10-12-2016, 12:22 AM
(09-12-2016, 06:10 PM)Citaro Έγραψε: Το θέμα με το Β5 μπορεί από μόνο του να γεμίσει βιβλίο. Επίσης μπορεί να ανεβάσει ή να ρίξει δήμαρχο ! .
Η άποψή μου είναι ότι ναι μεν κακώς είναι το Β5 στον Τσακό, αφού δεν έχει καμιά δουλεία να περνάει μια γραμμή κορμού με τις νταλίκες μέσα από την γειτονιά. Όμως, ας δούμε και την άλλη όψη :
Αν κοπεί το Β5 από τον Τσακό και πάει από Μεσογείων, θα γλιτώσει, ας πούμε 2 οχήματα και θα περνάει από τη Μεσογείων που ΔΕΝ χρειάζεται άλλο λεωφορείο (περνάνε ήδη Α5, 304/5, 308)
Με αυτά τα 2 οχήματα μπορείς να φτιάξεις κάτι εφάμιλλο; Δηλαδή μια γραμμή που θα δουλεύει 05:00 - 00:30 όλες τις μέρες, με δρομολόγια 10-15' τις καθημερινές και 20-30' τα ΣΚ;; Η απάντηση είναι σαφής και είναι ΟΧΙ.
Γι' αυτό δεν πρόκειται να περπατήσει άλλη λύση. Γιατί με δύο οχήματα παραπάνω τις καθημερινές και ένα όχημα επιπλέον το ΣΚ, έχεις μια συγκοινωνία πολύ καλή και αξιόπιστη στα δρομολόγιά της.
Για να καταφέρεις να κάνεις το ίδιο με μια τοπική γραμμή, θα χρειαστείς 3 οχήματα τις καθημερινές και 2 το ΣΚ, εκ των οποίων είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι τις περισσότερες μέρες θα κόβουν όχημα. Τα ξέρει αυτά ο κόσμος και γι αυτό όταν ακούει "τοπικό" τραβάει τα μαλλιά του.
Όσο για τα δύο τοπικά (406 -407) δεν έχουν επαρκή δρομολόγια. Ακόμη και να μην φτιάχναμε άλλη γραμμή και να δίναμε από ένα όχημα ακόμη σε κάθε γραμμή, και πάλι το αποτέλεσμα δεν θα ήταν το ίδιο. Άσε που με τα τοπικά τις Κυριακές δεν έχεις εξυπηρέτηση Κυριακή μετά τις 21:30.
Φυσικά, η Μεσογείων έχει πολλά καλά λεωφορεία, για αυτό προτείνω αυτά τα δύο οχήματα που περισσεύουν να δοθούν στο Α7.
Επίσης μπορούν να δοθούν οχήματα στα 406/407 από την προτεινόμενη συγχώνευση τω 409/413. Αλλά αυτό είναι συζήτηση για το τομέα 4.