Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(19-10-2018, 05:53 PM)mercedes elbo Έγραψε: Πολύ όμορφα τα motto τύπου "αφήστε το αυτοκίνητο, πάρτε συγκοινωνία" (είχαν μπει και σε αρκετές GN κάποτε εκτός από Ν1) αλλά προϋποθέτουν να υπάρχει σοβαρή συγκοινωνία.. Την στιγμή που τα οδικά μέσα εδώ και χρόνια είναι υπό διάλυση από άποψη συχνοτήτων, οι συχνότητες του Μετρό έχουν μειωθεί σε σχέση με παλιότερα και γίνεται οτιδήποτε είναι δυνατόν ώστε να αυξηθεί ο συνολικός χρόνος μετακίνησης (είσοδος από την πρώτη πόρτα, μπάχαλο με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/πυλών) δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε όποιον επιλέγει το αυτοκίνητό του προκειμένου να μετακινηθεί σαν άνθρωπος και στην ώρα του. Ας μην προβαίνουμε σε χαρακτηρισμούς λοιπόν με μεγάλη ευκολία χωρίς να αναλογιζόμαστε αρκετές συνθήκες.

Όσο για το πάρκινγκ αυτό κάθε αυτό υπάρχουν και άλλα θέματα. Το πάρκινγκ αποφέρει και κάποια έσοδα στο Δήμο Αθηναίων οπότε αν σταματούσε τη λειτουργία του θα έπρεπε να βρεθούν από αλλού χρήματα, τα αυτοκίνητα που σταθμέυουν εκεί χωρίς να λειτουργούν οι κινητήρες τους θα αντικατασταθούν από αρθρωτά λεωφορεία Euro 2 με ότι αυτό συνεπάγεται σε περιβαλλοντική επιβάρυνση της περιοχή. Επιπλέον, κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι πάλι δεν θα παρκάρουν αυτοκίνητα εκεί όταν ήδη υπάρχει θέμα με παρκαρισμένα στη Σίνα και στη Ρήγα Φεραίου.

Μη τραγικοποιείς τα πράγματα... Είναι γεγονός πως όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων 10 ετών δεν ενδιαφέρθηκαν για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, με αποτέλεσμα να φτάσουμε σε τραγικές καταστάσεις που βλέπουμε τον τελευταίο καιρό στα λεωφορεία της ΟΣΥ. Το Μετρό, τουλάχιστον η Γ2 την οποία και χρησιμοποιώ καθημερινά, μια χαρά συχνότητες 2' έχει τις ώρες αιχμής στο τμήμα Αγ. Δημήτριος-Ανθούπολη. Το μέτρο της επιβίβασης από την πρώτη πόρτα εφαρμόζεται ως επί το πλείστον κανονικότατα στις γραμμές των νοτίων προαστίων, αλλά και σε άλλες γραμμές που έχω χρησιμοποιήσει εκτός ν.π., με εξαίρεση τις γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση (πχ 608) στα τμήματα με την μεγάλη επιβατική κίνηση (πχ Πατησίων-Χίλτον), όπου και ορθώς δεν εφαρμόζεται στα τμήματα αυτά καθώς στην πράξη είναι αδύνατον να εφαρμοστεί. Μάλιστα, το επιβατικό κοινό φαίνεται πως σιγά σιγά έχει προσαρμοστεί, καθώς υπάρχουν πολλοί οι οποίοι κατευθύνονται από μόνοι τους στην πρώτη πόρτα, ακόμα κι αν ο οδηγός δεν έχει σταματήσει κοντά τους. Όσον αφορά το ηλ. εισιτήριο, οι "παιδικές ασθένειες" φαίνεται πως λαμβάνουν τέλος, καθώς τον τελευταίο καιρό τα πράγματα έχουν βελτιωθεί αρκετά.

Όσον αφορά τους χαρακτηρισμούς. Ένα ανθρωποειδές το οποίο με το αμάξι του σταθμεύει σε γωνία κλείνοντας ράμπες ή ανακόπτει την πορεία ενός λεωφορείου, προφανώς και θα το χαρακτηρίσεις ΜΑΛΑΚΑ. Αντίστοιχα, ένα άλλο ανθρωποειδές το οποίο αντί να πάρει τα πόδια του και να περπατήσει ή να φύγει λίγο πιο νωρίς απο το σπίτι του, πάει και παίρνει το αμάξι του για να πάει στο κέντρο της Αθήνας, μόνο και μόνο για να "μη ταλαιπωρηθεί" ο κακομοίρης και για να πάρει καφέ ώστε να πηγαίνει "σαν άνθρωπος" και "στην ώρα του" (φημίζεται ο Έλληνας για την λονδρέζικη ακρίβειά του στα ραντεβού του βλέπεις...) αντί να πάρει το μετρό ή λεωφορείο (από Ομόνοια μέχρι Σύνταγμα περνάνε οι μισές γραμμές του λεκανοπεδίου), επιλέγει στην ουσία να προξενήσει μεγαλύτερη συμφόρηση στους κεντρικούς δρόμους, η οποία με τη σειρά της συμφόρηση θα προξενήσει αργοπορεία των λεωφορείων αλλά ακόμη και τραγωδία εάν ένα πυροσβεστικό όχημα ή ένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δε φτάσει έγκαιρα στον προορισμό του εξαιτίας αυτής της συμφόρησης. Αυτό το ανθρωποειδές λοιπόν, το χαρακτηρίζεις ΤΡΙΜΑΛΑΚΑ. Διότι σκέφτεται μόνο το τομάρι του, δυσκολεύει τις ζωές των συμπολιτών του, μολύνει βεβαίως και το περιβάλλον (μιας και τα μέλη του Leoforeia.gr είμαστε και περιβαλλοντικά ευαίσθητοι) και κάνει αρκετό κόσμο (καλή ώρα...) να εύχεται μνημόνια, φόρους και περικοπές μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

Όσον αφορά τα έσοδα τώρα. Μήπως ο Δήμος Αθηναίων είναι εμπορική εταιρεία (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ, ΟΕ, ΕΕ κλπ) η οποία έχει καθαρά κερδοσκοπικό χαρακτήρα κατά τον νόμο; Οχι. Είναι σαν τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ο οποίος χρεώνει την ΟΣΥ για να έχουν τέρματα τα Χ93 κλπ; Όχι. Είναι ένα κομμάτι της πολιτείας, το οποίο έχει ως στόχο την ευημερία των πολιτών του. Και πως θα την επιτύχει; Με το να ευνοεί 50 μαλάκες την ημέρα που θα παρκάρουν στην Ακαδημίας ή 1000+ άτομα ανά ημέρα που θα χρησιμοποιούν την λεωφορειακή γραμμή που θα καταλαμβάνει το μέρος για να κάνει αφετηρία; Η απάντηση είναι προφανής. Χρήματα μπορεί να βρεί απο αλλού ο Δήμος Αθηναίων. Το πως μπορεί να επιτευχθεί αυτό δεν είναι της παρούσης, μιας και δεν είμαστε φόρουμ τεχνοκρατών. Επίσης, λες για οχήματα EURO II τα οποία θα επιβαρύνουν την περιοχή. Πρώτον, δε λαμβάνεις υπόψιν πως τα μισά αμάξια, μηχανάκια και φορτηγά που μπαίνουν στο κέντρο έχουν να δουν service από την Τριασική εποχή. Δεύτερον, έρχονται τα λεωφορεία της Δούρου που θα είναι EURO VI!  ROFL 
Τέλος, το παράνομο παρκάρισμα στη Σίνα προκαλείται από τα ανθρωποειδή που περιέγραψα παραπάνω. Ένα περιπολικό της ΕΛΑΣ να κάτσει εκεί μόνιμα για ένα μήνα να δεις που θα τα αλλάξει τα πράγματα. Επίσης, τα σωματεία/συνδικάτα/επιτροπές αγώνα οδηγών τα οποία κόπτονται για το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενούς τους, μπορούν να πάνε εκεί και να ταράζουν στα τηλέφωνα κάθε μέρα την Τροχαία μέχρι να αδειάσουν δέκα κούτες μπλοκάκια. Θα δώσουν ίσως ένα νόημα στην ύπαρξή τους εάν προβούν σε αυτή τη κίνηση. Να μην πω πως εαν υπήρχε βούληση από την δημοτική αρχή μέσω της δημοτικής αστυνομίας (μπας και αυτή αποκτήσει λόγο ύπαρξης) θα είχε λυθεί το πρόβλημα... Ιδέες και λύσεις (για το σπίτι) υπάρχουν. Θέληση και υλοποίηση λείπει.

ΥΓ1. Ζητώ 10.000 συγγνώμη από το αξιότιμο κοινό και αναγνώστες μας για τα σεντόνια. Όσοι με ξέρετε προσωπικά, ξέρετε ότι τα βρίζω. Βρίστε με στον επόμενο καφέ.
ΥΓ2. @mercedes elbo: θέλω να ξεκαθαρίσω πως από την δική μου πλευρά δεν υπάρχει κάποια προσωπική παρεξήγηση. Είναι αυτό που λέμε "Nothing personal, just business"!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από N1Ellinikou - 22-10-2018, 02:05 AM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.319 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.841 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.992 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.288 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 375.535 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.596 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.499 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.713 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.361 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.411 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 9 Επισκέπτης (ες)