13-04-2011, 03:33 PM
(13-04-2011, 12:51 AM)argymeg Έγραψε: Ε; Κυκλικό το 11; Αν ήταν έτσι γιατί κόψανε το 9; Και εννοείς το 12 να γίνει Καισαριανή-Περιστέρι;
Ναι, αυτά που γράφω τα έχω διαβάσει σε business plan του ΗΛΠΑΠ. Οι γραμμές που προτείνονται είναι αναλυτικά :
1 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΑΛΛΙΘΕΑ - ΜΟΣΧΑΤΟ
2/4 ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - Ν. ΕΛΒΕΤΙΑ
ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ (συγκρότημα)
3/13 Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Ν. ΨΥΧΙΚΟ
ΛΑΜΠΡΙΝΗ - ΚΑΝΙΓΓΟΣ - Ν. ΨΥΧΙΚΟ (συγκρότημα)
5 ΠΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ - ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ - ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΥΛΟΣ
Το 7 και το 8 είναι υπό εξέταση
10 ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ
11 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΠΛ. ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ
12 ΑΓ. ΙΕΡΟΘΕΟΣ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ
14 ΠΛ. ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
15 ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ - ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ - ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
16 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
17 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
18/19 ΜΟΥΣΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (Εθν Αντιστάσεως)
ΜΟΥΣΕΙΟ - ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (Σιδερα) (συγκρότημα)
20 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ - ΚΑΣΤΕΛΛΑ - Ν. ΦΑΛΗΡΟ
21 ΖΑΠΠΕΙΟ - ΝΙΚΑΙΑ
24 ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΙΛΙΟΝ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
25 ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΙΛΙΟΝ - ΚΑΜΑΤΕΡΟ
Με το σχήμα αυτό ευελπιστούν να "στρώσουν" τα δρομολόγια και να εξοικονομήσουν οχήματα. Το 12 το προτείνουν να πάει Καισαριανή ώστε να έχει "ρεμίζα", γιατί σήμερα ούτε στο Περιστέρι έχει χώρο να σταθεί, ούτε στο Ζάππειο. Εξ άλλου, η απόσταση Ζάππειο - Παγκράτι δεν είναι και πολύ μεγάλη, για να γίνει τελείως μακαρόνι η γραμμή.
Όλα αυτά βέβαια ίσχυαν μέχρι πρότινος, τώρα που έβγαλαν τα σχέδια για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, τα παραπάνω μπορεί να μην έχουν αξία ...