Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Εμένα μου έχουν απαντήσει στο παρελθόν (είχαμε στείλει μερικά άτομα ένα email). Μάλιστα μας κάλεσαν και σε συνάντηση, όπου έγινε μία κουβέντα. Κάτι βγήκε κουτσά στραβά. Βέβαια είναι και σε τι άνθρωπο θα πετύχεις. Ήταν τότε πρόεδρος ο Σιμόπουλος, που φάνηκε να έχει γνώση και θέληση, αλλά μάλλον περιορισμένη εξουσία.
Απάντηση
(20-07-2023, 11:30 AM)Leon377 Έγραψε: Τι θα ήταν καλύτερο για τους κατοίκους της περιοχής έγραψα, δε νομίζω να έχει νόημα η αποστολή email. Τα κοιτάνε αυτά;

Εγώ ήμουν από αυτούς που είχαν ζητήσει τη δημιουργία του 052 (μία γραμμή εξπρές από το μετρό Ελαιώνα ως το ΚΤΕΛ). Δεν θυμάμαι τι ακριβώς μου είχαν απαντήσει, πρέπει να το κοιτάξω, αλλά μου είχαν απαντήσει ότι ουσιαστικά θα το σκεφτούν και μετά από 1-1,5 χρόνο δημιουργήθηκε.
Απάντηση
(20-07-2023, 09:06 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Αν τα γράφουμε μόνο εδώ όμως, δεν θα γίνει κάτι. Επικοινωνήστε μέσω email με τον ΟΑΣΑ και ζητήστε το, τουλάχιστον όσοι χρησιμοποιείτε τη γραμμή και τη γνωρίζετε καλά. Υπάρχει πιθανότητα να συζητηθεί η επέκτασή του.

Υ.Γ. Keep it simple όμως. Μην ζητάτε αλλαγή διαδρομής, κατάργηση άλλων γραμμών ή συγχώνευση. Smile

Το έκανα το 2020. 'Εστειλα επιστολή στον ΟΑΣΑ όπου τους εξηγούσα τα προβλήματα των Β2 και 109, προτείνοντάς τους ρεαλιστικές λύσεις. Μου απάντησαν με ένα κείμενο 6 γραμμών, ευχαριστώντας με για την επιστολή μου και ότι οι τροποποιήσεις που εφαρμόστηκαν σε Β2 και 109 είναι προσωρινές και ότι εκπονείται νέα μελέτη για τις λεωφορειακές γραμμές του Ελληνικού...
Απάντηση
(21-07-2023, 01:42 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το έκανα το 2020. 'Εστειλα επιστολή στον ΟΑΣΑ όπου τους εξηγούσα τα προβλήματα των Β2 και 109, προτείνοντάς τους ρεαλιστικές λύσεις. Μου απάντησαν με ένα κείμενο 6 γραμμών, ευχαριστώντας με για την επιστολή μου και ότι οι τροποποιήσεις που εφαρμόστηκαν σε Β2 και 109 είναι προσωρινές και ότι εκπονείται νέα μελέτη για τις λεωφορειακές γραμμές του Ελληνικού...
Τόσα άσκοπα χιλιόμετρα τόσα χρόνια. Έτσι θα μείνουν μέχρι να κλείσει η Ποσειδώνος όταν και αν γίνουν τα έργα του πάρκου του Ελληνικού σε εκείνο το κομμάτι
Απάντηση
(19-07-2023, 05:57 PM)georgio Έγραψε: Το συγκεκριμένο κομμάτι καλύπτεται και απο το τραμ…

Συμφωνώ, αλλά έχει αποδειχθεί ότι στο κομμάτι Γλυφάδα - Άλιμος, ανάμεσα σε τραμ και Α2, για να πάνε κέντρο Αθήνας όλοι προτιμάνε το τελευταίο (το τραμ κάνει ακόμα και τον διπλάσιο χρόνο για να φτάσει Νέο Κόσμο σε ορισμένες περιπτώσεις). Το αποτέλεσμα αυτού είναι να βλέπεις κάθε φορά, ειδικά το καλοκαίρι, γεμάτα Α2 σχεδόν σε κάθε δρομολόγιο. Έτσι, το Β2, κάνοντας μικρότερη απόσταση, μπορεί να αποφορτίσει ελάχιστα το Α2. Αλλιώς κακώς δεν έχει καταργηθεί τελείως ακόμα, μιας και δεν υπάρχει άλλος λόγος ύπαρξης του

Αλλά, για να καταργηθεί, θα πρέπει να δεσμευτει απαραβίαστο να έχει το Α2 δρομολόγια ανά 10' στη χειρότερη
Απάντηση
(19-07-2023, 06:50 PM)Leon377 Έγραψε: Κάποτε είχε αναφερθεί εδω πρόταση σύνδεσης του 141 με το 142 και η κυρία ένσταση από ότι θυμάμαι ήταν ότι η Αλίμου δεν χρειάζεται δεκάλεπτο. Συμφωνω απόλυτα. Το Β2 με τις συχνότητες που θα έπρεπε να έχει σήμερα (σύμφωνα με το πρόγραμμα και όχι πως πράγματι βγαίνει) είναι ιδανική λύση. Ο χρόνος διαδρομής του μετά από αυτήν την αλλαγή δεν νομίζω να αυξηθεί πάνω από λίγα λεπτά (6-8)

Προσωπικά, θεωρώ ότι το θέμα με την ένωση 141-142 δεν είναι ότι η Αλίμου δε χρειάζεται 10λεπτο, αλλά στο ότι η Λεωφόρος Καλαμακίου στην αριστερή στροφή για τη λεωφόρο Ποσειδώνος είναι Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Η σε σημείο που θυμάμαι να έχουμε κάνει ακόμα και 20λεπτο να φτάσουμε από την 9η Καλαμακίου στην 3η Καλαμακίου (επί της Λ. Ποσειδώνος), κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται και κενά.

Γενικά, για το Β2 σαν γραμμή που πηγαίνει από Αργυρούπολη στο μετρό Φιξ μέσω παραλιακής, δε ξέρω κατά πόσο θα είναι κερδοφόρα, σκεπτόμενος ότι το κομμάτι από τη λεωφόρο Αλίμου μέχρι μέτρο Αργυρούπολης κατά 99% θα πηγαίνει με 1-2 άτομα Μαξ (όπως το 142 τώρα), οπότε θα ήταν άστοχη επέκταση

Δηλαδή, ανάμεσα στο μετρό Αργυρούπολης και τη Γλυφάδα, εγώ προσωπικά θα έστελνα το Β2 στη Γλυφάδα να κάνει παρέα στο Α2 και να του πάρει κάναν επιβάτη (ειδικά στην κατεύθυνση προς Αθήνα)
Απάντηση
(21-07-2023, 11:28 PM)Larioupol Έγραψε: Προσωπικά, θεωρώ ότι το θέμα με την ένωση 141-142 δεν είναι ότι η Αλίμου δε χρειάζεται 10λεπτο, αλλά στο ότι η Λεωφόρος Καλαμακίου στην αριστερή στροφή για τη λεωφόρο Ποσειδώνος είναι Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Η σε σημείο που θυμάμαι να έχουμε κάνει ακόμα και 20λεπτο να φτάσουμε από την 9η Καλαμακίου στην 3η Καλαμακίου (επί της Λ. Ποσειδώνος), κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται και κενά.

Γενικά, για το Β2 σαν γραμμή που πηγαίνει από Αργυρούπολη στο μετρό Φιξ μέσω παραλιακής, δε ξέρω κατά πόσο θα είναι κερδοφόρα, σκεπτόμενος ότι το κομμάτι από τη λεωφόρο Αλίμου μέχρι μέτρο Αργυρούπολης κατά 99% θα πηγαίνει με 1-2 άτομα Μαξ (όπως το 142 τώρα), οπότε θα ήταν άστοχη επέκταση

Δηλαδή, ανάμεσα στο μετρό Αργυρούπολης και τη Γλυφάδα, εγώ προσωπικά θα έστελνα το Β2 στη Γλυφάδα να κάνει παρέα στο Α2 και να του πάρει κάναν επιβάτη (ειδικά στην κατεύθυνση προς Αθήνα)
Αρχικά το 142 έχει παραπανω από 1-2 άτομα οσες φορές έχω μπει (6-8 άτομα πάνω κάτω)

Ο λόγος που συμβαίνει αυτό οφείλεται στο ότι περνάει κάθε 40+λεπτά. Έτσι οι κάτοικοι στην αρχή της Αλίμου προτιμούν να πάρουν 109 που περνάει στον μισό χρόνο και ας κάνουν τόση διαδρομή μέχρι τον Άγιο Δημήτριο και οι κάτοικοι της Τιτάνων Λαμίας προτιμούν να περπατήσουν μέχρι το μετρό (αν το 142 έρχεται σε 30 λεπτά πχ ποιος θα το περιμένει)


Από την άλλη όπως ανέφερα και στο κείμενο προσωπικά δεν έχω πετύχει ποτέ γεμάτο Α2 στο κομμάτι από Άλιμο ως Γλυφάδα οποιαδήποτε ώρα το έχω πάρει από 15.00-0.00 σε οποιαδήποτε κατεύθυνση οποιασδήποτε μέρας με εξαίρεση ένα Σάββατο μεσημέρι που είχε καθυστέρηση 40 λεπτά. Ακόμα και τώρα το καλοκαίρι δε το έχω δει γεμάτο 

Αντίθετα το Α1 (στη κατεύθυνση προς Πειραιά) φεύγει τις περισσότερες φορές γεμάτο από Γλυφάδα όπως φεύγουν και το 122/205 για Ελληνικό  (μέσος όρος νέων επιβατών από Γλυφάδα σε Α2 είναι 10, μέσος όρος σε Α1 φτάνει ή και ξεπερνάει τους 18 για να το πω σε αριθμούς) 


Το Α2 αδειάζει και γεμίζει στην Αμφιθέας και το Καλαμάκι. Μετά (και πριν ανάλογα με την κατεύθυνση) είναι μόνο καθισμένοι
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.097 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.044 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 354.785 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 157.470 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 368.802 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 77.786 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.264 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.283 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 171.844 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.319 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)