Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#35
Α14/Β14
Οι γραμμές αυτές ούτως ή άλλως έχουν μετατραπεί σε τοπικές/τροφοδοτικές του Μετρό από τον σταθμό του Αγ. Αντωνίου (822, 823), οπότε δεν έχω κάτι να προσθέσω.

Α15/Β15/Ε15/Α16/Β16/Γ16/Ε16/Ε63
Και πάμε τώρα στην περιοχή που οριοθετείται νότια της Λεωφ. Αθηνών (Καβάλας) και δυτικά της Λεωφ. Κηφισού. Εδώ έγιναν γραμμές-κορμοί, όμως παράλληλα οι περισσότερες από τις περιοχές εδώ έχουν και απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά. Για το Θριάσειο Πεδίο, υπήρχαν εξ' αρχής τρεις παραλλαγές, προς Ελευσίνα είτε μέσω Ιεράς Οδού είτε μέσω Λεωφ. Αθηνών, και για Ασπρόπυργο μέσω Λεωφ. Αθηνών. Όταν λειτούργησε η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό για Αιγάλεω, η Γ16 (του Ασπροπύργου) άρχισε και αυτή να διέρχεται μέσω της Λεωφ. Αθηνών, αφήνοντας μόνο την Α16 μέσω Ιεράς Οδού.

Την Λεωφ. Αθηνών διατρέχουν και δύο γραμμές για Χαϊδάρι (Παλατάκι και Δάσος) που κατηγοριοποιούνται ως κορμοί, όμως παράλληλα υπάρχει και η 812 Πλ. Κουμουνδούρου - Χαϊδάρι, που είναι απλή κεντρική γραμμή.

Το Μετρό πρόκειται να επεκταθεί πέραν του Αιγάλεω, όμως αλλάζει πορεία, προς Νίκαια και Πειραιά, οπότε η Ιερά Οδός δεν καλύπτεται σιδηροδρομικά δυτικά του Χαϊδαρίου. Όσο κι αν κρίνεται αναγκαία η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής που διατρέχει τα κέντρα Ασπροπύργου και Ελευσίνας, είναι μακριά από την Λεωφ. Καβάλας, η οποία πιστεύω ότι πρέπει να αποτελέσει την κύρια αρτηρία των λεωφορειακών γραμμών προς Θριάσειο Πεδίο, και να διατρέχεται μάλιστα και από γραμμή περιορισμένων στάσεων. Οι αφετηρίες των γραμμών να απομακρυνθούν από την επικίνδυνη (λόγω εγκληματικότητας) Πλατεία Κουμουνδούρου προς τον Σταθμό Μεταξουργείου και μελλοντικά τον Σταθμό Λαρίσσης, ενώ τα σημερινά Α15/Β15 που αντιγράφουν σε μεγάλο βαθμό τα Β16/Γ16 και μετά χώνονται σε γειτονιές του Χαϊδαρίου να αντικατασταθούν από υφιστάμενες τοπικές γραμμές, ήτοι το Α15 από τις 802 και 803 με πύκνωση των δρομολογίων τους, και το Β15 με μικρή παράκαμψη του 892, που επίσης πρέπει να πυκνώσει. Επίσης να καταργηθεί το υφιστάμενο Α16, και στην θέση του να γίνει 1 απλή τροφοδοτική γραμμή τύπου 866 προς Ελευσίνα, ενώ παράλληλα να υπάρχουν και δύο γραμμές περιορισμένων στάσεων, μία από Στ. Μεταξουργείου προς Ελευσίνα και μία από Στ. Αιγάλεω προς Μάνδρα. Η κορμός που διατρέχει την Λεωφ. Καβάλας προς Θριάσειο Πεδίο εξακολουθεί να έχει δύο διακλαδώσεις, προς Ελευσίνα και Ασπρόπυργο.

Έτσι δημιουργούνται οι γραμμές:
16Α: Στ. Μεταξουργείου - Ελευσίνα
16Β: Στ. Μεταξουργείου - Ασπρόπυργος - Σταθμός Θριασείου
Ε16: Στ. Μεταξουργείου - Ελευσίνα (περιορισμένων στάσεων)
Ε63: Στ. Μεταξουργείου - Μάνδρα (περιορισμένων στάσεων)
-----------
867: Στ. Αιγάλεω - Ελευσίνα μέσω Ιεράς Οδού


Α17/Β17
Άλλες δύο γραμμές-κορμοί που δεν προβλέπονταν στον αρχικό σχεδιασμό. Ήδη καλύπτονται από τροφοδοτικές προς τον σταθμό του Αιγάλεω, τις 806/807 που ακολουθούν την ίδια διαδρομή. Προτείνω την κατάργηση των Α17/Β17 και πύκνωση των 806/807, με μελλοντική μετακίνηση της αφετηρίας τους στον σταθμό του Χαϊδαρίου για να αποσυμφορηθεί το Αιγάλεω.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express - από panos81 - 09-12-2009, 03:54 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.334 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.861 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 361.039 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.304 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 375.610 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.618 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.501 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.714 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.384 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.417 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)