Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(26-01-2024, 01:05 AM)Leon377 Έγραψε: Θα στο χαλάσω τώρα αλλά η διαδρομή από Πατησίων είναι ως 15/4 λόγω έργων στην οδό Σωκράτους
(Για το Χ93 παίζει να καταργηθεί αλλά τα κτελ παίζει να είναι έτοιμα σε 20 χρόνια οπότε έχουμε καιρό)
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μονιμοποιείται αυτή η διαδρομή. Έστω κ ετσι, αποκτά μετεπιβίβαση προς Ακαδημίας, Ζωγραφου, Παγκρατι.
Αυτη η εμμονή να περνάει το 051 από σημεία βρώμικα και χωρίς καμία σύνδεση με αλλες γραμμές, μόνη εξήγηση που εχει είναι να εχουν βάλει χερι τα ταξί.
Δημοσιεύσεις: 102
Θέματα: 1
Εγγραφή: 26-11-2018
(28-01-2024, 01:35 AM)Citaro Έγραψε: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μονιμοποιείται αυτή η διαδρομή. Έστω κ ετσι, αποκτά μετεπιβίβαση προς Ακαδημίας, Ζωγραφου, Παγκρατι.
Αυτη η εμμονή να περνάει το 051 από σημεία βρώμικα και χωρίς καμία σύνδεση με αλλες γραμμές, μόνη εξήγηση που εχει είναι να εχουν βάλει χερι τα ταξί.
Πες το ψέματα... Αναγκαστικά χρειάστηκε για μια φορά να πάρω Ταξί από την πιάτσα των ΚΤΕΛ Κηφισού και τα είδα όλα
. Βέβαια μέχρι τον Απρίλιο μπορεί να φανεί στον Οργανισμό (το προφανές) ότι είναι καλύτερη αυτή η διαδρομή και να μονιμοποιηθεί.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(28-01-2024, 10:43 AM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Πες το ψέματα... Αναγκαστικά χρειάστηκε για μια φορά να πάρω Ταξί από την πιάτσα των ΚΤΕΛ Κηφισού και τα είδα όλα . Βέβαια μέχρι τον Απρίλιο μπορεί να φανεί στον Οργανισμό (το προφανές) ότι είναι καλύτερη αυτή η διαδρομή και να μονιμοποιηθεί.
Αυτή η διαδρομή μπλέκει στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο διαρκώς έχει κυκλοφοριακά θέματα, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια συχνά να μην βγαίνουν. Ήδη ισχύει νέα δρομολόγηση με ελαφρώς αραιότερα δρομολόγια και κύκλο στα 45' (από 40') και πάλι δεν φτάνουν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 965
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(28-01-2024, 11:16 AM)MrVanHool Έγραψε: Αυτή η διαδρομή μπλέκει στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο διαρκώς έχει κυκλοφοριακά θέματα, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια συχνά να μην βγαίνουν. Ήδη ισχύει νέα δρομολόγηση με ελαφρώς αραιότερα δρομολόγια και κύκλο στα 45' (από 40') και πάλι δεν φτάνουν..
Στην Μάρνη μπλέκει φαντάζομαι, γιατί η Πατησίων δεν την λες να έχει κίνηση πάντα άδεια είναι ότι ώρα και να περάσω
Κρίμα πάντως
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(28-01-2024, 11:16 AM)MrVanHool Έγραψε: Αυτή η διαδρομή μπλέκει στο κέντρο της Αθήνας, το οποίο διαρκώς έχει κυκλοφοριακά θέματα, με αποτέλεσμα τα δρομολόγια συχνά να μην βγαίνουν. Ήδη ισχύει νέα δρομολόγηση με ελαφρώς αραιότερα δρομολόγια και κύκλο στα 45' (από 40') και πάλι δεν φτάνουν..
Mα ο σκοπός είναι να εξυπηρετούνται οι επιβάτες των ΚΤΕΛ, όχι (μόνο) να βγαίνουν οι χρόνοι. Αν ήταν έτσι θα 'πρεπε να καταργήσουμε όλες τις διακεντρικές γραμμές επειδή (όντως) χανονται δρομολόγια.
Θεωρω ότι είναι προτιμότερη μια δρομολόγηση 50' / 5 οχήματα = 10' συχνότητα με πλήρεις ανταποκρίσεις και διευκόλυνση επιβατών, παρά 40/5 = 8' και αποβίβαση στη μέση του πουθενά στα πρεζόνια κ στις εκδιδόμενες της Σωκράτους. Καλώς ή κακώς , κάτω από την Ομόνοια δεν είναι να κυκλοφορείς.
Δημοσιεύσεις: 965
Θέματα: 2
Εγγραφή: 05-01-2023
(28-01-2024, 05:11 PM)Citaro Έγραψε: Mα ο σκοπός είναι να εξυπηρετούνται οι επιβάτες των ΚΤΕΛ, όχι (μόνο) να βγαίνουν οι χρόνοι. Αν ήταν έτσι θα 'πρεπε να καταργήσουμε όλες τις διακεντρικές γραμμές επειδή (όντως) χανονται δρομολόγια.
Θεωρω ότι είναι προτιμότερη μια δρομολόγηση 50' / 5 οχήματα = 10' συχνότητα με πλήρεις ανταποκρίσεις και διευκόλυνση επιβατών, παρά 40/5 = 8' και αποβίβαση στη μέση του πουθενά στα πρεζόνια κ στις εκδιδόμενες της Σωκράτους. Καλώς ή κακώς , κάτω από την Ομόνοια δεν είναι να κυκλοφορείς.
Ειδικά τις ώρες που έχει δύσει ο ήλιος οι στάσεις του 051 πλησίον Ομονοίας δεν πλησιάζονται
Δημοσιεύσεις: 63
Θέματα: 3
Εγγραφή: 19-06-2020
Βολέυει και λίγο περισσότερο με αυτό τον τρόπο η σύνδεση με τα ΚΤΕΛ Αττικής...