18-10-2017, 04:00 PM
Επέκταση της γραμμής Α1 έως τη Βάρκιζα, μέσω Βάρης εισηγήθηκε η ΕΠΟΙΖΩ του Δήμου ΒΒΒ, κατόπιν και επιστολής του ΓΕΛ Βάρης: https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%99%CE%9...nline=true
Απορίας άξιο είναι το γιατί ο συγκεκριμένος Δήμος δε λύνει το πρόβλημα με δρομολόγηση πούλμαν για εκτέλεση συγκεκριμένων δρομολογίων από/προς το ΠΑΠΕΙ, όπως συμβαίνει με διάφορους δήμους ανά την πρωτεύουσα (Γαλάτσι, Μαρούσι + Λυκόβρυση-Πεύκη, Παπάγου-Χολαργού, Δήμος Διονύσου) που έχουν δρομολόγια προς το ΕΚΠΑ και το ΕΜΠ.
Και για να μην αρχίσει η φημολογία και η τρέλα, φυσικά και ο ΟΑΣΑ δεν είναι υποχρεωμένος να ασχολείται με το τι αποφασίζει κάθε φορέας που δε μπαίνει καν στη διαδικασία του διαλόγου για το τι κόστος θα έχει η επέκταση αυτή (+5-6χλμ σε κάθε κατεύθυνση άρα αύξηση χρόνου διαδρομής-αραίωση δρομολογίων αφού δεν περισσεύουν προσωπικό και οχήματα) και πόσους πραγματικά θα εξυπηρετήσει.
Απορίας άξιο είναι το γιατί ο συγκεκριμένος Δήμος δε λύνει το πρόβλημα με δρομολόγηση πούλμαν για εκτέλεση συγκεκριμένων δρομολογίων από/προς το ΠΑΠΕΙ, όπως συμβαίνει με διάφορους δήμους ανά την πρωτεύουσα (Γαλάτσι, Μαρούσι + Λυκόβρυση-Πεύκη, Παπάγου-Χολαργού, Δήμος Διονύσου) που έχουν δρομολόγια προς το ΕΚΠΑ και το ΕΜΠ.
Και για να μην αρχίσει η φημολογία και η τρέλα, φυσικά και ο ΟΑΣΑ δεν είναι υποχρεωμένος να ασχολείται με το τι αποφασίζει κάθε φορέας που δε μπαίνει καν στη διαδικασία του διαλόγου για το τι κόστος θα έχει η επέκταση αυτή (+5-6χλμ σε κάθε κατεύθυνση άρα αύξηση χρόνου διαδρομής-αραίωση δρομολογίων αφού δεν περισσεύουν προσωπικό και οχήματα) και πόσους πραγματικά θα εξυπηρετήσει.