09-02-2013, 01:15 PM
(09-02-2013, 03:08 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καταρχάς, με πιθανή μεταφορά στο Ελληνικό μπορεί απλά τις νυχτερινές ώρες να γίνει ένας συνδυασμός στις ώρες που διέρχεται το 790 με τις ώρες αναχώρησης του Χ97 προς Αεροδρόμιο. Όμως, ακόμη κι αν υπάρχει τόσο μεγάλο ζήτημα με τη μη εξυπηρέτηση του τμήματος Δάφνη-Ελληνικό κατά τις ώρες μη λειτουργίας του Μετρό, θα μπορούσε απλά η αφετηρία από τις 00:00 έως τις 06:00 να μεταφέρεται στο στ. Δάφνης, εκεί που είναι και σήμερα.
Καλύτερα το δεύτερο. Άμα περιμένεις να το συγχρονίσουν με το 790 που περνάει όποτε λάχει... φέξε μου και γλύστρησα! Άλλωστε όταν πρωτοάνοιξε ο σταθμός της Δάφνης κάνανε το ίδιο και με το Ε91. (τότε ήταν ακόμη στο Ελληνικό το Αεροδρόμιο) Την ημέρα ξεκινούσε από Σταθμό Δάφνης και τη νύχτα από την παλιά του αφετηρία στην Ομόνοια!
(09-02-2013, 03:08 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι τη νύχτα δεν υπάρχει σημαντική επιβατική κίνηση στη γραμμή (όχι ότι υπάρχει και τη μέρα). Συνήθως από τις 01:00 έως τις 06:00 το πρωί δεν υπάρχει καμία πτήση προς άφιξη ή αναχώρηση από το "Ελ. Βενιζέλος", άρα η επιβατική κίνηση της γραμμής είναι μηδαμινή ή σημαντικά περιορισμένη σε σχέση με την επιβατική κίνηση που παρουσιάζει η γραμμή την υπόλοιπη ημέρα.
Αν ισχύει αυτό τότε καλύτερα να μην κυκλοφορούν καθόλου τη νύχτα τα αεροδρομιακά. Ή να γίνουν κανονικά νυχτερινά όπως το Χ14. Δε μας παίρνει για σπατάλες νομίζω.