Η γραμμή ξεκινάει από την οδό Μενάνδρου στην Ομόνοια και καταλήγει στον Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων Κηφισού. Εξυπηρετεί καθημερινά αρκετό επιβατικό κοινό και έχει πάρα πολύ καλή συχνότητα δρομολογίων. Πολύ συχνά μπαίνουν ελεγκτές, γι αυτό πρέπει ο επιβάτης να έχει πάντα εισιτήριο. Έχει τις καθημερινές, το Σάββατο και την Κυριακή 7'-15'
Οι δήμοι/περιοχές που εξυπηρετεί είναι:
ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ(ΟΜΟΝΟΙΑ, ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ) & ΚΟΛΩΝΟΣ
Σημεία Tips:
1) Στην οδό Μενάνδρου κάνουν αφετηρία οι γραμμές Β18 και Γ18.
2) Στην Στάση "ΚΡΙΘΑΡΗ" αν στρίψεις αριστερά στην οδό Επιδαύρου, θα βρεθείς στην οδό Μαραθωνομάχων όπου κάνει τέρμα η γραμμή 025.
3) Στον "ΣΤ.ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ ΚΗΦΙΣΟΥ", αν εισέλθετε εντός των ΚΤΕΛ, θα βγείτε στην Λεωφ.Κηφισού και θα στρίψετε δεξιά για να βρείτε την στάση της γραμμής 420.
4) Στην Στάση "ΒΑΘΗ", θα βρείτε την οδό Μάγερ καθώς και την αφετηρία των γραμμών Α11 και Β11. Συνεχίστε ευθεία την οδό Μάρνη για να βρείτε την αφετηρία των γραμμών Α8 και Β12
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟΤΗΝ ΜΕΝΑΝΔΡΟΥ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ
(30-12-2012, 09:54 PM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΝΑΝΔΡΟΥ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ
Μαζί σου αλλά που να πάει???
(31-12-2012, 11:55 AM)krikri13 Έγραψε: [ -> ]Μαζί σου αλλά που να πάει???
οπως ειχαν πει εδω στο forum σταθμο λαρισης
(31-12-2012, 11:58 AM)Vasilis21 Έγραψε: [ -> ]οπως ειχαν πει εδω στο forum σταθμο λαρισης
Ναι, θα μπορούσε! Έχει και αρκετό χώρο!
Ναι καλή ιδέα ο Σταθμός Λαρίσης, αλλά είναι δύσκολο να βάλεις μετεπιβίβαση στη διαδρομή ΚΤΕΛ-Κέντρο. Πρώτον είναι δυο βήματα και δεύτερον ο κόσμος έχει και βαλίτσες. Δεν είναι και τόσο εύκολο ανέβα-κατέβα στο Μετρό για δυο στάσεις. Καλύτερα να το πάνε κάπου πιο κεντρικά να εξυπηρετεί και καλύτερα. Εδουάρδου Λω πχ.
(31-12-2012, 11:32 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Ναι καλή ιδέα ο Σταθμός Λαρίσης, αλλά είναι δύσκολο να βάλεις μετεπιβίβαση στη διαδρομή ΚΤΕΛ-Κέντρο. Πρώτον είναι δυο βήματα και δεύτερον ο κόσμος έχει και βαλίτσες. Δεν είναι και τόσο εύκολο ανέβα-κατέβα στο Μετρό για δυο στάσεις. Καλύτερα να το πάνε κάπου πιο κεντρικά να εξυπηρετεί και καλύτερα. Εδουάρδου Λω πχ.
Πρώτον, αυτοί που επηρεάζονται από μεταφορά της αφετηρίας της 051 στο Σταθμό Λαρίσης είναι όσοι τη χρησιμοποιούν για μετεπιβίβαση στην πράσινη γραμμή (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ). Αλλά και πάλι μπορούν να κατεβούν Ελαιώνα, να πάρουν την μπλε και μετεπιβίβαση στο Μοναστηράκι στην πράσινη.
Δεύτερον, για το Σταθμό Λαρίσης ο δικός μου ενδοιασμός είναι ως προς το ότι ο σταθμός δεν έχει κυλιόμενες. Άρα οι επιβάτες θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνουν με τις βαλίτσες στα χέρια και αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα.
Τρίτον, θέλω να εκφράσω την απορία μου γιατί το 051 δεν είναι μια γραμμή εξπρές (αν και δεν έχει και πληθώρα στάσεων), χωρίς να έχει ενδιάμεσες στάσεις και να πηγαίνει απευθείας από Ομόνοια στα ΚΤΕΛ και αντίστροφα.
Και τέταρτον, τροποποίηση για τη 051 δε ξέρω κατά πόσο οφελεί να γίνει τώρα, αφού σε 2-2,5 χρόνια τα ΚΤΕΛ πάνε στον Ελαιώνα και μόλις γίνει αυτή η αλλαγή θα έπρεπε να εξεταστεί αν χρειάζεται κάποια/-ες γραμμή/-ές εξπρές που να συνδέουν τα νεά ΚΤΕΛ με πρασινη και κόκκινη γραμμή.
(02-01-2013, 06:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πρώτον, αυτοί που επηρεάζονται από μεταφορά της αφετηρίας της 051 στο Σταθμό Λαρίσης είναι όσοι τη χρησιμοποιούν για μετεπιβίβαση στην πράσινη γραμμή (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ). Αλλά και πάλι μπορούν να κατεβούν Ελαιώνα, να πάρουν την μπλε και μετεπιβίβαση στο Μοναστηράκι στην πράσινη.
Δεύτερον, για το Σταθμό Λαρίσης ο δικός μου ενδοιασμός είναι ως προς το ότι ο σταθμός δεν έχει κυλιόμενες. Άρα οι επιβάτες θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνουν με τις βαλίτσες στα χέρια και αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα.
Τρίτον, θέλω να εκφράσω την απορία μου γιατί το 051 δεν είναι μια γραμμή εξπρές (αν και δεν έχει και πληθώρα στάσεων), χωρίς να έχει ενδιάμεσες στάσεις και να πηγαίνει απευθείας από Ομόνοια στα ΚΤΕΛ και αντίστροφα.
Και τέταρτον, τροποποίηση για τη 051 δε ξέρω κατά πόσο οφελεί να γίνει τώρα, αφού σε 2-2,5 χρόνια τα ΚΤΕΛ πάνε στον Ελαιώνα και μόλις γίνει αυτή η αλλαγή θα έπρεπε να εξεταστεί αν χρειάζεται κάποια/-ες γραμμή/-ές εξπρές που να συνδέουν τα νεά ΚΤΕΛ με πρασινη και κόκκινη γραμμή.
Το 051 δεν ειναι εξπρές επειδή εξυπηρετεί και την Ακαδημία Πλάτωνος. Όταν πάνε τα ΚΤΕΛ Ελαιώνα δεν θα χρειάζεται άλλη λεωφορειακή γραμμη αφού ο ταχυτερος τρόπος για να φτάσεις εκεί θα 'ναι το μετρό.
(02-01-2013, 06:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πρώτον, αυτοί που επηρεάζονται από μεταφορά της αφετηρίας της 051 στο Σταθμό Λαρίσης είναι όσοι τη χρησιμοποιούν για μετεπιβίβαση στην πράσινη γραμμή (ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ). Αλλά και πάλι μπορούν να κατεβούν Ελαιώνα, να πάρουν την μπλε και μετεπιβίβαση στο Μοναστηράκι στην πράσινη.
Δεύτερον, για το Σταθμό Λαρίσης ο δικός μου ενδοιασμός είναι ως προς το ότι ο σταθμός δεν έχει κυλιόμενες. Άρα οι επιβάτες θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνουν με τις βαλίτσες στα χέρια και αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα.
Τρίτον, θέλω να εκφράσω την απορία μου γιατί το 051 δεν είναι μια γραμμή εξπρές (αν και δεν έχει και πληθώρα στάσεων), χωρίς να έχει ενδιάμεσες στάσεις και να πηγαίνει απευθείας από Ομόνοια στα ΚΤΕΛ και αντίστροφα.
Και τέταρτον, τροποποίηση για τη 051 δε ξέρω κατά πόσο οφελεί να γίνει τώρα, αφού σε 2-2,5 χρόνια τα ΚΤΕΛ πάνε στον Ελαιώνα και μόλις γίνει αυτή η αλλαγή θα έπρεπε να εξεταστεί αν χρειάζεται κάποια/-ες γραμμή/-ές εξπρές που να συνδέουν τα νεά ΚΤΕΛ με πρασινη και κόκκινη γραμμή.
Εγώ δεν είπα γι' αυτούς που ήδη πρέπει να πάρουν μετρό για να πάνε Ομόνοια. Γι' αυτούς όντως το να κατέβουν μια στάση παρακάτω δεν είναι τίποτα. Εγώ μίλησα για όσους το έπαιρναν απευθείας από κέντρο και κοντινές περιοχές. Στο Σταθμό Λαρίσης νομίζω έχει κυλιόμενες απ' τη μεριά των λεωφορείων. Από την πλευρά του σταθμού δεν έχει γιατί ετοιμάζουν τη σούπερ ντούπερ υπόγεια διάβαση που θα 'ναι έτοιμη το 2123!!
Επίσης πολύ αισιόδοξο σε βλέπω για τα 2-2,5 χρόνια του νέου σταθμού! Αν κρίνουμε απ' όλα τα έργα στην Ελλάδα και μεσούσης της κρίσης... Το ιδανικό πάντως θα 'τανε να βάλουνε ένα express από κέντρο, να πηγαίνει από Καβάλας κι όχι απ' τα στενάκια, να 'χει αρθρωτά και καλές συχνότητες και ν' αφήσουν το 051 μόνο για την εξυπηρέτηση της Ακαδημίας Πλάτωνος, πιθανώς με midi. Αλλά για να γίνει αυτό θες extra λεωφορεία και οδηγούς, που μεταξύ μας δεν το βλέπω...
(02-01-2013, 09:18 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Εγώ δεν είπα γι' αυτούς που ήδη πρέπει να πάρουν μετρό για να πάνε Ομόνοια. Γι' αυτούς όντως το να κατέβουν μια στάση παρακάτω δεν είναι τίποτα. Εγώ μίλησα για όσους το έπαιρναν απευθείας από κέντρο και κοντινές περιοχές. Στο Σταθμό Λαρίσης νομίζω έχει κυλιόμενες απ' τη μεριά των λεωφορείων. Από την πλευρά του σταθμού δεν έχει γιατί ετοιμάζουν τη σούπερ ντούπερ υπόγεια διάβαση που θα 'ναι έτοιμη το 2123!! Επίσης πολύ αισιόδοξο σε βλέπω για τα 2-2,5 χρόνια του νέου σταθμού! Αν κρίνουμε απ' όλα τα έργα στην Ελλάδα και μεσούσης της κρίσης... Το ιδανικό πάντως θα 'τανε να βάλουνε ένα express από κέντρο, να πηγαίνει από Καβάλας κι όχι απ' τα στενάκια, να 'χει αρθρωτά και καλές συχνότητες και ν' αφήσουν το 051 μόνο για την εξυπηρέτηση της Ακαδημίας Πλάτωνος, πιθανώς με midi. Αλλά για να γίνει αυτό θες extra λεωφορεία και οδηγούς, που μεταξύ μας δεν το βλέπω...
Άσε με να ονειρεύομαι και λίγο ότι ένα έργο στην Ελλάδα θα γίνει!
Εδώ μικρό παιδί ήμουν όταν ξεκινούσε να κατασκευάζεται ο νέος σταθμός του Μετρό στην Ηλιούπολη και έχω φτάσει να είμαι φοιτητής και ακόμη Μετρό στην περιοχή μου δεν έχω δει.
Πάντως κάπου το 2123 θα γίνουν και τα ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, αν κρίνω από τη μόνιμη αρνητική στάση των εκάστοτε αντιπολιτευόμενων. Ο υπουργός είπε προ ημερών ΚΤΕΛ και εμπορικό κέντρο στον Ελαιώνα και αν κρίνω από τη στάση του τΣΥΡΙΖΑ στο θέμα του γηπέδου του ΠΑΟ στο Βοτανικό, μάλλον τα ίδια θα γίνουν και εδώ (Βλέπεις δε θα αναλάβει η εταιρεία του Τσίπρα την κατασκευή, οπότε οι κραυγές θα υπάρχουν και για το θέμα των ΚΤΕΛ. Αν όμως την αναλάμβανε αυτός δε θα άνοιγε ρουθούνι!).
Πάντως γι' αυτό που λες δε χρειάζονται extra οχήματα και οδηγοί. Το 051 μπορεί να διατηρηθεί και για να εξυπηρετεί πλέον μόνο την Ακαδημία Πλάτωνος δε νομίζω ότι χρειάζεται τέτοιες συχνότητες που έχει σήμερα το 051. Με δρομολόγια ανά 20' και πιο αραιά ακόμη (δε γνωρίζω τι επιβατική κίνηση έχει ακριβώς η περιοχή) εξυπηρετεί νομίζω μια χαρά (εδώ τα Α3/Β3 που είναι τα μόνα μαζί με τα Α4 και 856 για τη σύνδεση των περιοχών τον άξονα της Βουλιαγμένης με το κέντρο και περνάνε ανά 20' το καθένα). Και τα υπόλοιπα λεωφορεία που έχει σήμερα το 051 μπαίνουν σε εξπρές για να συνδέει τα ΚΤΕΛ με το Μετρό στο πι και φι.