Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Καταρχάς υπάρχουν κάποια λάθη αναφορικά με τα σημερινά μέγιστα οχήματα ανά γραμμη:

101: 3
155: 4
Α2 : 12
Α3/Β3: 10
Α4 : 10
Α5 : 12
Β5 : 14
049: 9
Β8 : 5
Β9 : 14
543: 1
A/B10: 14
700: 6
Α13: 15
Α/Β/Γ16: 15 (Είναι συγκρότημα και τα οχήματα είναι κοινά)
X95: 10
X96: 9

Και πάμε στο σχολιαμό.

Α1/Α2: Θεωρώ πως είναι καλύτερα ως έχουν. Πρώτον, είναι γραμμές που τερματίζουν μόλις βγουν απ' το εσωτερικό της Βούλας συνεπώς δεν έχουν επιβάτες να εξυπηρετήσουν στη συνέχεια οπότε δεν καθυστερούν κανέναν. Δεύτερον, πιστεύει κανείς ότι αν ήταν τοπικά στη Βούλα θα είχε 9 διελεύσεις/ώρα στην αιχμή (Α2: 5 και Α1: 4) και μάλιστα με ωράρια 5:00-24:00? Για να μην παρεξηγούμαι είμαι υπέρ της άποψης οι κορμοί να είναι μόνο στις κεντρικές λεωφόρους αλλά όταν με μια μικρή τροποποιήση μπορούν να καλύψουν κάτι στο τέλος της διαδρομής θα πρέπει να προτιμάται έναντι ενός τοπικού που έχει ακόμα αρκετή διαδρομή να καλύψει μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Επίσης, σε περίπτωση συντονισμού με το Β2 δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αραιώσει στα 16' όταν ακόμη και το Β2 δουλεύει ακόμα και με 10'-15' τα πρωινά.

Β1: Δεν θα 'ταν άσχημη ιδέα να μην πήγαινε Πειραιά και να έκανε τοπικό μέχρι 3η Καλαμακίου.

Α3/Β3: Συμφωνώ πρέπει να ενοποιηθούν.

Α4: Κόψιμο. Συμφωνώ με το προτεινόμενο 150 και εφόσον τοπικοποιηθεί το Β1 προτείνω συγχώνευση τους. Χρόνος διαδρομής για πλήρη κύκλο 80' με 10 οχήματα ανά 8'. Διαδρομή προς Καλαμάκι. Διαδρομή πρός Τερψιθέα. Ταυτόχρονα κόψιμο του 142 και αλλαγή της διαδρομής του 101 ώστε να φύγει απ' την Αλίμου και να πηγαίνει από Θεομήτωρος και στις δύο κατευθύνσεις. Επιπροσθέτως μεταφορά της Αφετηρίας του απ' την Θράκης στην Τερψιθέα στην πρώην ΑΦ210. Κατά ταύτα η Κάτω Ηλιούπολη πάει στο 109 ανά 10' με 6 οχήματα. Συνολικό κέρδος 6 οχήματα (Πρίν: Α4: 10, 142: 1, Β1: 6, 109: 5. Μετά 150: 10, 109: 6.) .

Α5: Αν πάει ΕΡΤ χάνεται η απευθείας μετεπιβίβαση των τοπικών Πλακεντίας προς Αθήνα οδικώς. Οπότε ή ως έχει ή Πλακεντία.

Β5: Κόψιμο απ' τον Τσακό με ενίσχυση 406. Εξυπακουέται 12μετρα στα 406/407.

Β8: Συγχώνευση με το 605 σε μια γραμμή ανά 15' με 6 οχήματα.

Β9/Γ9: Τοπικοποιήση στα Άνω Πατήσια. Το Β9 με 11 οχήματα ανά 10' και το Γ9 με 8 οχήματα ανά 10'. Για το Β9 δεν βρίσκω το λόγο να σπάσει σε τόσες γραμμές που στην τελική θα 'χουν αρκετά χειρότερη συχνότητα. Προτείνω τα Άνω Πατήσια ώστε κάποιος που θέλει να μετακινηθεί προς Ν. Χαλκηδόνα ή αρχές Ν. Φιλαδέλφειας να έχει πολλές επιλογές. Συνολικά στην αιχμή θα υπάρχουν 22 διελεύσεις ανά ώρα (Β8: 4/ώρα, Β9: 6/ώρα, Γ9: 6/ώρα, 3: 6/ώρα).

Α11/Β11: Θα πρότεινα τοπικοποίηση στην Αττική και συγχώνευση στη διαδρομή του Β11. Είναι πολύ επιτυχημένες γραμμές οπότε δεν αξίζουν να κοπούν.

Α13: Τοπικοποίηση στην Ανθούπολη. Άμα είναι να πηγαίνει μέχρι Άγιο Αντώνιο ποιος είναι ο λόγος που έγινε επέκταση του μετρό που κόστισε αρκετά?

Α16/Β16/Γ16: Είτε μένουν ως έχουν αλλά με διέλευση μόνο από Ιερά Οδό (με κόψιμο φυσικά των Β16/866 που θα υπερκαλύπτονται απ' τα Α16/Γ16) ή κόψιμο και των τριών και μεταφορά των τοπικών στην Αγία Μαρίνα όταν ανοίξει και ένας νέος κορμός Α16 για την Ιερά Οδό μέχρι Χαϊδάρι.

Χ63: Κόψιμο. Άμα πάνε τα τοπικά Αγία Μαρίνα θα καλύπτεται απ' αυτά.

Χ93/Χ95/Χ96/Χ97: Κανονική επιβίβαση-αποβίβαση στις στάσεις που εξυπηρετούν κατά τις νυχτερινές ώρες με αυξημένο όμως εισητήριο για τα νυχτερινά.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από mercedes elbo - 03-10-2013, 10:22 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.325 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 201.855 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 361.015 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 160.296 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 375.563 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.607 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 62.499 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.714 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 174.373 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.413 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)