@ Giannis
Εστιάζω στο 710 (720) γιατί πιστεύω πως το έχουμε στη νοοτροπία μας να είμαστε ενάντι στις μεταπιβιβάσεις, δηλαδή αν υπάρχει ένα λεωφορείο που να μας πηγαίνει από το σπίτι μας στη δουλεία μας κάνοντας το γύρο της Αθήνας θα το προτιμήσουμε από το να αλλάξουμε μέσο μεταφοράς φτάνοντας σε λιγότερο χρόνο. Δεν ξέρω αν θυμάστε πόσοι κάτοικοι της Ηλιούπολης, Αργυρούπολης διαμαρτυρήθηκαν την 1η του έτους όταν οι παραπάνω γραμμές έγιναν τοπικές μέχρι τη Δάφνη. Ποιος μπαίνει τώρα στο μετρό, αυτή τη διαβολομηχανή;; Λεωφορείο από κάθε γωνιά της Αττικής για το κέντρο...
Αφήνοντας την ειρωνία προς τους συμπολίτες μας, θεωρώ πως ένας καλός κορμός στην Αχαρνών είναι αρκετός, και οι υπόλοιπες γραμμές πρέπει να είναι συμπληρωατικές αυτού ή του Ηλεκτρικού, Προαστιακού και ΟΣΕ στους αντίστοιχους σταθμούς
ΥΓ δεν είναι της παρούσης αλλά γιατί αυτός που μένει στη Μαγούλα είναι στην Αστική ζώνη του ΟΣΕ ενώ αυτό που μένει στον Αγ. Στέφανο, Αγ. Αναργύρους κ.τ.λ όχι;
@ mercedes elbo
Στον τομέα 1 συμφωνώ σε 2 χρόνια, όταν γίνει και το τραμ, γιατί αυτή τη στιγμή η ανταπόκριση στο Φάληρο είναι χρονοβόρα, στον 7 συμφωνούμε απόλυτα, και για το Χ63 συγνώμη που δεν το συμπεριέλαβα στη λίστα (έμεινε τελευταίο και το έφαγαν τα αεροδρομιακά) και νομίζω πως είναι σωστή πρόταση αν συντονιστούν κάποια στιγμή τα τοπικά.
Και κάτι τελευταίο, ντροπή σου που θες να κάνεις τον ΟΑΣΑ οργανισμό ΑΣΤΙΚΩΝ συγκοινωνιών... Ο Όσιος Δαυίδ να ρίξει φωτιά να σε κάψει!!!!
Εστιάζω στο 710 (720) γιατί πιστεύω πως το έχουμε στη νοοτροπία μας να είμαστε ενάντι στις μεταπιβιβάσεις, δηλαδή αν υπάρχει ένα λεωφορείο που να μας πηγαίνει από το σπίτι μας στη δουλεία μας κάνοντας το γύρο της Αθήνας θα το προτιμήσουμε από το να αλλάξουμε μέσο μεταφοράς φτάνοντας σε λιγότερο χρόνο. Δεν ξέρω αν θυμάστε πόσοι κάτοικοι της Ηλιούπολης, Αργυρούπολης διαμαρτυρήθηκαν την 1η του έτους όταν οι παραπάνω γραμμές έγιναν τοπικές μέχρι τη Δάφνη. Ποιος μπαίνει τώρα στο μετρό, αυτή τη διαβολομηχανή;; Λεωφορείο από κάθε γωνιά της Αττικής για το κέντρο...
Αφήνοντας την ειρωνία προς τους συμπολίτες μας, θεωρώ πως ένας καλός κορμός στην Αχαρνών είναι αρκετός, και οι υπόλοιπες γραμμές πρέπει να είναι συμπληρωατικές αυτού ή του Ηλεκτρικού, Προαστιακού και ΟΣΕ στους αντίστοιχους σταθμούς
ΥΓ δεν είναι της παρούσης αλλά γιατί αυτός που μένει στη Μαγούλα είναι στην Αστική ζώνη του ΟΣΕ ενώ αυτό που μένει στον Αγ. Στέφανο, Αγ. Αναργύρους κ.τ.λ όχι;
@ mercedes elbo
Στον τομέα 1 συμφωνώ σε 2 χρόνια, όταν γίνει και το τραμ, γιατί αυτή τη στιγμή η ανταπόκριση στο Φάληρο είναι χρονοβόρα, στον 7 συμφωνούμε απόλυτα, και για το Χ63 συγνώμη που δεν το συμπεριέλαβα στη λίστα (έμεινε τελευταίο και το έφαγαν τα αεροδρομιακά) και νομίζω πως είναι σωστή πρόταση αν συντονιστούν κάποια στιγμή τα τοπικά.
Και κάτι τελευταίο, ντροπή σου που θες να κάνεις τον ΟΑΣΑ οργανισμό ΑΣΤΙΚΩΝ συγκοινωνιών... Ο Όσιος Δαυίδ να ρίξει φωτιά να σε κάψει!!!!
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608