Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(14-12-2016, 01:02 PM)MrVanHool Έγραψε: Χμ.. Για να δούμε.. Η αρχική μου απορία είναι για πόσες από τις παραπάνω απόψεις έχει κάποιος ολοκληρωμένη εικόνα, ή απλά βλέπει ένα λεωφορείο άδειο ή από τον χάρτη και βγάζει πορίσματα..

Να προσθέσω κάποιες πιό ρεαλιστικές προσεγγίσεις, με γνώμονα την ανυπαρξία οχημάτων/οδηγών/αστυνόμευσης :

Α1/Β1 : Θα πάνε άκλαφτα λόγω τράμ. Το Α1 επικαλύπτεται εξ ολοκλήρου και το Β1 λογικά θα ξαναγίνει το παλιό 160 ΑΛΙΜΟΣ - ΑΓ. ΤΡΥΦΩΝΑΣ, με αφετηρία την Μαρίνα Αλίμου (μαζί με το 101) ή το Δυτικό Αεροδρόμιο (μαζί με το Β2) και κάλυψη της σημερινής διαδρομής μέχρι Άνω Γλυφάδα.

Α2/Β2 : Ως έχουν, και καλά θα κάνουν να δώσουν καμιά νταλίκα στο Β2. Μην υποτιμάτε το κομμάτι Συγγρού/Φίξ - Ακαδημίας. Έχει αρκετή επιβατική κίνηση, απλούστατα διότι δεν συμφέρει να κατέβεις Συγγρού/Φιξ, να μπείς στο μετρό και να ξαναβγείς Σύνταγα ή Πανεπιστήμιο. Στην καλύτερη η διαδικασία αυτή θέλει ένα τέταρτο, ούτε συζήτηση για ώρες εκτός αιχμής με τα οκτάλεπτα του μετρό (σκαλιά, αναμονή, ξανά σκαλιά κι άλλα σκαλιά), όπως επίσης ούτε συζήτηση να μπείς από Σύνταγμα προς τα κάτω τις ώρες αιχμής λόγω υπερφόρτωσης (οι αποβάθρες ξεχειλίζουν)

Α3 : Ως έχει με 12μετρα, απλά διότι πρέπει να υφίσταται η υπέργεια εξυπηρέτηση της Βουλιαγμένης.

Α5 : Εμένα θα μου ήταν αρκετό να φτάνει μέχρι το Σταυρό Αγ. Παρασκευής, αν έβρισκε κανείς χώρο τέρματος. Επειδή όμως πολλές γραμμές Μεσογείων διέρχονται μετά το Σταυρό (κυρίως οι γραμμές Γέρακα - Ανθούσας - Παλλήνης) αναγκαστικά θα μείνει και το Α5 μέχρι Ανθούσα ως κορμός/ τροφοδότης.

Β5 : Το αναλύσαμε με το θέμα του Τσακού - ορθό να έφευγε από Τσακό, πρακτικά όμως το βλέπω να παραμένει.

Α7 : Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον MrVanHool να αλλάξει πορεία καθόδου και να πιάσει την Ιπποκράτους. Αν μου βρείτε όμως οδηγό να καταφέρει να περάσει νταλίκα από τη γωνία Σόλωνος και Ιπποκράτους, σφυράτε μου. Γεωμετρικά μπορεί να χωράει, αλλά οι συνθήκες είναι πολύ επικίνδυνες - στενά πεζοδρόμια, διπλοπαρκαρισμένα, πεζοί, μηχανάκια που χώνονται. Δεν έχει ορατότητα ο οδηγός να το στρίψει το θηρίο, και αν η καρότσα πάει πολύ κοντά στο πεζοδρόμιο, θα πάρει σβάρνα τους πεζούς που περιμένουν το φανάρι απέναντι από την Εθνική Τράπεζα, μπροστά από τον Λιβάνη.
Η μόνη εφικτή λύση είναι να πάει Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημίου - 3ης Σεπτεμβρίου - Αφετηρία Μάρνη και επιστροφή όπως σήμερα. Θα στοιχίσει όμως τουλάχιστον 10' στα δρομολόγια.

Α8 : Πράγματι, στο κομμάτι ΟΑΚΑ - Κηφισίας - Στ. Αμαρουσίου είναι "τζούφιο", αλλά δεν βλέπω να υπάρχει τρόπος να κόψει κανείς τη γραμμή μέσα στο Μαρούσι ή ακόμη και στο Ηράκλειο, που λέει ο MrVanHool γιατί θα μείνει η Πεύκη (που ούτως ή άλλως έχει χάλια συγκοινωνία) χωρίς κορμό.

Β9 : Επαναφορά στο τέρμα του πρώην Α9 στη Λυκοβρυση και το υπόλοιπο με τοπικό. Επαναρίθμηση σε Α9.

Α/Β10 : Ενοποίηση γραμμών, ούτως ή άλλως η διαφορά τους είναι ελάχιστη και μόνο στην άνοδο μέσα στο Μενίδι.

Α/Β11 : Διατήρηση των γραμμών στην Φαβιέρου, η διαφορά με την αναστροφή στην Αττική είναι ελάχιστη και χάνει και σε σταθερότητα δρομολόγησης. Ενοποίηση διαδρομών.

Β12 : 18μετρα με ίδια χάραξη γραμμής και επαναρίθμηση σε Α12

Α13 : Τοπικοποίηση στον Αγ. Αντώνιο (ή στην Ανθούπολη) με ενίσχυση του τρόλλεϋ 12 ή με επαναφορά του 24 στο Ζάππειο.

Α15/Β15 : Ως έχει το Α15. Στο Β15 επαναπροσδιορισμό του λόγου ύπαρξής του. Αν δεν χρειάζεται (που δεν χρειάζεται), απορρόφηση του ενός ή των δύο οχημάτων από το Α15, και τις ώρες που έχει φόρτο το ΤΕΙ, δρομολόγηση της Ε15.

Α16/Γ16 : Εδώ θέλει προσοχή. Το μοτίβο με τα τοπικά 866/876 δεν περπατάει καλά, διότι αφ΄ενός κόβονται οχήματα, αφ ετέρου στην άνοδο από Αθήνα προς Ελευσίνα/Ασπρόπυργο παρατηρούνται μεγάλα κενά, αφού η δρομολόγηση είναι ανοιμοιόμορφη. Ειδικά τις Κυριακές μπορεί να περάσουν Α16 και 876 μαζί και μετά κενό μια ώρα. Επίσης, αν θέλεις να κινηθείς από Αθήνα προς Ασπρόπυργο, δεν ξέρεις από που να πάς. Ξεκινάς με το μετρό και ξεμένεις μισή ώρα στην Αγ. Μαρίνα, διαφορετικά πας από Μεταξουργείο και παίρνεις ό,τι κάτσει. Αν κάτσει Α15 ξανακατεβαίνεις στο Παλατάκι για να μπείς στο 845 για να ξανακατεβείς στην Εμποροπλοιάρχων και να πάρεις ό,τι περάσει.
Προσωπικά θα προτιμούσα να επανέλθει όλη η Ελευσίνα στην Αθήνα, με κατάργηση του 876 (ούτε όχημα γλιτώνει, ούτε τίποτα δεν κάνει) και διατήρηση του Γ16/866, το 866 όμως από Χαϊδάρι (όπως το 876 σήμερα) και με τακτές αναχωρήσεις από Αγ. Μαρίνα. Επαναρίθμηση του Γ16 σε Β16

Τώρα, για την πρόταση του MrVanHool, να κατεβούν δηλαδή τα Τ.ΘΡΙΑΣΙΟΥ στον Στ. Αγ. Μαρίνα, επιφυλάσσομαι. Η Ελευσίνα αποτελεί τοπικό κέντρο και οι κάτοικοί της γύρω περιοχής (Μάνδρα-Μαγούλα-Ασπρόπυργος) με την Ελευσίνα συναλλάσονται. Το να κατεβάσεις όλα τα τοπικά στην Αγ. Μαρίνα σημαίνει εξτρά οχήματα και μετατόπιση του κέντρου βάρους της εξυπηρέτησης, που αντί για "κέντρο - υπόκεντρο και μετά μετεπιβίβαση" θα γίνει "κέντρο - μετεπιβίβαση - υπόκεντρο/τοπική εξυπηρέτηση" Στην ίδια οικογένεια με το Α16 βάζω και το 845 του Πειραιά.

Β/Γ18 Και εδώ θέλει προσοχή. Το Γ18 καλύπτει μόνο του όλη τη Γρ. Λαμπράκη στον Κορυδαλλό και αποτελεί τη μόνο γρήγορη σύνδεση για Αθήνα. Τα λοιπά λεωφορεία χάνονται στα στενά. Το Β18 έχει μεν τον παρτενέρ του (τρόλλεύ 21) αλλά και πάλι μαζεύει πολύ κόσμο. Δεν το πειράζουμε, θα έλεγα. Ούτε να το ανεβάσουμε στην Εδουάρδου Λώ, γιατί αφ' ενός ο κόσμος του δεν έχει προορισμό την Ακαδημίας (μη με πείτε ρατσιστή) και αφ' ετέρου κινδυνεί να χάνεται κάθε φορά που κλείνει το κέντρο.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από Citaro - 14-12-2016, 03:13 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.322 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.852 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 361.006 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.293 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 375.558 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.602 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.499 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.713 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.372 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.413 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 12 Επισκέπτης (ες)