15-12-2016, 12:21 AM
(14-12-2016, 10:18 PM)MrVanHool Έγραψε: Αρχικά, για να μιλάμε με μια βάση, θέλω να ξεκαθαρίσω πως μιλώ με πλήρη επίγνωση ως επιβάτης αρχικά, των γραμμών που αναφέρω! Δεν μιλώ ούτε επί χαρτου, ούτε προτάσεις γραμμών όπως τις βλέπω με το ΙΧ μου, οπως τότε που ήμουν 15! Και ελπίζω όταν κάποιος διαφωνεί μαζι μου,να έχει προσωπική-εμπειρικη άποψη που να μπορεί να τεκμηριωσει.
Bρε VanHool, λες να μην ξέρω σε ποιόν γράφω;; Όσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τα λεωφορεία τα δέκα χρόνια που γράφουμε στα forum, άλλα τόσα έχω κάνει κι εγώ.
Σίγουρα θα θυμάσαι ότι στο παρελθόν έχω κάνει αρκετά τολμηρές προτάσεις (αντίστοιχες πχ σαν τη δική σου 815 Ταύρος - Εθν. Αμυνα) αλλά με ... μετάλλαξαν τα μνημόνια και η κατάντια της ΟΣΥ.
Τις παρατηρήσεις μου τις έγραψα με αποκλειστικό γνώμονα "λεφτά δεν υπάρχουν", και με αυτό το μοτίβο απαντώ :
α. Αποκλείεται να μείνει έστω και απολειφάδι του Α1/Ε1 όταν μπει σε λειτουργία το τράμ. Όχι πως δεν θα τό 'θελα, ακόμα θυμάμαι με νοσταλγία τα Ν1 του Ε1 που έκαναν Βούλα - Πειραιά μισή ώρα πετάδην από τη μεσαία λωρίδα της Ποσειδώνος. Μια τέτοια γραμμή όμως θα "σαμποτάρει" το τράμ και έτσι θα χάσει κάθε άλλοθι το έργο. Συνεπώς, θα το φαμε ...
Για τον ίδιο λόγο θεωρώ βέβαιο οτι το Β1 θα ξαναγίνει 160. Το αν θα μαζεύει κόσμο;; Προφανώς και όχι. Μήπως μαζεύει κόσμο το 101;; Τί τους νοιάζει, όχημα να κόψουν κι όλα καλά.
β. Το Β5 που λές, θα πρέπει να πάει πακέτο με το 815 που προτείνεις. Θα βγαίνει κάθε 10'-15' το 815;; Αν ναι, καλώς να ορίσει το Β5 που λές.
γ. Η συζήτηση για το Α11 θα είχε τελειώσει αν ο ΟΣΕ κατάφερνε μετά από 15 χρόνια να δρομολογήσει προαστιακό. Σταθμάρα έξω από τους Αγίους, σε 4' από Σταθμό Λαρίσης, κι εμείς ψάχνουμε αν θα πάει από Πατήσια (μισή ώρα μαζί με τη μετεπιβίβαση) ή από Βάθη (20' και άλλα τόσα περπάτημα μέχρι κέντρο Αθήνας)
δ. Για το Α15 και γενικά για τους κορμούς, συμφωνούμε ότι δεν πρέπει να μπαίνουν στις γειτονιές. Αλλά εδώ ανοίγει πάλι κουβέντα τύπου Τσακού και Β5. Εν μέσω οικονομικής κρίσης, ο ΟΑΣΑ χτυπάει μ' έναν σμπάρο δυό τριγώνια. Αν βγεί το Α15 από το Δάσος πρέπει να ανεβεί κάτι άλλο. Και αφού το άλλο δεν θα πηγαίνει Αθήνα, θα φωνάζουν οι κάτοικοι (και εδώ που τα λέμε δεν θα χουν άδικο, η γραμμή είναι από τις γρήγορες γενικά)
ε. οι Ελευσίνες θέλουν , όπως είπα, κοίταγμα με επιφύλαξη. Αν έρθουν Αγ. Μαρίνα όλα τα τοπικά, θα έχουμε πιθανώς παραπάνω συχνότητα απ' ότι χρειάζεται.