Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Επειδή κινούμαι πάρα πολύ συχνά στους άξονες Παραλιακής και Συγγρού, έχω παρατηρήσει τα εξής:

Παραλιακή

1. Το τραμ δεν χρησιμοποιείται μεταξύ Αγίας Σκέπης και ΣΕΦ καθώς δεν φτάνει ακόμα στον Πειραιά και η μετεπιβίβαση στον ηλεκτρικό του Νέου Φαλήρου είναι προβληματική. Επιπλέον, στο Βούλα-ΣΕΦ έχει αιχμή 20'.

2. Το Α1 έχει γίνει προβληματικό. Έχει αιχμή στα 15' (που δεν τηρείται πάντα) και αρκετά πλέον 12μετρα. Σε ώρες αιχμής γίνεται ο πανικός στις GN, ενώ σε άλλες ώρες τα 12μετρα είναι φίσκα και σε άλλες μισοάδεια-μισογεμάτα. Το τελευταίο συμβαίνει κατά κανόνα όταν έχει περάσει το Β1 το οποίο όταν περνάει πρώτο γεμίζει ασφυκτικά. Αλλά το Β1 κυκλοφορεί ασυντόνιστα με το Α1, και έτσι συνήθως το Β1 - με συχνότητες 30' - περναέι πρώτο και γεμίζει, και μετά από 5-10' περνάει το Α1 μισοάδειο μέχρι περίπου τον Φλοίσβο και μετά ψιλογεμίζει και αυτό.

3. Μεταξύ Κηφισού και Σταθμού Νέου Φαλήρου αρκετές φορές έχει μποτιλιάρισμα που καθυστερεί πολύ όλες τις γραμμές ενώ είναι κανόνας το μπλοκάρισμα στο Μετροπόλιταν λόγω κυρίως των ταξί.

4. Όπως έχει ειπωθεί ήδη, το τραμ δεν μπορεί να λειτουργήσει ως Express της παραλιακής λόγω της χαμηλής του ταχύτητας. Επομένως, πρέπει το λεωφορείο να παίξει αυτόν τον ρόλο και να εξυπηρετεί τις κυριότερες στάσεις και όσες δεν έχουν τραμ.

Συγγρού

5. Το Β2 μετά τον Φλοίσβο άντε Έδεμ πηγαινοέρχεται άδειο. Μου χει τύχει πριν κάνει στάση στη Λ. Αλίμου να ρωτάει ο οδηγός αν συνεχίζει κανείς προς παλιό Αεροδρόμιο, ώστε να φύγει προς το αμαξοστάσιο.

6. Δε χρειάζεται να υπάρχει και Β2 και 550 από τη στιγμή που το πρώτο που περνάει γεμίζει και το δεύτερο πάει με το πολύ 20 άτομα.

7. Στο Β2 λείπει σχεδόν μονίμως βάρδια επομένως κανείς δε βασίζεται σε αυτό. Όποιος από παραλιακή πάει προς Συγγρού-Φιξ παίρνει ό,τι περάσει πρώτο (Α1/Β1/217), κατεβαίνει στη στάση "Φόρος" (Πλατεία Ικάρων) και περιμένει το 550. Αυτό το κάνουν σταθερά 5-15 άτομα κάθε φορά. Επομένως, το Β2 δεν έχει πολλή χρησιμότητα στη σύνδεση παραλιακής-Συγγρού-κέντρου,

8. Η άλλη λειτουργία του Β2, ως 2ος κορμός στη Συγγρού που τη διατρέχει σε όλο της το μήκος, επικαλύπτεται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο από άλλες γραμμές (Α2, 550, 10, τοπικά του Φιξ - αρκεί να εφαρμοστεί η πρόταση να περνάνει μαζί με τα υπόλοιπα στο Φιξ αντί για την Καλλιρόης).

9. Έτσι κι αλλιώς, τα σχέδια του ΟΑΣΑ μάλλον δείχνουν ότι κάποια στιγμή θα κοπεί το Β2 στο Φιξ οπότε η σύνδεση με το κέντρο έτσι κι αλλιώς χάνεται.

10. Το Α2 έτσι κι αλλιώς χρειάζεται ενίσχυση. Με την πρότασή μου θα τη χρειαστεί ακόμα περισσότερο.

11. Αυτοί που συνεχίζουν για το κέντρο της Βούλας δεν είναι πάνω από 5-10 άτομα και μπορούν να εξυπηρετηθούν από ένα ενισχυμένο Α2.

Οπότε, έχω να προτείνω τα εξής:

1. Το Α1 γίνεται Ε1 και κάνει τέρμα στη Γλυφάδα (τέρμα 140) με διαδρομή μέσω Νέας Παραλιακής και στάσεις στο τμήμα Νέο Φάληρο - Ελληνικό μόνο τις εξής:

1. Γέφυρα (Ταταύλα) - μόνο προς Πειραιά
2. Φόρος (Πλατεία Ικάρων)
3. Φλοίσβος
4. Πράππας - προς Πειραιά / Μπάτης - προς Γλυφάδα
5. 2η Καλαμακίου
6. 3η Καλαμακίου
7. 5η Καλαμακίου
8. 4η Ελληνικού

Επιπλέον, παίρνει +2 οχήματα αλλά η γραμμή θα έχει μόνο 12μετρα.

2. το Β2 καταργείται.

3. Το 550 επεκτείνεται μέχρι τη Μαρίνα Αλίμου (έχει άπλετο χώρο πίσω και δίπλα στη νέα αφετηρία του 101). Αν δεν κάνω λάθος θα χρειαστεί +2 οχήματα για να διατηρήσει ίδια συχνότητα.

4. Ενισχύεται το Α2 (+3 οχήματα). Κατά τη γνώμη μου, μπορεί να μειωθεί λίγο ο επίσημος χρόνος διαδρομής καθώς πολλές φορές "αράζουν" 2 ή και 3 λεωφορεία στο τέρμα της Βούλας μαζεμένα. Όμως, τελικά δεν τον πείραξα.

5. Το Β1 γίνεται 102 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ. Ίδια διαδρομή στο κομμάτι που μένει, αλλά μπορεί και να τροποποιηθεί ώστε να περνά από Στ. Αργυρούπολης. Με -2 οχήματα θα έχει συχνότητα 20', το οποίο αποτελεί βελτίωση.

Έτσι, έχουμε:

Ε1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΓΛΥΦΑΔΑ EXPRESS
Χρόνος διαδρομής: 100'
Οχήματα: 11
Συχνότητα: 9'

Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΜΦΙΘΕΑΣ)
Χρόνος διαδρομής: 140'
Οχήματα: 13
Συχνότητα: 10-12'

550 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΚΗΦΙΣΙΑ

Χρόνος διαδρομής: 180' (από 165')
Οχήματα: 20 (δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν 18, αλλά πάντως +2 κρατάνε τη συχνότητα στα 9')
Συχνότητα: 9'

102 ΜΑΡΙΝΑ ΑΛΙΜΟΥ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Χρόνος Διαδρομής: 80' (από 140')
Οχήματα: 4 (από 6)
Συχνότητα: 20'


Επομένως, έχουμε εξοικονόμηση 2 οχημάτων και καλύτερη εξυπηρέτηση για το επιβατικό κοινό. Δεν ξέρω πόσα από τα οχήματα του Α1 είναι πια GN, αλλά νομίζω ότι είναι αρκέτα (5) για να πάνε στα 550 και Α2. Με τα 12μετρα δε θα υπάρξει πρόβλημα.

Ίσως είναι καλύτερα να εφαρμόζονταν αυτές οι αλλαγές όταν έφτανε το τραμ στον Πειραιά, αλλά θα μπορούσαν να γίνουν και συντομότερα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από panos1 - 26-12-2014, 01:53 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.318 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.841 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 360.990 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.288 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 375.531 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.594 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.498 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.713 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.360 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.411 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 14 Επισκέπτης (ες)