελούνται δρομολόγια και τα οχήματα να πηγαίνουν οπού χρειάζονται περισσότερο αν ενισχύουν άλλες γραμμές. Τέτοιες ώρες το τραμ κάνει την ιδιά ώρα πάνω κάτω με το Α1.
Την υπόλοιπη ημέρα που έχει πέσει και η κίνηση μπορεί να λειτουργεί κανονικά για να προσφέρει και πιο γρήγορες μετακινήσεις αλλά και μετακινήσεις πιο τοπικού χαρακτήρα (το τραμ προφανώς έχει πιο αρεα στάσεις)
(Άμα είναι να εξοικονομήσουμε οχήματα γιατί δεν μετατρέπουμε το Χ96 σε βραδινό με την έλευση του μετρό στον Πειραιά; Μπούμε να τροποιησουμε το Χ97 να περνάει από το ασκληπιείο βούλας ώστε να υπάρχει ανταπόκριση με το τραμ να του δοθούν 1-2 οχήματα εξτρά και ολα καλα! )