04-10-2013, 02:07 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-10-2013, 02:11 PM από marios.ilioupoli.)
(04-10-2013, 01:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σύμφωνοι. Αλλά τα Αεροδρομιακά ας κρατήσουν τους περιορισμούς επιβίβασης/αποβίβασης όλο το 24ωρο. Δεν είναι ευχάριστο να έχεις να προλάβεις πτήση 4 το πρωί (άρα ξεκινάς από τη 01.00 και) και το λεωφορείο σου να σταματάει σε κάθε στάση για τα νυχτοπούλια! Αντ' αυτού ας δημιουργηθεί μια νέα νυχτερινή γραμμή που θα υποκαθιστά τη γραμμή 3 του μετρό. (πχ ''Ν3 ΑΙΓΑΛΕΩ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ'').
Το 790 σε 30' το πολύ φτάνει από το Περιστέρι στην Ηλιούπολη και κάνει και χίλιες δυο στροφές στα Σεπόλια.
Δε θα είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις για τα Χ95 και Χ96. Άλλωστε στο διάστημα 01:00-05:00 δεν υπάρχουν αναχωρήσεις πτήσεων από το "Ελ. Βενιζέλος".
Εκτός αυτού, τη νύχτα δεν έχουν και τόσο συχνές στάσεις. Από την εμπειρία από το 790, στα Σεπόλια θυμάμαι ότι έκανε κάποιες στάσεις, στο Σταθμό Λαρίσης και μετά στο Σύνταγμα (εκεί μάζεψε ότι νεολαία υπήρχε) και μετά σχεδόν σφαίρα μέχρι πλ. Γλυφάδας, με πολύ λίγες στάσεις.
(04-10-2013, 01:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Η Ελευσίνα είναι εντός αστικής ζώνης. Και επειδή ένας χαμούλης στα Ν2 από και προς Ελευσίνα γίνεται (εργατιά που πάει στη φάμπρικα), πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας.
Δεν έχω κάτι με τους Ελευσινιώτες (φτωχο-περιοχή είναι άλλωστε), αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει απευθείας σύνδεση, όταν αυτή λείπε ακόμη και από περιοχές που είναι κοντά στην Αθήνα (Αγ. Δημήτριος, Άνω Ηλιούπολη, Ψυχικό κ.α).
Και επιπλέον, αν η Ελευσίνα θεωρείται αστική ζώνη, τότε με την ίδια λογική να χαρακτηρίσουμε ως τέτοια και την Αρτέμιδα και να τις έχουμε λεωφορείο από Αθήνα (το καλοκαίρι φουλάρουν οι GN).
Εφόσον χρειάζεται απευθείας σύνδεση, τότε εισιτήριο στο 1,60€ μετά το Χαϊδάρι. Ή έστω υποχρεωτικά ενιαίο.