Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024
(28-11-2024, 04:50 PM)Crabman Έγραψε: Έπεσα πάνω σε δημοσιεύσεις για το 309Β και έπαθα σοκ. Η αχαριστία ορισμένων (αρκετών από ότι φαίνεται, αλλά ελπίζω να είναι η μειοψηφία) από Μαρκόπουλο και Πόρτο Ράφτη είναι αδιανόητη! Αντί να χαρούν που επιτέλους έχουν αστική συγκοινωνία, διαμαρτύρονται για τα πάντα. Για τα δρομολόγια, για τη συχνότητα, για το ότι δεν πηγαίνει το λεωφορείο απευθείας κέντρο Αθήνας, ότι δεν τους πηγαίνει το λεωφορείο στο αεροδρόμιο, ότι θα έρθει όλη η πλέμπα της Αθήνας να τους καταστρέψει την περιοχή, ότι θα γίνουν «Λούτσα», ότι αφού δεν είναι διαδημοτική γραμμή δεν πρέπει να την κάνει ο ΟΑΣΑ και ένα σορό μπαρούφες. 
Όπως ξέρεις πολύ καλά, οι Αρβανίτες της Αττικής ρίχνουν κυβέρνηση. Έχουν ιδιότυπη ασυλία ως "γηγενείς". Ως εκ τούτου, αναμενόμενα. Για τον αν θα ήθελε να μπλέξει μαζί τους κάποιος, αμφιβάλλω (μόνο ανίδεοι πανε και εγκαθίστανται)
Απάντηση
Την Κυριακή και την Δευτέρα 15-16/12 θα λειτουργήσει η προσωρινή γραμμή "Χ11 Στ.Δάφνης - Στ.Ελληνικό (κυκλική)" από τις 22:40 έως την λήξη της βάρδιας, λόγω διακοπής κυκλοφορίας των συρμών της γραμμής 2 στο ανωτέρο κομμάτι. 4 οχήματα ΑΜ ΜΠΡ με 2ωρες βάρδιες. Αν τις βολέψουν αλλιώς, θα είναι θαύμα!
Απάντηση
Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αλλά τα 136/137 πλέον κάνουν αναστροφή στο δρομάκι ανάμεσα στην Συγγρου και στην Καλλιρόης στον σταθμό μετεπιβίβασης λεωφορείων του Στ. Συγγρού-Φιξ, σε απόσταση ελάχιστων μέτρων από την αφετηρία του Β2 και του 910.

Αντιθέτως, τα 106/126 συνεχίζουν να πηγαίνουν μέχρι την Πετμεζα. Πλέον είναι τα μόνα που χρησιμοποιούν την στάση «ΦΙΞ» στην κάθοδο της Καλλιρόης.
Απάντηση
(14-12-2024, 04:09 PM)Costpap Έγραψε: Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αλλά τα 136/137 πλέον κάνουν αναστροφή στο δρομάκι ανάμεσα στην Συγγρου και στην Καλλιρόης στον σταθμό μετεπιβίβασης λεωφορείων του Στ. Συγγρού-Φιξ, σε απόσταση ελάχιστων μέτρων από την αφετηρία του Β2 και του 910.

Αντιθέτως, τα 106/126 συνεχίζουν να πηγαίνουν μέχρι την Πετμεζα. Πλέον είναι τα μόνα που χρησιμοποιούν την στάση «ΦΙΞ» στην κάθοδο της Καλλιρόης.
Πήρα Πέμπτη βράδυ το 137 τελευταίο δρομολόγιο από αφετηρία μέχρι Φιξ μόνος μου σε όλη τη διαδρομή, φτάνουμε Φιξ με αφήνει αφετηρία Β2 και νόμιζα ότι ήθελε να φύγει κενός
Απάντηση
(14-12-2024, 04:09 PM)Costpap Έγραψε: Δεν είμαι σίγουρος αν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αλλά τα 136/137 πλέον κάνουν αναστροφή στο δρομάκι ανάμεσα στην Συγγρου και στην Καλλιρόης στον σταθμό μετεπιβίβασης λεωφορείων του Στ. Συγγρού-Φιξ, σε απόσταση ελάχιστων μέτρων από την αφετηρία του Β2 και του 910.

Αντιθέτως, τα 106/126 συνεχίζουν να πηγαίνουν μέχρι την Πετμεζα. Πλέον είναι τα μόνα που χρησιμοποιούν την στάση «ΦΙΞ» στην κάθοδο της Καλλιρόης.
Πρέπει να πηγαίνουν όλα (106 , 126 , 136 , 137 αλλά και το Β2) από Πετμεζά μετά Βούρβαχη και αριστερά Συγγρού όλο ευθεία να εξυπηρετούν τη κεντρική στάση της καθόδου. Το έχουμε πει πολλές φορές αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται
Απάντηση
(14-12-2024, 04:31 PM)Leon377 Έγραψε: Πήρα Πέμπτη βράδυ το 137 τελευταίο δρομολόγιο από αφετηρία μέχρι Φιξ μόνος μου σε όλη τη διαδρομή, φτάνουμε Φιξ με αφήνει αφετηρία Β2 και νόμιζα ότι ήθελε να φύγει κενός

Φαίνεται ο κόσμος δεν το έχει μάθει ακόμα, και είναι λογικό από την στιγμή που δεν έχει βγει καμία ανακοίνωση. Εγώ την Παρασκευή το μεσημέρι που ήμουν στην περιοχή κοιτούσα στην τηλεματική την στάση στην κάθοδο της Καλλιρόης, έβλεπα μόνο τα 106/126 και τελικά κατέληξα στο τραμ για να κάνω την διαδρομή μου. Έμεινα έκπληκτος όταν ήρθε δίπλα μας όχημα του 136 με μόλις 2 άτομα μέσα, το οποίο θα με βόλευε περισσότερο από το τραμ. Μετά από αυτό μπήκα στο χάρτη στην τηλεματική και ανακάλυψα την νέα σταση δίπλα στην αφετηρία 910/Β2.

(14-12-2024, 04:37 PM)kostas720 Έγραψε: Πρέπει να πηγαίνουν όλα (106 , 126 , 136 , 137 αλλά και το Β2) από Πετμεζά μετά Βούρβαχη και αριστερά Συγγρού όλο ευθεία να εξυπηρετούν τη κεντρική στάση της καθόδου. Το έχουμε πει πολλές φορές αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται

Για το Β2 δεν μπορεί να υλοποιηθεί εκτός αν γίνει κυκλικό στο Φιξ και μεταφερθεί η αφετηρία κάπου αλλού. Ιδανικά θα έπρεπε να πηγαίνει τουλάχιστον μέχρι Πλ. Γλυφάδας, αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα ήταν εφικτό να παραμείνει κυκλική μία τέτοια γραμμή, και ιδιαίτερα με αναστροφή στο Φιξ. Μόνο στα 106/126/136/137 μπορεί να γίνει αυτό που λες. Προσωπικά, φαντάζομαι ότι η αλλαγή αυτή στα 136/137 έχει γίνει πειραματικά και αν είναι επιτυχημένη θα εφαρμοστεί και στα 106/126. Ωστόσο, με τόσα που έχουν δει τα μάτια μας όλα αυτά τα χρόνια, δεν αποκλείω απλά να ξέχασαν να τις τροποποιήσουν και αυτές.
Απάντηση
(15-12-2024, 02:15 AM)Costpap Έγραψε: Φαίνεται ο κόσμος δεν το έχει μάθει ακόμα, και είναι λογικό από την στιγμή που δεν έχει βγει καμία ανακοίνωση. Εγώ την Παρασκευή το μεσημέρι που ήμουν στην περιοχή κοιτούσα στην τηλεματική την στάση στην κάθοδο της Καλλιρόης, έβλεπα μόνο τα 106/126 και τελικά κατέληξα στο τραμ για να κάνω την διαδρομή μου. Έμεινα έκπληκτος όταν ήρθε δίπλα μας όχημα του 136 με μόλις 2 άτομα μέσα, το οποίο θα με βόλευε περισσότερο από το τραμ. Μετά από αυτό μπήκα στο χάρτη στην τηλεματική και ανακάλυψα την νέα σταση δίπλα στην αφετηρία 910/Β2.


Για το Β2 δεν μπορεί να υλοποιηθεί εκτός αν γίνει κυκλικό στο Φιξ και μεταφερθεί η αφετηρία κάπου αλλού. Ιδανικά θα έπρεπε να πηγαίνει τουλάχιστον μέχρι Πλ. Γλυφάδας, αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο θα ήταν εφικτό να παραμείνει κυκλική μία τέτοια γραμμή, και ιδιαίτερα με αναστροφή στο Φιξ. Μόνο στα 106/126/136/137 μπορεί να γίνει αυτό που λες. Προσωπικά, φαντάζομαι ότι η αλλαγή αυτή στα 136/137 έχει γίνει πειραματικά και αν είναι επιτυχημένη θα εφαρμοστεί και στα 106/126. Ωστόσο, με τόσα που έχουν δει τα μάτια μας όλα αυτά τα χρόνια, δεν αποκλείω απλά να ξέχασαν να τις τροποποιήσουν και αυτές.
Εν τω μεταξύ το Β2 τη μισή ώρα τρώει χρόνο στο παλιό αεροδρόμιο στη κίνηση πηγαίνοντας άδειο ενώ με 8 λεπτά (4+4) παραπάνω θα πήγαινε Γλυφάδα και θα γέμιζε και θα ήταν όλοι χαρούμενοι
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 25.456 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.952 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 56.541 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 101.603 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.977 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.833 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 176.013 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.912 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.847 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015 georgio 110 159.827 30-12-2015, 01:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)