23-11-2013, 07:01 PM
(23-11-2013, 06:57 PM)ns_ Έγραψε: Η πιο πρακτική και γρήγορη λύση είναι:
* Κόψιμο του Α4 στο Στ. Ηλιούπολη και μετονομασία του σε 238 ΣΤ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ. Αν εξυπηρετεί καλύτερα τους κατοίκους της Κάτω Ηλιουπόλεως και της Τερψιθεας ο ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ή ο ΣΤ. ΔΑΦΝΗ ως τέρμα τότε ανάλογα.
* Μεταφορά της γραμμής Α4 (που δεν έχει μετρό - και μη μου πείτε το Συγγρού-Φιξ - θα ήταν σαν να είχε η Βουλιαγμένης μόνο στον Αγ. Ιωάννη!) στον άξονα της Συγγρού ως υποκαταστατο του ελλειποντος μετρό
Α4 ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ
με τις ίδιες ακριβώς συχνότητες που έχει τώρα (10' στην αιχμή - 15' ως τις 10 το βράδυ που ήταν σχεδιασμένες για τις προ-Μετρο εποχές)
Με το Μετρό (3-4' στην αιχμή) και τις συνδυασμενες συχνότητες των Α3/Α4 για όσους μένουν η κατεβαίνουν το μεσοδιάστημα μεταξύ των Σταθμών ο ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ θα εξακολουθεί να καλύπτεται καλύτερα από την περιοχή Ωνασειο / Δέλτα Φαλήρου, αλλά ακόμη και ο ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ καλύτερα από την διασταύρωση Συγγρού - Αμφιθεας.
Και σου ξαναλέω. Το Β2 θα μείνει ως διακοσμητικό στοιχείο; Γιατί υπάρχει για να εξυπηρετεί το κομμάτι που μένει ακάλυπτο από το Α2.