25-10-2013, 07:46 PM
Μέχρις ότου (σε 10 χρόνια κατασκευαστεί η Γραμμή 4 του Μετρό (βλ.: http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=384 ) και για τους λόγους που αναφέρονται ήδη στο σχετικό αυτό site:
"Η νέα Γραμμή του Μετρό, Γραμμή 4 [...] αναμένεται όχι μόνο να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας αλλά να αναβαθμίσει σημαντικά τη ζωή στο Λεκανοπέδιο.
Η δημιουργία της νέας Γραμμής παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως ενδεικτικά:
Εξυπηρέτηση πολλών νέων πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης (Γαλάτσι, Κυψέλη, Παγκράτι, Καισαριανή, Ζωγράφου, περιοχές όμορες Λεωφ. Κηφισίας, κ.λπ.). Εκτιμάται ότι η εν λόγω Γραμμή θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 500.000 επιβάτες.
Εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία (Παίδων, Λαϊκό), Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστημιούπολη, Πολυτεχνειούπολη, καθώς και το Πανεπιστήμιο και το Πολυτεχνείο στο κέντρο της Αθήνας - “Η Γραμμή των Πανεπιστημίων”) και Δικαστήρια.
Αύξηση της δικτύωσης του Μετρό που συνεπάγεται την αύξηση του αριθμού των σταθμών ανταπόκρισης, στους οποίους μπορεί να γίνει γρήγορη μετεπιβίβαση μεταξύ των Γραμμών του Μετρό.
Ανακούφιση υφιστάμενων σταθμών Μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού (Σύνταγμα, κ.λπ.)."
προτείνω των παρακάτω γραμμών EXPRESS οι οποίες θα καλύπτουν / "υποκαθιστούν" αυτή τη διαδρομή
X41 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
με στάσεις (μόνο!) ΦΑΡΟΣ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΣΙΔΕΡΑ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ, ΚΟΜΒΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ, ΟΤΕ (όλες αυτές οι στάσεις επί της Λεωφ. Κηφισίας), ΣΤ. ΗΣΑΠ ΜΑΡΟΥΣΙ, ΠΕΥΚΗ, ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
(η γραμμή αυτή συνδέει τις γραμμές Μετρό 3 και 1 μέσω της Κηφισίας - είναι ουσιαστικά η γραμμή που ήταν να γίνει το 2004 και δεν πρόλαβαν)
Χ42 ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΣΤ. ΠΕΡΙΣΣΟΣ
με στάσεις (μόνο!) ΚΟΛΩΝΑΚΙ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΚΥΨΕΛΗ, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ, Ν. ΙΩΝΙΑ, ΣΤ. ΠΕΡΙΣΣΟΣ
(που θα συνδέει τις γραμμές Μετρό 1 και 2).
"Η νέα Γραμμή του Μετρό, Γραμμή 4 [...] αναμένεται όχι μόνο να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας αλλά να αναβαθμίσει σημαντικά τη ζωή στο Λεκανοπέδιο.
Η δημιουργία της νέας Γραμμής παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως ενδεικτικά:
Εξυπηρέτηση πολλών νέων πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης (Γαλάτσι, Κυψέλη, Παγκράτι, Καισαριανή, Ζωγράφου, περιοχές όμορες Λεωφ. Κηφισίας, κ.λπ.). Εκτιμάται ότι η εν λόγω Γραμμή θα εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 500.000 επιβάτες.
Εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία (Παίδων, Λαϊκό), Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστημιούπολη, Πολυτεχνειούπολη, καθώς και το Πανεπιστήμιο και το Πολυτεχνείο στο κέντρο της Αθήνας - “Η Γραμμή των Πανεπιστημίων”) και Δικαστήρια.
Αύξηση της δικτύωσης του Μετρό που συνεπάγεται την αύξηση του αριθμού των σταθμών ανταπόκρισης, στους οποίους μπορεί να γίνει γρήγορη μετεπιβίβαση μεταξύ των Γραμμών του Μετρό.
Ανακούφιση υφιστάμενων σταθμών Μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού (Σύνταγμα, κ.λπ.)."
προτείνω των παρακάτω γραμμών EXPRESS οι οποίες θα καλύπτουν / "υποκαθιστούν" αυτή τη διαδρομή
X41 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
με στάσεις (μόνο!) ΦΑΡΟΣ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΣΙΔΕΡΑ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ, ΚΟΜΒΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ, ΟΤΕ (όλες αυτές οι στάσεις επί της Λεωφ. Κηφισίας), ΣΤ. ΗΣΑΠ ΜΑΡΟΥΣΙ, ΠΕΥΚΗ, ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
(η γραμμή αυτή συνδέει τις γραμμές Μετρό 3 και 1 μέσω της Κηφισίας - είναι ουσιαστικά η γραμμή που ήταν να γίνει το 2004 και δεν πρόλαβαν)
Χ42 ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΣΤ. ΠΕΡΙΣΣΟΣ
με στάσεις (μόνο!) ΚΟΛΩΝΑΚΙ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΚΥΨΕΛΗ, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ, Ν. ΙΩΝΙΑ, ΣΤ. ΠΕΡΙΣΣΟΣ
(που θα συνδέει τις γραμμές Μετρό 1 και 2).