07-12-2009, 11:24 AM
(07-12-2009, 09:52 AM)panos81 Έγραψε: Επίσης, αναγκαία είναι και η ρύθμιση των σηματοδοτών στον ανισόπεδο κόμβο του Φάρου Ψυχικού, όπου προκαλείται μεγάλη καθυστέρηση, το ίδιο και στην διασταύρωση της Λεωφ. Κηφισίας με την οδό Πεντέλης στο Μαρούσι. Όσον αφορά τους διαδοχικούς κόμβους Αγίου Θωμά και Ο.Τ.Ε. ("δαχτυλίδι"), αν διερχόταν από κάτω με στάση στους χώρους στάθμευσης μπροστά από τις εισόδους του σταθμού του Προαστιακού, ειδικά στην άνοδο, θα εξοικονομούσε έως και 10 λεπτά διαδρομής.Εντοπίζεις το πρόβλημα ότι στην Κηφισίας οι γραμμές express (Ε7, Ε14, Ε6) εκμεταλεύονται μόνο την γέφυρα της Κατεχάκη για να κινηθούν πιο γρήγορα. Η άποψη μου είναι ότι αυτό συμβαίνει διότι όταν δημιουργήθηκε η Ε6 και Ε7 δεν υπήρχαν οι άλλοι κόμβοι και οι στάσεις τους ποτέ δεν επανεξετάστηκαν. Για την άνοδο στον κόμβο του Ψυχικού είναι υποχρεωτικό να πάνε από επάνω, άρα συμφωνώ με την βελτίωση της ρύθμισης των σηματοδοτών. Για την κάθοδο από την στιγμή που σταματούν στην Αγία Βαρβάρα πιστεύω ότι μπορούν να συνεχίσουν από κάτω.