16-10-2018, 02:55 PM
Το Α7 αν και τυπικά είναι κορμός που μεταφέρει επιβάτες στο κέντρο στη πράξη ο κύριος ρόλος του είναι η σύνδεση Κηφισίας και Αλεξάνδρας. Δηλαδή η λογική του είναι πιο κοντά στο Β5. Με δεδομένο ότι Στ. Λαρίσης δεν χωράει να κάνει τέρμα και διαλείμματα παρέα στο Β5 η καλύτερη λύση είναι να μείνει εκεί που είναι. Το σημείο δεν είναι τόσο ελεεινό όσο φαντάζεστε και το κύριο ζήτημα που είχε είναι οι επιθέσεις κουκουλοφόρων που έκαιγαν οχήματα! Αυτές μειώθηκαν λόγω της παρουσίας αστυνομίας σε μόνιμη βάση εκεί!
Η οδική σύνδεση Αμπελοκήπων/Αλεξάνδρας - κέντρου γίνεται με το 230 το οποίο είναι μια χαρά σαν γραμμή. Αυτό που χρειάζεται το 230 είναι 12μετρα που υπάρχουν διαθέσιμα στο Βοτανικό και τα οποία για να δρομολογηθούν απαιτούν τροποποίηση της γραμμής στου Ζωγράφου ή ακόμα και περικοπή στη Γουδή!
Το Β12 είναι μια χαρά ως έχει! Ενίσχυση ή νταλίκες θέλει λόγω υπερβολικά πολύ κόσμου που του αναλογεί! Αυτό που μπορούσε να τροποποιηθεί λίγο είναι το Γ12 είτε με κόψιμο στο Στ. Αττικής είτε στο Στ. Λαρίσης (κυκλικό είναι έτσι κι αλλιώς) χωρίς όμως να αφαιρεθούν οχήματα με κύριο στόχο μία μικρή βελτίωση στη συχνότητα αφού τα μεσημέρια έχει σοβαρό θέμα στοιβάγματος στο Ίλιον!
Η οδική σύνδεση Αμπελοκήπων/Αλεξάνδρας - κέντρου γίνεται με το 230 το οποίο είναι μια χαρά σαν γραμμή. Αυτό που χρειάζεται το 230 είναι 12μετρα που υπάρχουν διαθέσιμα στο Βοτανικό και τα οποία για να δρομολογηθούν απαιτούν τροποποίηση της γραμμής στου Ζωγράφου ή ακόμα και περικοπή στη Γουδή!
Το Β12 είναι μια χαρά ως έχει! Ενίσχυση ή νταλίκες θέλει λόγω υπερβολικά πολύ κόσμου που του αναλογεί! Αυτό που μπορούσε να τροποποιηθεί λίγο είναι το Γ12 είτε με κόψιμο στο Στ. Αττικής είτε στο Στ. Λαρίσης (κυκλικό είναι έτσι κι αλλιώς) χωρίς όμως να αφαιρεθούν οχήματα με κύριο στόχο μία μικρή βελτίωση στη συχνότητα αφού τα μεσημέρια έχει σοβαρό θέμα στοιβάγματος στο Ίλιον!