Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(14-03-2022, 03:10 PM)panos._.photography Έγραψε: Αντικειμενικά αυτό είναι πολύ κακή ιδέα. Το τραμ πάει παρά πολύ αργά για να κοπεί το Α1. Μόνο όταν υπάρχει κίνηση είναι συγκρίσιμα σε χρόνο. Αν αυξηθεί η ταχύτητα του τραμ και δουλέψει σωστά το πράσινο κύμα ίσως να κοπει το Α1
Kαλή ή κακή ιδέα, δεν είναι δυνατόν να κρατάς μια λεωφορειακή γραμμή δίπλα από μια γραμμή τράμ, με το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο και να σπαταλάς 9-10 οχήματα έτσι απλά για να πηγαίνεις πιο γρήγορα. Το αν αργεί το τράμ, είναι κουβέντα που έχει απασχολήσει 17 χρόνια (και δεν έχει οδηγήσει σε χρήσιμα αποτελέσματα). Το έχουμε, το κληρονομήσαμε.
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
14-03-2022, 07:15 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-03-2022, 07:23 PM από panos1b. Edited 1 time in total.)
(14-03-2022, 06:59 PM)Citaro Έγραψε: Kαλή ή κακή ιδέα, δεν είναι δυνατόν να κρατάς μια λεωφορειακή γραμμή δίπλα από μια γραμμή τράμ, με το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο και να σπαταλάς 9-10 οχήματα έτσι απλά για να πηγαίνεις πιο γρήγορα. Το αν αργεί το τράμ, είναι κουβέντα που έχει απασχολήσει 17 χρόνια (και δεν έχει οδηγήσει σε χρήσιμα αποτελέσματα). Το έχουμε, το κληρονομήσαμε. Έχεις απολυτό δίκιο με αυτό που λες και εγώ μαζί σου, αλλά δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα προτιμήσουν το τραμ με τόσο μεγαλύτερη ώρα διαδρομής.
Εγώ θα πρότεινα να διατηρηθεί το Α1 και να λειτουργεί εκτός ωρών αιχμής. Δηλαδή 8-12 και 15-18 (το ωράριο είναι τελείως ενδεικτικό) να μην εκτελούνται δρομολόγια και τα οχήματα να πηγαίνουν οπού χρειάζονται περισσότερο αν ενισχύουν άλλες γραμμές. Τέτοιες ώρες το τραμ κάνει την ιδιά ώρα πάνω κάτω με το Α1.
Την υπόλοιπη ημέρα που έχει πέσει και η κίνηση μπορεί να λειτουργεί κανονικά για να προσφέρει και πιο γρήγορες μετακινήσεις αλλά και μετακινήσεις πιο τοπικού χαρακτήρα (το τραμ προφανώς έχει πιο αρεα στάσεις)
(Άμα είναι να εξοικονομήσουμε οχήματα γιατί δεν μετατρέπουμε το Χ96 σε βραδινό με την έλευση του μετρό στον Πειραιά; Μπούμε να τροποιησουμε το Χ97 να περνάει από το ασκληπιείο βούλας ώστε να υπάρχει ανταπόκριση με το τραμ να του δοθούν 1-2 οχήματα εξτρά και ολα καλα! )
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
14-03-2022, 07:50 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-03-2022, 07:56 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(14-03-2022, 07:15 PM)panos._.photography Έγραψε: (Άμα είναι να εξοικονομήσουμε οχήματα γιατί δεν μετατρέπουμε το Χ96 σε βραδινό με την έλευση του μετρό στον Πειραιά; Μπούμε να τροποιησουμε το Χ97 να περνάει από το ασκληπιείο βούλας ώστε να υπάρχει ανταπόκριση με το τραμ να του δοθούν 1-2 οχήματα εξτρά και ολα καλα! )
Το Χ96 δεν συνδέει μόνο το αεροδρόμιο με τον Πειραιά, αλλά και το αεροδρόμιο με τα ξενοδοχεία της Αθηναϊκής Ριβιέρας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η γραμμή στο ύψος Βούλας και Γλυφάδας πιάνει όλες τις στάσεις. Επομένως, οποιαδήποτε περικοπή δεν είναι καλή ιδέα.
Αν κάποιο από τα "αεροδομιακά" πρέπει να περιοριστεί, είναι το Χ95. Θα ήταν καλύτερο να δουλεύει μόνο μεταξύ 23:30-05:00, όσο δηλαδή το μετρό δεν πηγαίνει στο αεροδρόμιο. Κατά τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας υπάρχει η γραμμή 3, ο Προαστιακός και το Χ97. Εναλλακτικά, το Χ95 θα μπορούσε να μετατραπεί σε premium υπηρεσία, όπου θα παρέχεται μια άνετη -χωρίς στίβαγμα- μετακίνηση προς το αεροδρόμιο, κατά τα πρότυπα άλλων πόλεων του εξωτερικού. Δηλαδή ειδικά λεωφορεία (έως και πούλμαν για πιο άνετη μετακίνηση), λιγότερες στάσεις και φυσικά ακριβότερο κόμιστρο χωρίς να γίνονται δεκτές οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(14-03-2022, 06:59 PM)Citaro Έγραψε: Kαλή ή κακή ιδέα, δεν είναι δυνατόν να κρατάς μια λεωφορειακή γραμμή δίπλα από μια γραμμή τράμ, με το ίδιο ακριβώς δρομολόγιο και να σπαταλάς 9-10 οχήματα έτσι απλά για να πηγαίνεις πιο γρήγορα. Το αν αργεί το τράμ, είναι κουβέντα που έχει απασχολήσει 17 χρόνια (και δεν έχει οδηγήσει σε χρήσιμα αποτελέσματα). Το έχουμε, το κληρονομήσαμε. Υπάρχει κάποιο παράδειγμα οπουδήποτε στον πλανήτη (πλην Αθήνας) όπου η δρομολόγηση κάποιου ΜΣΤ οδήγησε στην κατάργηση κάποιας λεωφορειακής γραμμής;
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(14-03-2022, 07:50 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Αν κάποιο από τα "αεροδομιακά" πρέπει να περιοριστεί, είναι το Χ95. Θα ήταν καλύτερο να δουλεύει μόνο μεταξύ 23:30-05:00, όσο δηλαδή το μετρό δεν πηγαίνει στο αεροδρόμιο. Εναλλακτικά, το Χ95 θα μπορούσε να μετατραπεί σε premium υπηρεσία, όπου θα παρέχεται μια άνετη -χωρίς στίβαγμα- μετακίνηση προς το αεροδρόμιο, κατά τα πρότυπα άλλων πόλεων του εξωτερικού. Δηλαδή ειδικά λεωφορεία (έως και πούλμαν για πιο άνετη μετακίνηση), λιγότερες στάσεις και φυσικά ακριβότερο κόμιστρο χωρίς να γίνονται δεκτές οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Το Χ95 ειναι - κυρίως - η συγκοινωνία των εργαζομένων στο αεροδρόμιο κ στο εμπορικό πάρκο. Όσο δεν κατασκευαζεται σταση μετρό στο ύψος του ΙΚΕΑ, δεν βλέπω να αλλάζει κάτι. Όσο για την premium υπηρεσία κ το κόμιστρο, είναι ήδη σε υψηλά για την Αθήνα επίπεδα. Ιδανικά θα μπορούσαν να μπούν τα πουλμανοειδή που μαζέψαμε (Crossway κ κάποια Citaro).
Δημοσιεύσεις: 276
Θέματα: 3
Εγγραφή: 22-06-2018
(15-03-2022, 09:44 AM)Citaro Έγραψε: Το Χ95 ειναι - κυρίως - η συγκοινωνία των εργαζομένων στο αεροδρόμιο κ στο εμπορικό πάρκο. Όσο δεν κατασκευαζεται σταση μετρό στο ύψος του ΙΚΕΑ, δεν βλέπω να αλλάζει κάτι. Όσο για την premium υπηρεσία κ το κόμιστρο, είναι ήδη σε υψηλά για την Αθήνα επίπεδα. Ιδανικά θα μπορούσαν να μπούν τα πουλμανοειδή που μαζέψαμε (Crossway κ κάποια Citaro). Για τους εργαζόμενους υπάρχουν εσωτερικά λεωφορεία του αεροδρομίου, μη προσβάσιμα στο κοινό, που πάνε γύρω γύρω σε όλες τις εγκαταστάσεις (είχα μπει καταλαθος σε ένα MAN) όποτε δεν είναι αναγκαίο να υπάρχει άλλος σταθμός του μέτρο !
Δημοσιεύσεις: 63
Θέματα: 3
Εγγραφή: 19-06-2020
Αφενός δεν είναι πανάκεια λύση το μετρό. Πρέπει να υπάρχει και ένα δίκτυο λεωφορείων που εξυπηρετούν είτε με εναλλακτικές διαδρομές, είτε με πιο πυκνές στάσεις (ανά 300 μέτρα), είτε με πιο οικονομική τιμολόγηση.
Τα λεωφορεία του Αεροδρομίου είναι, αυτή την στιγμή, σωστά σχεδιασμένα, λειτουργικά και επαρκή.
Όντως το Α1 θα πρέπει να σχεδιαστεί συναγωνιστικά της γραμμής 7 του Τραμ. Είτε με διαφορετική διαδρομή (π.χ. Άνω Γλυφάδα αντί για Βούλα ή Βάρκιζα αντί για Βούλα).
Να αναφέρουμε ότι πλέον η έλλειψη ανταγωνισμού στις Αστικές Συγκοινωνίες έχει φέρει το μειονέκτημα της βελτίωσης τους.
Δυστυχώς όπως έγραψα και προηγουμένως, το δίκτυο λεωφορείων έχει να επανασχεδιαστεί από το 1995. Μετά από αυτή την χρονολογία έχουμε αλλαγές είτε λόγω του μετρό, είτε λόγω των Ολυμπιακών αγώνων. Είναι μία καλή χρονική στιγμή να γίνει ένας σωστός σχεδιασμός με όλα τα νέα δεδομένα όπως τα ΜΣΤ, τα Κτελ, τα νέα έργα και τους νέους δρόμους.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(14-03-2022, 08:24 PM)garvanitis Έγραψε: Υπάρχει κάποιο παράδειγμα οπουδήποτε στον πλανήτη (πλην Αθήνας) όπου η δρομολόγηση κάποιου ΜΣΤ οδήγησε στην κατάργηση κάποιας λεωφορειακής γραμμής;
Το τραμ, ως επίγειο μέσο με πυκνή αλληλουχία στάσεων, ισοδυναμεί με λεωφορειακή εξυπηρέτηση. Δεν έχει σχέση με την έναρξη λειτουργίας κάποιας γραμμής μετρό, η οποία πράγματι είναι σχεδιασμένη για την κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων με αραιά τοποθετημένους σταθμούς, όπου η διασφάλιση ικανής επίγειας εξυπηρέτησης είναι απαραίτητη.
Ως εκ τούτου, μια γραμμή τραμ για την οποία ξοδεύτηκαν €€ (και επαναλαμβάνω, δεν θα πιάσω το θέμα αν καλώς ή κακώς κατασκευάστηκε τραμ στην Αθήνα) και η οποία γραμμή έχει αλληλουχία στάσεων και πορεία απολύτως παράλληλη με αυτή των προϋπαρχουσών λεωφορειακών γραμμών, δεν έχει λόγο να κυκλοφορεί εκ παραλλήλου με το αντίστοιχο λεωφορείο, εν προκειμένω με το Α1.
Αν ήταν έτσι, ας επαναφέρουμε και το "110 ΠΛ. Κολοκοτρώνη - Ν.Σμύρνη - Π.Φάληρο" . Απλώς τώρα, αντιλαμβάνομαι ότι με την όποια "πολυτέλεια" αποκτήθηκε, δια των προσλήψεων οδηγών και ένταξης στο στόλο των KTEΛ και των leasing, έχει ατονήσει το ζήτημα. Στην προηγούμενη κατάσταση πριν το 2020, θα είχε ήδη καταργηθεί η γραμμή Α1.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(15-03-2022, 06:12 PM)Citaro Έγραψε: Το τραμ, ως επίγειο μέσο με πυκνή αλληλουχία στάσεων, ισοδυναμεί με λεωφορειακή εξυπηρέτηση. Δεν έχει σχέση με την έναρξη λειτουργίας κάποιας γραμμής μετρό, η οποία πράγματι είναι σχεδιασμένη για την κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων με αραιά τοποθετημένους σταθμούς, όπου η διασφάλιση ικανής επίγειας εξυπηρέτησης είναι απαραίτητη.
Ως εκ τούτου, μια γραμμή τραμ για την οποία ξοδεύτηκαν €€ (και επαναλαμβάνω, δεν θα πιάσω το θέμα αν καλώς ή κακώς κατασκευάστηκε τραμ στην Αθήνα) και η οποία γραμμή έχει αλληλουχία στάσεων και πορεία απολύτως παράλληλη με αυτή των προϋπαρχουσών λεωφορειακών γραμμών, δεν έχει λόγο να κυκλοφορεί εκ παραλλήλου με το αντίστοιχο λεωφορείο, εν προκειμένω με το Α1.
Αν ήταν έτσι, ας επαναφέρουμε και το "110 ΠΛ. Κολοκοτρώνη - Ν.Σμύρνη - Π.Φάληρο" . Απλώς τώρα, αντιλαμβάνομαι ότι με την όποια "πολυτέλεια" αποκτήθηκε, δια των προσλήψεων οδηγών και ένταξης στο στόλο των KTEΛ και των leasing, έχει ατονήσει το ζήτημα. Στην προηγούμενη κατάσταση πριν το 2020, θα είχε ήδη καταργηθεί η γραμμή Α1. Η ερώτηση μου νομίζω ήταν σαφής... Δεν αναρωτήθηκα ούτε τι είναι το τραμ (γνωρίζω), ούτε πόσο κόστισε και αν έπρεπε να γίνει (δεν είναι της κουβέντας), ούτε αν η ΟΣΥ έχει την "πολυτέλεια" να εκτελεί το έργο του της έχει ανατεθεί (τις υποχρεώσεις της με άλλα λόγια).
Να την επαναλάβω λοιπόν μήπως και πάρω κάποια απάντηση (εφόσον υπάρχει φυσικά...) Υπάρχει (οπουδήποτε στον πλανήτη) κάποια περίπτωση όπου η έλευση ενός ΜΣΤ οδήγησε στην κατάργηση κάποιας λεωφορειακής γραμμής;
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(16-03-2022, 12:45 AM)garvanitis Έγραψε: Να την επαναλάβω λοιπόν μήπως και πάρω κάποια απάντηση (εφόσον υπάρχει φυσικά...) Υπάρχει (οπουδήποτε στον πλανήτη) κάποια περίπτωση όπου η έλευση ενός ΜΣΤ οδήγησε στην κατάργηση κάποιας λεωφορειακής γραμμής;
Γιώργο, για να μείνουμε εντός θέματος και για να μην δημιουργούνται εντάσεις, θες να μας ονομάσεις εσύ την περίπτωση -εάν υπάρχει- όπου κάποια λεωφορειακή γραμμή καταργήθηκε λόγω έλευσης κάποιου ΜΣΤ;
|