13-12-2013, 12:38 AM
(12-12-2013, 03:05 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Την απάντηση τη δίνει κάτοικος του Δήμου Σαρωνικού: http://www.saronicospages.gr/index.php/n...aki-grammi
Οι άνθρωποι θέλουν σύνδεση με τον κοντινότερο σταθμό. Και αυτός είναι το Κορωπί. Δε νομίζω πως έχουν κάποια ανάγκη τη σύνδεση με τη Βάρκιζα, τη Βουλιαγμένη, τη Βούλα ή τη Γλυφάδα. Ειδικά με την τελευταία δεν συνδέονται ούτε διοικητικά (ή Γλυφάδα ανήκει στην Π.Ε. Νοτίου Τομέα Αθηνών, ενώ ο Σαρωνικός στην Π.Ε. Ανατολικής Αττικής).
Επειδή ένα άτομο αναφέρει σε άρθρο του ότι θέλουν σύνδεση με Κορωπί δεν σημαίνει ότι και όλοι η κάτοικοι της Σαρωνίδας συμφωνούν.
(12-12-2013, 11:41 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Άγνωστο! Τα ΚΤΕΛ βρίσκονται ακόμη στη δεκαετία του '90, με τις γραμμές να ξεκινάνε από το κέντρο της Αθήνας ακόμη. Για τροφοδοτικές του Μετρό, ούτε λόγος.
Τα ΚΤΕΛ προφανώς εξυπήρετουν όποιες γραμμές συμφέρουν από οικονομικής απόψεως. Ακόμα και το γεγονός ότι κρατάνε τις γραμμές στο Κέντρο εν μέρει έχει λογική καθώς σε περίπτωση μεταφοράς σε σταθμούς μετρό θα πρέπει απαραίτητα να υπάρξουν αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική το οποίο συνεπάγεται σε μείωση των κόμιστρων των ΚΤΕΛ κατά 1,40€ περίπου στα κανονικά εισητήρια. Μπορεί να μειωθούν τα διανυόμενα χιλιόμετρα αλλά μην ξεχνάμε ότι σήμερα τα ΚΤΕΛ δεν αδειάζουν στους πρώτους σταθμούς μετρό , όπως οι κορμοί του ΟΑΣΑ, αλλά συνεχίζουν με σχεδόν τον ίδιο αριθμό επιβατών μέχρι το κέντρο. Άρα είναι κερδοφόρα για τα ΚΤΕΛ η διατήρηση των γραμμών τους στο Κέντρο.