Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#32
Συνεχίζω λοιπόν με τα δυτικά προάστια.

Η πρώτη γενιά γραμμών-κορμών για όλη την Αθήνα (δηλ. οι γραμμές με αρχικό γράμμα Α) καθιερώθηκαν σε 2 φάσεις. Αυτή που αφορούσε τις περιοχές δυτικά του Κηφισού, που ήταν η δεύτερη, εφαρμόστηκε σε αρκετά διαφορετική μορφή σε σχέση με αυτήν που προβλεπόταν αρχικά, με πολύ περισσότερες γραμμές.

Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν:
Α10 για Αχαρνές
Α11 για Αγίους Αναργύρους
Α12 για Άνω Λιόσια
Α13 για Περιστέρι (με δύο παραλλαγές, προς Ανθούπολη και Κηπούπολη)
Α14 για Χαϊδάρι
Α15 για Ελευσίνα μέσω Ιεράς Οδού
Α16 για Κερατσίνι (με δύο παραλλαγές, μέσω Πέτρου Ράλλη και Γρηγορίου Λαμπράκη).

Τελικά αντί για 6 γραμμές, από τις οποίες η μία είχε δύο κλάδους και άλλη μία δύο εναλλακτικές διαδρομές, μας προέκυψε μια φάση όπου οι γραμμές αυτές έφτασαν τις (Α10/Β10/Γ10, Α11/Β11, Α12/Β12/Γ12, Α13/Β13, Α14/Β14, Α15/Β15, Α16/Β16/Γ16, Α17/Β17, Α18/Β18/Γ18). Στην πορεία αρχικά είχαμε την μετατροπή της Α18 (Ομόνοια - Νίκαια) σε τρόλλεϊ με αρ. 21, και κατόπιν την σύντμηση των Α14/Β14 σε τροφοδοτικές του Μετρό μέχρι τον Άγιο Αντώνιο, κατόπιν και εισηγήσεων που έγιναν από μέλη της ιστοσελίδας αυτής. Με την λειτουργεία της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό προς Αιγάλεω, δημιουργήθηκαν και τροφοδοτικές γραμμές που αποτελούν ενισχυτικά των κορμών προς Ελευσίνα και Ασπρόπυργο, χωρίς όμως να καταργηθούν οι κορμοί. Εκτός αυτών, πολλά από τα δυτικά προάστια όπου φτάνουν οι κορμοί, εξυπηρετούνται και από απλές γραμμές όπως π.χ. η 812. Άλλες, από βορειοδυτικά προάστια όπως η Παλατιανή και η Πετρούπολη, είχαν κοπεί σε τοπικές μέχρι Αττική, αλλά κατόπιν τις ξανακατέβασαν προς το κέντρο και την Πλ. Βάθη, κάνοντας το δίκτυο των δυτικών προαστίων περίπλοκο και δύσχρηστο για πολλούς. Γραμμές περιορισμένων στάσεων όπως η Χ12, η Ε21, η Ε16, η Ε16 και η Ε63, καταργήθηκαν λόγω του ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος ήταν τέτοιος που ουσιαστικά καταργούσε τον express χαρακτήρα τους.

Εδώ η αναδιάταξη πρέπει να είναι ριζικότερη, όμως για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά, πρέπει να λειτουργούν σωστά και τα μέσα σταθερής τροχιάς που να μπορούν να αναλάβουν μεγάλο μέρος της επιβατικής κίνησης.

Ως απλοποίηση των υφιστάμενων κορμών, προτείνω τα ακόλουθα:

Α10/Β10/Γ10
Από αυτές μένει μόνο μία διαδρομή με συχνά δρομολόγια προς το Μενίδι, η οποία διέρχεται από το Σ.Κ.Α. και τον σταθμό Αχαρνών. Η Γ10 γίνεται τοπική μέχρι τον σταθμό Κάτω Πατησίων και συγχωνεύεται με την τοπική 720, εξυπηρετώντας παράλληλα και τον σταθμό Αγίων Αναργύρων, ενώ οι Α10 και Β10 ενοποιούνται σε μία γραμμή. Το αν θα διέρχεται μέσω της οδού Θρακομακεδόνων ή της οδού Αριστοτέλους θα εξαρτηθεί από ποιος από τους δύο δρόμους έχει την μεγαλύτερη ανάγκη να εξυπηρετείται από γραμμή-κορμό, ο άλλος δρόμος θα εξυπηρετείται από τις τοπικές γραμμές. Νοτιότερα, η γραμμή-κορμός θα ανεβαίνει από την Λεωφ. Πάρνηθος και θα κατεβαίνει από την Αριστοτέλους. Άρα έχουμε:
10 Πλατεία Βάθη - Αχαρνές
Παράλληλα, είναι επιτακτική η ανάγκη για την ύπαρξη πυκνότερων προαστιακών δρομολογίων στην ΤραινΟΣΕ, κάτι που ευελπιστούμε ότι θα πραγματοποιηθεί με την λειτουργία του τετραπλού διαδρόμου μέχρι Σ.Κ.Α.

Συνεχίζω μετά για την Πετρούπολη γιατί έχει αρκετό ψωμί.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express - από panos81 - 09-12-2009, 11:07 AM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.318 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.841 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.986 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.288 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 375.529 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.593 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.498 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.713 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.359 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.411 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 10 Επισκέπτης (ες)