14-02-2015, 09:32 PM
(14-02-2015, 07:12 PM)AquaSonic Έγραψε: Θωμα με LRT εννοω, τραμ μεγαλων αποστασεων (στασεις ανα 500 - 1000 μετρα, ταχυτα εως 80χμ) σε δικο του διαδρομο απομονωμενο απο την κινηση. Και βγαινει φθηνοτερο απο το μετρο, και ειναι περισσοτερο παραμετροποιησιμο. Τα 25μετρα θα ηταν λυση μονο αν η ΟΣΥ αποφασιζε επιτελους να διαθετει συγκεκριμενα οχηματα και οδηγους για συγκεκριμενες γραμμες, πραγμα που δεν προκειται να γινει ποτε και θα δεις το 25μετρο να κανει 140.
Μαριε φυσικα και γινεται μεσω τηλεματικης και προυπολογισμενων δρομολογιων (= το λεωφορειο θα ειναι στην συγκεκριμενη θεση σε συγκεκριμενη ωρα). Φυσικα στηριζεται στην λογικη του οτι τα δρομολογια θα ειναι στην ωρα τους, πραγμα απιθανο για την Αθηνα με τους στενους δρομους και τον μηδενικο σεβασμο σε λεωφορειολωριδες και παρκαρισμα.
-Ξαναλεω, ονειρα θερινης νυκτος ολα αυτα... εχω αποδεχθει οτι δεν προκειται να γινει κατι τετοιο στην Αθηνα.-
Λοιπόν, υπάρχει ένα γερμανικό παιχνίδι προσομοίωσης που ξεκίνησε τη δεκαετία του 90 με γραμμές τραμ και τραίνου, αλλά σε νεώτερες εκδόσεις υποστηρίζει και λεωφορεία. Σε αυτό κάποτε είχα φτιάξει ένα δίκτυο ελαφρού μετρό στην Κηφισίας με το 550 και το Α7. Αμαξοστάσιο είχαν στο παλιό αμαξοστάσιο των ΚΤΕΛ στο ΟΑΚΑ, νυν Helexpo!
Σοβαρά πάντως δεν νομίζω οτι η Αθήνα και ειδικά η Κηφισίας είναι κατάλληλο πεδίο για κάτι τέτοιο.