09-03-2013, 11:56 PM
(08-03-2013, 02:53 PM)ecoj Έγραψε: Όπως το θέτεις έχεις δίκιο. Οι μεγάλες λεωφόροι πρέπει να έχουν 1-2 γραμμές λεωφορείων ή τρόλεϊ άσχετα από το μετρό με καλή συχνότητα (5-10 λεπτά). Άλλα όχι παραπάνω γιατί όπως λες είναι σπατάλη. Θα μπορούσαν να κοπούν όλες οι γραμμές λεωφορείων για αεροδρόμιο και να μείνει μία μόνο καλή με καλή συχνότητα από κάποιο κεντρικό σημείο και όπως είπαμε να πέσει το εισιτήριο στο μετρό και να μειωθεί ο αριθμός λεωφορείων που χρησιμοποιείται ώστε να μειωθούν τα έξοδα.Συμφωνώ απόλυτα σ' αυτό που λες για τις μεγάλες λεωφόρους που έχουν μετρό (Βουλιαγμένης, Ιερά Οδός, Μεσογείων κτλ.) ότι πρέπει να περιοριστόυν όλες οι γραμμές εκτός από 1-2. Όμως να κοπούν τα λεωφορεία του Αεροδρομίου δεν γίνεται καθώς το Χ93 εξυπηρετεί την Κηφισού, το Σταθμό Υπεραστικών της Λιοσίων και την Εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης, το Χ95 Μαραθώνος και μαζί με το Χ93 το ΣΕΑ Αττικής Οδού και τις Αττικές Διαδρομές μέρη που δεν έχουν καμία άλλη συγκοινωνία, το Χ96 εκτός απ' το λιμάνι του Πειραιά έχει σχεδόν όλη την Παραλιακή και τη Βάρη και το Χ97 έχει όλη την Βουλιαγμένης. Δηλαδή μιλάμε για σημαντικούς οδικούς άξονες και δεν μπορείς να υποχρέωνεις τον άλλον να κάνει ένα κάρο μετεπιβιβάσεις όταν έχει βαλίτσες γιατί πολύ απλά θα βρει άλλο τρόπο μετακίνησης με συνέπεια την απώλεια επιβατικόυ κοινού. Μια λύση είναι η μείωση των χρόνων διαδρομής των συγκεκριμένων γραμμών καθώς γενικά οι χρόνοι τους είναι σχετικά large με αποτέλεσμα να κάθονται οχήματα στις Αφέτηριες-Τέρματα ακόμη και μισή ώρα χωρίς να μεσολάβει κάποιο διάλειμμα. Άμα σφίξουν οι χρόνοι θα υπάρξει μέιωση των απαιτόυμενων οχημάτων για την εκτέλεση των σημερινών δρομολογίων. Επίσης, άμα θέλουμε τόσο να εξοικονομήσουμε οχήματα υπάρχουν ένα σωρό τρόποι. Εκτός από τις τροποιποιήσεις που θα γίνουν με το άνοιγμα των νέων σταθμών υπάρχουν γραμμές που ακόμα μπαίνουν στο κέντρο και δεν εξυπηρετούν στην πραγματικότητα σημαντικόυς οδικόυς άξονες είτε εξυπηρετόυν μαζί με άλλες γραμμές ασυντόνιστα π.χ. Β8, Γ9, Γ10, Α11/Β11, Γ12, Α13, Β15, 838/914 κ.α. και υπάρχουν και γραμμές που έχουν πολύ λίγες διαφορές οι οποίες θα μπορούσαν να συγχωνευτούν ώστε να υπάρχει και όφελος οχημάτων αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση επιβατών π.χ. 022/060, 409/413, 416/418, 731/748 κ.α.