Αξιολόγηση Θέματος:
  • 19 Ψήφοι - 2.95 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5
#61
Το πρόβλημα δεν ήταν ουσιαστικά η καθίζηση του οδοστρώματος, όσο η αδυναμία αμφίδρομης διέλευσης από την οδό Αδριανού, που ανάγκαζε τους οδηγούς της γραμμής να μπαίνουν στην Τηλεματική για να δουν αν έχει μπει λεωφορείο στο κομμάτι αυτό, ώστε να περιμένουν στην Δεκέλεια!

Ενώ είχα ξανατοποθετηθεί, συμπτωματικά σήμερα είχα επίσημα αυτή τη συζήτηση με την Διεύθυνση Συγκοινωνιακού Έργου του Οργανισμού (μαζί με το ζήτημα του Τέρματος στο Ογκολογικό Νοσοκομείο Άγιοι Ανάργυροι που θα λυθεί σύντομα).

Η πρότασή που θα καταθέσουμε επίσημα είναι η διέλευση του 504 προς Θρακομακεδονες από Δεκέλεια και του 721 προς Κηφισιά. Το μόνο ζήτημα που θα εκκρεμεί θα είναι η μετάβαση από Θρακομακεδονες προς Δεκέλεια, που αναγκαστικά θα παραμείνει η προσωρινή στάση στην έξοδο της Λεωφ.Κύμης για Δεκελείας (και η διέλευση του 721 όταν τελειώσουν τα έργα του ρέματος της Χελιδονούς / θα πρέπει να γίνει διπλή διέλευση του 504 με χωριστές στάσεις ή εκ περιτροπής δρομολόγηση του 721 μέσω Δεκέλειας).

Αν το δεχτεί ο Οργανισμός, είναι πιθανή η τροποποίηση μόνο τις ώρες που διέρχεται συρμός του ΟΣΕ, καθώς όντως είναι απαγορευτική η διέλευση από την οδό Αδριανού, ακόμα κι αν έρχεται αντίθετα Ι.Χ. και θα επιφέρει αύξηση του χρόνου διαδρομής που συχνά είναι οριακός, ειδικά στο 721.

Σε περίπτωση που ο Οργανισμός δεν θεωρήσει χρήσιμη την τροποποίηση αυτή, έχουμε ζητήσει την επίσημη τροποποίηση και μετονομασία της γραμμής, ώστε να διορθωθεί και η ονομασία στις προμετωπίδες των οχημάτων.
Απάντηση
#62
Μετά από μεγάλη σκέψη βρήκα (ας πούμε) μία καλή λύση στο θέμα με τα τοπικά Ζηρινίου. Ουσιαστικά πιστεύω πως για αυτές τις περιοχές πρέπει να κάνει την δουλειά του ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ. Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ αυτή την στιγμή είναι με άθλια δρομολόγια ανά 2 ώρες. Επίσης δεν υπάρχει μία ουσιαστική εξυπηρέτηση προς την Αθήνα διότι το τμήμα πάνω από Δεκέλεια δεν βρίσκεται στην τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ , την ίδια στιγμή που το 535Α ανεβαίνει μέχρι Μαραθώνα με κανονικό εισιτήριο ΟΑΣΑ. Ας προχωρήσω στις λύσεις...

1) ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ όπως έγραψα και πριν είναι ''ακατάλληλος'' για χρήση. Η ιδέα μου είναι 
Α)να επεκταθεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο μέχρι τις Αφίδνες.
Β)τα αραιά δρομολόγια να τα καλύπτει ένα δρομολόγιο το οποίο θα αναχωρεί ανά μία ώρα προς τις Αφίδνες. Δηλαδή ένα ΑΘΗΝΑ-ΑΦΙΔΝΕΣ. Επίσης τα δρομολόγια Αθήνα - Χαλκίδα θα επεκταθούν μέχρι τον Πειραιά και θα γίνουν πιο συχνά ανά 1 ώρα. 
Έτσι θα έχουμε ένα πλέγμα δρομολογίων που θα περνάει τρένο κάθε μισή ώρα (30 λεπτά) και επίσης η διαδρομή Αγ.Στέφανος - Αθήνα θα πραγματοποιείται με ηλεκτροκίνητα τρένα μέσα σε μόλις 23 λεπτά. Θα είναι πραγματικά μία ανάσα για την περιοχή που θα έχουν γρήγορη και εύκολη μετακίνηση προς την Αθήνα!!!

2) ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΖΗΡΙΝΕΙΟΥ
 Εδώ δεν υπάρχουν πολλά λόγια. Το σχέδιο είναι απλό. Σύνδεση όλων των περιοχών με τον προαστιακό. Δηλαδή θα έχουμε τις εξής γραμμές
507 ΣΤΑΜΑΤΑ - ΡΟΔΟΠΟΛΗ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
535 ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
536 ΔΙΟΝΥΣΟΣ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Για την Κηφισίας/Ελ.Βενιζέλου/Θησέως θα έχουμε τον νέο ''κορμό''
508 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ με πολύ συχνά δρομολόγια
Το 535Α δεν θα μεταβληθεί να βοηθάει και λίγο το 508 όποτε περνάει και δεν θα διέρχεται από Ε.ΠΟΝΤΟ. Επίσης θα έχει δικά του οχήματα.
Το 503 χωρίς μεταβολή
Tο δε 509 πέρνει την μορφή τοπικού Αγ.Στεφάνου με διαδρομή Κρυονέρι - Στ.Αγ.Στέφανος - Πευκόφυτο.
Απάντηση
#63
(13-11-2021, 01:06 PM)kostas720 Έγραψε: Μετά από μεγάλη σκέψη βρήκα (ας πούμε) μία καλή λύση στο θέμα με τα τοπικά Ζηρινίου. Ουσιαστικά πιστεύω πως για αυτές τις περιοχές πρέπει να κάνει την δουλειά του ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ. Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ αυτή την στιγμή είναι με άθλια δρομολόγια ανά 2 ώρες. Επίσης δεν υπάρχει μία ουσιαστική εξυπηρέτηση προς την Αθήνα διότι το τμήμα πάνω από Δεκέλεια δεν βρίσκεται στην τιμολογιακή πολιτική του ΟΑΣΑ , την ίδια στιγμή που το 535Α ανεβαίνει μέχρι Μαραθώνα με κανονικό εισιτήριο ΟΑΣΑ. Ας προχωρήσω στις λύσεις...

1) ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ όπως έγραψα και πριν είναι ''ακατάλληλος'' για χρήση. Η ιδέα μου είναι 
Α)να επεκταθεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο μέχρι τις Αφίδνες.
Β)τα αραιά δρομολόγια να τα καλύπτει ένα δρομολόγιο το οποίο θα αναχωρεί ανά μία ώρα προς τις Αφίδνες. Δηλαδή ένα ΑΘΗΝΑ-ΑΦΙΔΝΕΣ. Επίσης τα δρομολόγια Αθήνα - Χαλκίδα θα επεκταθούν μέχρι τον Πειραιά και θα γίνουν πιο συχνά ανά 1 ώρα. 
Έτσι θα έχουμε ένα πλέγμα δρομολογίων που θα περνάει τρένο κάθε μισή ώρα (30 λεπτά) και επίσης η διαδρομή Αγ.Στέφανος - Αθήνα θα πραγματοποιείται με ηλεκτροκίνητα τρένα μέσα σε μόλις 23 λεπτά. Θα είναι πραγματικά μία ανάσα για την περιοχή που θα έχουν γρήγορη και εύκολη μετακίνηση προς την Αθήνα!!!

2) ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΖΗΡΙΝΕΙΟΥ
 Εδώ δεν υπάρχουν πολλά λόγια. Το σχέδιο είναι απλό. Σύνδεση όλων των περιοχών με τον προαστιακό. Δηλαδή θα έχουμε τις εξής γραμμές
507 ΣΤΑΜΑΤΑ - ΡΟΔΟΠΟΛΗ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
535 ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
536 ΔΙΟΝΥΣΟΣ - ΣΤ.ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Για την Κηφισίας/Ελ.Βενιζέλου/Θησέως θα έχουμε τον νέο ''κορμό''
508 ΖΗΡΙΝΕΙΟ - ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ με πολύ συχνά δρομολόγια
Το 535Α δεν θα μεταβληθεί να βοηθάει και λίγο το 508 όποτε περνάει και δεν θα διέρχεται από Ε.ΠΟΝΤΟ. Επίσης θα έχει δικά του οχήματα.
Το 503 χωρίς μεταβολή
Tο δε 509 πέρνει την μορφή τοπικού Αγ.Στεφάνου με διαδρομή Κρυονέρι - Στ.Αγ.Στέφανος - Πευκόφυτο.
Εκτός πραγματικότητας απλά.
Δεν έχεις καμία εικόνα του επιβατικού φόρτου που έχουν τα Τ.ΖΗΡ. Όταν με το καλό βγεις 0730-0900 στην Πλατεία Πλατανου και δεν δεις τον λαό που περιμένει, να το ξανασυζητησουμε.

Εκτός κι αν η οποία συζήτηση κάνουμε βασίζεται στα "αν", ανεξάρτητα από τις πιθανότητες ρεαλιστικης υλοποίησης, οπότε να γράψω κι εγώ ιδανικά τι θα ήθελα να υπάρχει στον κόσμο..

Όσο συχνά δρομολόγια και να έχει ο Προαστιακός, δεν μπορεί να καταστεί κορμός αντί της Γραμμής 1 για τα Τ.ΖΗΡ. Δεν παύει να είναι (όπως λέει και το όνομα του) ένα προαστιακό τρένο, όχι αστικό.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#64
(14-11-2021, 11:45 AM)MrVanHool Έγραψε: Εκτός πραγματικότητας απλά.
Δεν έχεις καμία εικόνα του επιβατικού φόρτου που έχουν τα Τ.ΖΗΡ. Όταν με το καλό βγεις 0730-0900 στην Πλατεία Πλατανου και δεν δεις τον λαό που περιμένει, να το ξανασυζητησουμε.

Εκτός κι αν η οποία συζήτηση κάνουμε βασίζεται στα "αν", ανεξάρτητα από τις πιθανότητες ρεαλιστικης υλοποίησης, οπότε να γράψω κι εγώ ιδανικά τι θα ήθελα να υπάρχει στον κόσμο..

Όσο συχνά δρομολόγια και να έχει ο Προαστιακός, δεν μπορεί να καταστεί κορμός αντί της Γραμμής 1 για τα Τ.ΖΗΡ. Δεν παύει να είναι (όπως λέει και το όνομα του) ένα προαστιακό τρένο, όχι αστικό.
Μα και εγώ δεν διαφώνησα! Ο φόρτος που έχουν τα τοπικά Ζηρινείου έρχεται κατά ένα τεράστιο ποσοστό από την Κηφισιά (Γραμμή 1 και Α7/550). Ουσιαστικά με αυτό το σχέδιο δίνουμε αξία στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Το δε 508 που πρότεινα θα είναι για τους ανθρώπους που θέλουν να πάνε Κηφισιά. Απλά με τον ΣΣ Αθήνας και με μία μετεπιβίβαση στο μετρό δίνουμε γρήγορη ανταπόκριση προς το κέντρο της Αθήνας και τις γύρω περιοχές εκεί. Για την Κηφισίας θα υπάρχει το 508 με μία μετεπιβίβαση στο Α7/550 ή και αρκετά μελλοντικά την γραμμή 4. Δεν στερώ από κανέναν την μετεπιβίβαση στην Κηφισιά και μάλιστα αυτή θα είναι πολύ πιο συντονισμένη από 5 γραμμές ασυντόνιστες.
Απάντηση
#65
Το βασικό πρόβλημα με τον προαστιακό είναι ότι λόγω των έργων στις Τρεις Γέφυρες, που θα κρατήσουν για αρκετά χρόνια ακόμα, δεν υπάρχει δυνατότητα αύξησης της συχνότητας των δρομολογίων του.
Απάντηση
#66
(14-11-2021, 01:07 PM)Giannis Έγραψε: Το βασικό πρόβλημα με τον προαστιακό είναι ότι λόγω των έργων στις Τρεις Γέφυρες, που θα κρατήσουν για αρκετά χρόνια ακόμα, δεν υπάρχει δυνατότητα αύξησης της συχνότητας των δρομολογίων του.
Συμφωνώ , η ιδέα μου δεν είναι υλοποιήσιμη για τώρα αλλά θα μπορούσε στο μακρινό μέλλον να γίνει λόγω της κατάστασης του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ.
Απάντηση
#67
(14-11-2021, 12:28 PM)kostas720 Έγραψε: Μα και εγώ δεν διαφώνησα! Ο φόρτος που έχουν τα τοπικά Ζηρινείου έρχεται κατά ένα τεράστιο ποσοστό από την Κηφισιά (Γραμμή 1 και Α7/550). Ουσιαστικά με αυτό το σχέδιο δίνουμε αξία στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Το δε 508 που πρότεινα θα είναι για τους ανθρώπους που θέλουν να πάνε Κηφισιά. Απλά με τον ΣΣ Αθήνας και με μία μετεπιβίβαση στο μετρό δίνουμε γρήγορη ανταπόκριση προς το κέντρο της Αθήνας και τις γύρω περιοχές εκεί. Για την Κηφισίας θα υπάρχει το 508 με μία μετεπιβίβαση στο Α7/550 ή και αρκετά μελλοντικά την γραμμή 4. Δεν στερώ από κανέναν την μετεπιβίβαση στην Κηφισιά και μάλιστα αυτή θα είναι πολύ πιο συντονισμένη από 5 γραμμές ασυντόνιστες.
Δεν υπάρχει κανένας από το Κρυονέρι, την Σταμάτα, τον Ευξεινο Πόντο (για το ταξίδι από Διόνυσο έως Στ.Αγ.Στεφάνου δεν σχολιάζω καν) που θα υποστεί τριπλή μετεπιβαση από τα Τοπικά στο 508 και μετά στην Γραμμή 1. 

Τα δε δρομολόγια του Προαστιακού ποτέ δεν θα είναι συχνότερα των 15 λεπτών (και προφανώς ποτέ στο κομμάτι αυτό που συζητάμε).

Άρα τα Τ.ΖΗΡ δεν επιδέχονται κάποιας ουσιαστικής μεταβολής, πέραν μικρών διορθωτικών επεμβάσεων.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
#68
(14-11-2021, 08:37 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν υπάρχει κανένας από το Κρυονέρι, την Σταμάτα, τον Ευξεινο Πόντο (για το ταξίδι από Διόνυσο έως Στ.Αγ.Στεφάνου δεν σχολιάζω καν) που θα υποστεί τριπλή μετεπιβαση από τα Τοπικά στο 508 και μετά στην Γραμμή 1. 

Τα δε δρομολόγια του Προαστιακού ποτέ δεν θα είναι συχνότερα των 15 λεπτών (και προφανώς ποτέ στο κομμάτι αυτό που συζητάμε).

Άρα τα Τ.ΖΗΡ δεν επιδέχονται κάποιας ουσιαστικής μεταβολής, πέραν μικρών διορθωτικών επεμβάσεων.
Παρότι η μετεπιβίβαση θα είναι τριπλή δεν θα είναι κουραστική. Θα πηγαίνει από το τοπικό στην Θησέως και μέσα σε λιγότερο από 7 λεπτά θα έρχεται το 508! Καλά για τον Ηλεκτρικό με το 6λεπτο δεν το συζητώ. Για τον Προαστιακό θα συνεχίζει ευθεία. Βέβαια η συχνότητα αποτελεί πρόβλημα αλλά άμα φτάσει ένα 20λεπτο θα λυθεί και αυτό.

Για τον Προαστιακό επίσης θα μπορούσαν να τροποποιηθούν γραμμές για να δίνουν ανταπόκριση σε αυτόν. Πχ κάποιες γραμμές των Αχαρνών θα μπορούσαν να περνάνε από τον Προαστιακό δίνοντας ανταπόκριση για Αθήνα σε λιγότερο από 10λεπτο. Έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση και δεν θα μπαίνουν επιβάτες μόνο από τον Αγ.Στέφανο αλλά από όλη την περιοχή στην οποία εξυπηρετεί. Έτσι μπορούμε να έχουμε τρένα που δεν θα είναι άδεια.

Τα ΜΜΜ της Αθήνας πιστεύω ότι είναι σωστά σαν φιλοσοφία αλλά χρειάζονται αρκετά μεγάλες αλλαγές , κυρίως επεκτάσεις ιδίως του Μετρό και του Προαστιακού, έτσι και αλλιώς ο Αγ.Στέφανος και οι γύρω περιοχές λόγω ότι δεν βρίσκονται στην αστική αστική περιοχή μπορούν να καλυφθούν από τον Προαστιακό.
Απάντηση
#69
Προσωπικά και εγώ συμφωνώ ότι θα έπρεπε να συμπεριληφθεί ο Άγιος Στέφανος στο αστικό τμήμα του Προαστιακού και να έχει συχνότητα ανά 30' προς Πειραιά, τουλάχιστον τις ώρες αιχμής 7-10 και 16-19. Για όλες τις παραπάνω ιδέες θα τις αξιολογούσα αφού έβλεπα την επιβατική κίνηση του σταθμού. Γενικά για το πρόβλημα που υπάρχει πλέον στους δρόμους, οι άμεσες λύσεις είναι βελτιώσεις στην λειτουργία των υπαρχόντων μέσων και ειδικά της σταθερής τροχιάς. Άρα ιδανικά μετρό (1,2,3) ανά 5' στην αιχμή, τραμ ανά 10' στην αιχμή και προαστιακός τουλάχιστον ανά 30' στην αιχμή (Άνω Λιόσια <-> Κορωπί και Πειραιά <-> Άγιο Στέφανο) με τα ενδιάμεσα τμήματα στα 15' με 20'.

Και φυσικά, το σημαντικότερο, διαφήμιση που να προσκαλεί τον κόσμο να τα χρησιμοποιήσει προβάλοντας τα πλεονεκτήματα τους.
Απάντηση
#70
(22-11-2021, 03:05 PM)sgkatsos Έγραψε: Προσωπικά και εγώ συμφωνώ ότι θα έπρεπε να συμπεριληφθεί ο Άγιος Στέφανος στο αστικό τμήμα του Προαστιακού και να έχει συχνότητα ανά 30' προς Πειραιά, τουλάχιστον τις ώρες αιχμής 7-10 και 16-19. Για όλες τις παραπάνω ιδέες θα τις αξιολογούσα αφού έβλεπα την επιβατική κίνηση του σταθμού. Γενικά για το πρόβλημα που υπάρχει πλέον στους δρόμους, οι άμεσες λύσεις είναι βελτιώσεις στην λειτουργία των υπαρχόντων μέσων και ειδικά της σταθερής τροχιάς. Άρα ιδανικά μετρό (1,2,3) ανά 5' στην αιχμή, τραμ ανά 10' στην αιχμή και προαστιακός τουλάχιστον ανά 30' στην αιχμή (Άνω Λιόσια <-> Κορωπί και Πειραιά <-> Άγιο Στέφανο) με τα ενδιάμεσα τμήματα στα 15' με 20'.

Και φυσικά, το σημαντικότερο, διαφήμιση που να προσκαλεί τον κόσμο να τα χρησιμοποιήσει προβάλοντας τα πλεονεκτήματα τους.

Πριν γίνει ο ...προΑΣΤΕΙΑακός των δισεκατομμυρίων, του ΣΚΑ με τις 10 τυφλές γραμμές, να θυμίσω ότι την δεκαετία 1995-2005, οι Χαλκίδες εκτελούνταν κάθε ώρα, το πρωί και το μεσημέρι είχε και μισάωρα. Επίσης, έκαναν στάση παντού και οι τοπικές Λειανοκλαδίου-Λάρισας (1520-1521-22-23 και 1510-11). Οι σταθμοί μεταξύ Αχαρνών-Οινόης είχαν 22-23 ζεύγη δρομολογίων κάθε μέρα. Όλο το Μενίδι κατέβαινε με το τραίνο στην Αθήνα, το ίδιο και ο Αγ. Στέφανος. Μετά, ήρθε η ανάπτυξη ....
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.589 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.816 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.631 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.875 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.227 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.721 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.697 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.699 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.464 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)