16-10-2018, 01:18 PM
(16-10-2018, 10:37 AM)nikos1991 Έγραψε: 1) κάθοδος από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Ομόνοια - 3ης Σεπτεμβρίου, αφετηρία Μάρνη (στις σημερινές αφετηρίες Α8/Β12). Επιστροφή προς Κηφισιά από Μάρνη - Πατησίων - Χαλκοκονδύλη - Ακαδημίας - Χαρ. Τρικούπη
Τα Α8 και Β12 πάνε για αφετηρία στη Στουρνάρη στη σημερινή αφετηρία του Α7.
Ουσιαστικά παρέχεται καλύτερη συγκοινωνία από Αμπελόκηπους - Αλεξάνδρας προς κέντρο και αποσυμφωρίζονται τα τοπικά Ιπποκράτους και το 230 που δεν μπορούν να πάρουν μεγαλύτερο λεωφορείο. Η κάθοδος της Αλεξάνδρας μέχρι σε Β5, 14, 18, 19.
2) κάθοδος από Αλεξάνδρας - Πατησίων - Βασ. Ηρακλείου (αφετηρία μαζί με τρόλεϊ 18/19) Ανοδος από Βασ. Ηρακλείου - Μπουμπουλίνας - Αλεξάνδρας.
Αυτό το σενάριο έχει καλή εφαρμοφή μεσοπρόθεσμα με την προοπτική κατασκευής εναερίου από τα Σίδερα Χαλανδρίου μέχρι την Κηφισιά και μετατροπής του Α7 σε τρόλεϊ. Πρακτικά με την αγορά 50 νέων αρθρωτών τρόλεϊ μετατρέπεται το Α7 και 550 σε τρόλεϊ, αποκτάει όλο το 3 και το 6 αρθρωτά και βελτιώνεται η κανονικότητα των αναχωρήσεων στην Κηφισιάς καθώς 550 και 10 θα έχουν κοινό τέρμα, ίδιο τύπο οχήματος και εναλλάξ αναχωρήσεις.
Το 1ο σενάριο έχει επαναληφθεί πολλές φορές εδώ μέσα, αλλά δεν έχει κάποιο νόημα, αφού επιμηκύνεται ο χρόνος του δρομολογίου κατά πολύ, ενώ περαιτέρω επιβαρύνεται και η περιοχή Πανεπιστημίου - Ομόνοιας.
Το 2ο σενάριο αναιρεί το πρώτο, αφού η γραμμή παραμένει στην Αλεξάνδρας, που όπως λες δεν έχει πρόβλημα, όχι μόνο στην κάθοδο, αλλά πλέον και στην άνοδο και αφήνει το κέντρο χωρίς συγκοινωνία.
Όσο για την επέκταση του εναέριου, αμφιβάλλω εάν μπορεί να βρεθεί χρηματοδότηση, αλλά ούτε και θα ήθελα να δω άλλα σύρματα. Ακόμη όμως και εάν μπορούσε να βρεθεί η χρηματοδότηση, κάτι τέτοιο θα ήταν ανεδαφικό με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Ήδη παρουσιάζονται τρόλεϊ με μπαταρίες αντί για Η/Ζ που μπορούν να συνεχίσουν τη διαδρομή τους αυτόνομα. Φυσικά αυτά σε άλλες χώρες γιατί εδώ ακόμη περιμένουμε να δούμε τα λεωφορεία της Δούρου, ενώ από όσο ξέρω η προμήθεια νέων οχημάτων καθυστερεί.