Δημοσιεύσεις: 53
Θέματα: 2
Εγγραφή: 12-06-2016
Έχω σκεφτεί την αναβίωση του τελευταίου 202 αλλά με άλλη διαδρομή χωρίς κύκλους με μια επέκταση προς το τέρμα του 856. Ταυτόχρονα υπάρχει τροποποιηση διαδρομής για 218 (προς Πειραιά χωρίς τους κύκλους στη Δάφνη) και 856 (διπλής κατεύθυνσης για να εξυπηρετήσει την περιοχή Κυνοσάργους που εξυπηρετούνταν από την παλιά 202)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sS7JUp5r0ZY05gPGL8fXG9j_8CI9hGJw&usp=sharing
Δημοσιεύσεις: 62
Θέματα: 4
Εγγραφή: 23-04-2021
(08-06-2020, 04:20 PM)gregory Έγραψε: Έχω σκεφτεί την αναβίωση του τελευταίου 202 αλλά με άλλη διαδρομή χωρίς κύκλους με μια επέκταση προς το τέρμα του 856. Ταυτόχρονα υπάρχει τροποποιηση διαδρομής για 218 (προς Πειραιά χωρίς τους κύκλους στη Δάφνη) και 856 (διπλής κατεύθυνσης για να εξυπηρετήσει την περιοχή Κυνοσάργους που εξυπηρετούνταν από την παλιά 202)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sS7JUp5r0ZY05gPGL8fXG9j_8CI9hGJw&usp=sharing
Το τροποποιημένο κομμάτι της 218 καλύπτετε από το 131, ασχέτως που δεν χρειάζεται η ασήμαντη 202. Στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να επαναλειτουργήσει το παλιό 132
Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
Προτείνω το 219 να επεκταθεί μέχρι τον σταθμο Προαστιακού Τάυρος ώστε να συνδέεται με την Καλλιθέα και την Νέα Σμύρνη.
Δημοσιεύσεις: 114
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-03-2021
Πρόταση για επαναδημιουργία του 222 ως τοπική ενισχυτική των 608-230 με ονομασία "222 ΝΕΚΡ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΣΤ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ (ΚΥΚΛΙΚΗ)" και διαδρομή Ήρ. Πολυτεχνείου-Παπάγου-Παπαδιαμαντοπούλου-Βασ. Σοφίας-Σούτσου-Αλεξάνδρας-Ζαχάρωφ-Μεσογείων-Φειδιππίδου-Μιχαλακοπούλου-Ιλισίων-Δαμασίππου-Παπανδρέου-Παπάγου-Κουσίδη.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(14-11-2022, 07:51 PM)argy Έγραψε: Πρόταση για επαναδημιουργία του 222 ως τοπική ενισχυτική των 608-230 με ονομασία "222 ΝΕΚΡ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ-ΣΤ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ (ΚΥΚΛΙΚΗ)" και διαδρομή Ήρ. Πολυτεχνείου-Παπάγου-Παπαδιαμαντοπούλου-Βασ. Σοφίας-Σούτσου-Αλεξάνδρας-Ζαχάρωφ-Μεσογείων-Φειδιππίδου-Μιχαλακοπούλου-Ιλισίων-Δαμασίππου-Παπανδρέου-Παπάγου-Κουσίδη.
Ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά το θέμα είναι πως ο περισσότερος κόσμος που θα κατευθυνθεί προς Ζωγράφου θα κατέβει είτε στο Πανεπιστήμιο είτε στον Ευαγγελισμό για να βρει το 608 και τα άλλα τοπικά . Το 222 θα βοηθούσε σίγουρα στην μετακίνηση από Ζωγράφου προς σταθμό μετρό, αλλά αντίστροφα θα ήταν σχετικά άχρηστο.
Πιο σημαντικό είναι να ενισχυθούν οι γραμμές της Ακαδημίας προς Ζωγράφου πάρα αυτό
Δημοσιεύσεις: 114
Θέματα: 4
Εγγραφή: 12-03-2021
(19-11-2022, 10:37 PM)Larioupol Έγραψε: Ενδιαφέρουσα ιδέα, αλλά το θέμα είναι πως ο περισσότερος κόσμος που θα κατευθυνθεί προς Ζωγράφου θα κατέβει είτε στο Πανεπιστήμιο είτε στον Ευαγγελισμό για να βρει το 608 και τα άλλα τοπικά . Το 222 θα βοηθούσε σίγουρα στην μετακίνηση από Ζωγράφου προς σταθμό μετρό, αλλά αντίστροφα θα ήταν σχετικά άχρηστο.
Πιο σημαντικό είναι να ενισχυθούν οι γραμμές της Ακαδημίας προς Ζωγράφου πάρα αυτό
Θα αποσυμφορούσε σημαντικά το 230 στο τμήμα Ζωγράφου-Αμπελόκηποι, το οποίο τις ώρες αιχμής κυριολεκτικά πλαντάζει καθώς λόγω των δρόμων γύρω από την Ακρόπολη είναι αναγκασμένο να κυκλοφορεί με midi. Μία άλλη λύση θα ήταν το κόψιμο του 230 στην Ακαδημία, κάτι που θα επέτρεπε την δρομολόγησή του με 12μετρα.
Δημοσιεύσεις: 1.205
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
20-11-2022, 01:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-11-2022, 01:45 PM από Giannis. Edited 1 time in total.)
Είσαι σίγουρος ότι το 230 μπορεί να πάρει 12μετρο όχημα στο κομμάτι Ζωγράφου-Αμπελόκηποι; Έχω χρόνια να πάρω την γραμμή αλλά θυμάμαι ότι η διαδρομή του έχει αρκετές κλειστές στροφές στο κομμάτι των Ιλισίων και στου Γουδή.
Δημοσιεύσεις: 619
Θέματα: 6
Εγγραφή: 22-08-2010
20-11-2022, 02:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-11-2022, 02:46 PM από Vasilis21.)
(20-11-2022, 01:45 PM)Giannis Έγραψε: Είσαι σίγουρος ότι το 230 μπορεί να πάρει 12μετρο όχημα στο κομμάτι Ζωγράφου-Αμπελόκηποι; Έχω χρόνια να πάρω την γραμμή αλλά θυμάμαι ότι η διαδρομή του έχει αρκετές κλειστές στροφές στο κομμάτι των Ιλισίων και στου Γουδή.
Εχει κλειστή στροφή από Παναγούλη προς Παπάγου. Δεν ξέρω αν χωράει 12μετρο να στρίψει εκεί.
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(20-11-2022, 02:46 PM)Vasilis21 Έγραψε: Εχει κλειστή στροφή από Παναγούλη προς Παπάγου. Δεν ξέρω αν χωράει 12μετρο να στρίψει εκεί.
A. Το τμήμσ του 230 από Ακρόπολη μέχρι Γουδί δεν έχει πρόβλημα κ χωραει άνετα 12μετρα.
Β. Το ζήτημα προκύπτει από Γουδί προς Ζωγραφου (δεξια στροφη προς ανηφόρα Παναγούλη και - κυριως - αριστερη στροφη προς Λεωφ. Παπάγου, όπου "βρισκουν" όλα τα οχηματα. Τα δε12μετρα "βρίσκουν" μπροστά με το σασί λόγω της κλίσης της Παναγούλη. Δοκιμάστηκε γυρω στο 2012 από τον Δήμο Ζωγραφου, να στειλει ΕΛΒΟ Βεργίνες 12μετρα (απο τα αποσυρμενα της ΕΘΕΛ) και, το μόνο που καταφεραν ήταν να σπασουν το όχημα και να κλεισουν την Παναγούλη , μέχρι να ερθει η ΟΒΒΟ.
Δημοσιεύσεις: 7
Θέματα: 0
Εγγραφή: 02-09-2018
(24-11-2022, 09:57 AM)Citaro Έγραψε: A. Το τμήμσ του 230 από Ακρόπολη μέχρι Γουδί δεν έχει πρόβλημα κ χωραει άνετα 12μετρα.
Β. Το ζήτημα προκύπτει από Γουδί προς Ζωγραφου (δεξια στροφη προς ανηφόρα Παναγούλη και - κυριως - αριστερη στροφη προς Λεωφ. Παπάγου, όπου "βρισκουν" όλα τα οχηματα. Τα δε12μετρα "βρίσκουν" μπροστά με το σασί λόγω της κλίσης της Παναγούλη. Δοκιμάστηκε γυρω στο 2012 από τον Δήμο Ζωγραφου, να στειλει ΕΛΒΟ Βεργίνες 12μετρα (απο τα αποσυρμενα της ΕΘΕΛ) και, το μόνο που καταφεραν ήταν να σπασουν το όχημα και να κλεισουν την Παναγούλη , μέχρι να ερθει η ΟΒΒΟ.
Το 140 δεν έστριβε παλιά από Παναγούλη προς Παπάγου (δεξιά)? Εκτός αν αυτό γινόταν πριν αποσυρθουν τα ikarus από τη συγκεκριμένη γραμμή. Πάντως το 230 θα μπορούσε εναλλακτικά να μην μπαίνει καθόλου στην Παναγούλη και στην κατεύθυνση προς Ζωγράφου να πηγαίνει από Παπανδρέου και αριστερά Παπάγου.
Επίσης είμαι υπέρ του να σπάσει το 608 σε 608 και 222. Γενικά όπως αποδείχθηκε και με τα 214/732 κλπ όλες οι διακεντρικές γραμμές λειτουργούν καλύτερα ξεχωριστά. Το ίδιο ίσως θα έπρεπε να γίνει και με τα 856 (856 και 202) και 815/622 (815, 622 και 213).