Δημοσιεύσεις: 264
Θέματα: 8
Εγγραφή: 12-03-2021
25-08-2021, 02:06 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-08-2021, 02:06 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
Στο 122Θ κυκλοφορούν νέα 12 μέτρα Solaris που έχουν και διαφημίσεις στο πίσω μερος. Πρώτη φορα βλεπω διαφημίσεις στις γραμμές από τα ΚΤΕΛ εκτός από του ΟΑΣΑ την διαφημιση για τα εισιτήρια
Δημοσιεύσεις: 1.612
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Νέα; Με τι πινακίδες; Πέρα του ΧΕΗ-8401 ;
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
25-08-2021, 03:59 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 25-08-2021, 04:04 PM από MitsosDaBest. Edited 1 time in total.)
Το δίπορτο αεροδρομιακο N2 #735 στο Β9. Χθες βράδυ, το Volvo #229 στο Χ14.
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Επανεμφάνιση Ν2 στο 706 μετά από βδομάδες και συγκεκριμένα το #541
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Ασυνήθιστη εμφάνιση 12μετρου Solaris και συγκεκριμένα του τρίπορτου #6224 στο 049
Δημοσιεύσεις: 666
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
To A1 μάλλον επιστρέφει στα Irisbus Diesel. Μόνο τέτοια έχει σήμερα.
Ωστόσο, τα Α7/Β9 συνεχίζουν με 12μετρα. Ας ελπίσουμε από βδομάδα που θα έχουν επιστρέψει σχεδόν όλοι Αθήνα και θα πέφτει η θερμοκρασία, να βγουν ξανά τα 18μετρα με τον ανεπαρκή κλιματισμό (που δεν θα χρειάζεται).
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Α1 είναι εδώ και αρκετές μέρες μόνο με Irisbus Diesel και μόνο χτες Κυριακή εμφάνιστηκαν και 12μετρα Solaris. Και να θυμίσω ότι ενώ στην αρχή του έτους και οι 3 αυτές γραμμές κυκλοφορούσαν μόνο με νταλίκες, από τον Απρίλιο και ενώ ακόμα ο κλιματισμός δεν ήταν απαραίτητος αφού δεν έκανε τόση ζέστη, άρχισαν να εμφανίζονται Ν2 στο Α7 και στο Β9 και φτάσαμε στο τώρα με τις 3 γραμμές να έχουν ξεχάσει τι είναι νταλίκες. Οπότε πολλά περιθώρια αισοδοξίας δεν υπάρχουν και προφανώς ούτε οι νταλίκες leasing πρόκειται να βοηθήσουν ακόμα και να παραδωθούν κι άλλες αφού τις τελυταίες μέρες από τις 14 που έχουν κυκλοφοροήσει έξω βγαίνουν λιγότερες από 5. Ουσιαστικά πλέον όλες οι νταλικογραμμές βγαίνουν πλέον σχεδόν μόνο με GN με τα Solaris να κυκλοφορούν μόνο στα αεροδρόμια και άντε 2-3 το πολύ σε κάνα 703 ή στο 843 συνήθως.
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(30-08-2021, 05:29 PM)ecoj Έγραψε: Το Α1 είναι εδώ και αρκετές μέρες μόνο με Irisbus Diesel και μόνο χτες Κυριακή εμφάνιστηκαν και 12μετρα Solaris. Και να θυμίσω ότι ενώ στην αρχή του έτους και οι 3 αυτές γραμμές κυκλοφορούσαν μόνο με νταλίκες, από τον Απρίλιο και ενώ ακόμα ο κλιματισμός δεν ήταν απαραίτητος αφού δεν έκανε τόση ζέστη, άρχισαν να εμφανίζονται Ν2 στο Α7 και στο Β9 και φτάσαμε στο τώρα με τις 3 γραμμές να έχουν ξεχάσει τι είναι νταλίκες. Οπότε πολλά περιθώρια αισοδοξίας δεν υπάρχουν και προφανώς ούτε οι νταλίκες leasing πρόκειται να βοηθήσουν ακόμα και να παραδωθούν κι άλλες αφού τις τελυταίες μέρες από τις 14 που έχουν κυκλοφοροήσει έξω βγαίνουν λιγότερες από 5. Ουσιαστικά πλέον όλες οι νταλικογραμμές βγαίνουν πλέον σχεδόν μόνο με GN με τα Solaris να κυκλοφορούν μόνο στα αεροδρόμια και άντε 2-3 το πολύ σε κάνα 703 ή στο 843 συνήθως.
Δηλαδή, για να καταλάβω: Δεν βγάζει η Ράλλη τα Σολάρις 18μ. γιατί ... δεν δουλεύει (για πέμπτη χρονιά) ο κλιματισμός. Η Ανθούσα και το Μπράχάμι, που βγάζουν Ν1 με ανύπαρκτο κλιματισμό επί σειρά ετών, είναι σε άλλο σύμπαν, να υποθέσω.
Επίσης, ο κλιματισμός στα GN των 21 ετών παλαιότητας και χωρίς μόνωση, προφανώς κρίνεται καλύτερος απ' ότι στα Σολάρις της 11ετίας και με επαρκή μόνωση/φιμέ τζάμια...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(30-08-2021, 09:02 PM)Citaro Έγραψε: Δηλαδή, για να καταλάβω: Δεν βγάζει η Ράλλη τα Σολάρις 18μ. γιατί ... δεν δουλεύει (για πέμπτη χρονιά) ο κλιματισμός. Η Ανθούσα και το Μπράχάμι, που βγάζουν Ν1 με ανύπαρκτο κλιματισμό επί σειρά ετών, είναι σε άλλο σύμπαν, να υποθέσω.
Επίσης, ο κλιματισμός στα GN των 21 ετών παλαιότητας και χωρίς μόνωση, προφανώς κρίνεται καλύτερος απ' ότι στα Σολάρις της 11ετίας και με επαρκή μόνωση/φιμέ τζάμια...
Δεν νομίζω ότι ο λόγος που δεν βγαίνουν έξω τα αμάξια από τη Ράλλη είναι μόνο ο κλιματισμός. Αμάξια διαρκώς παροπλίζονται στη Ράλλη.. Ενδεικτικά GN πλέον είναι κάτι μήνες μέσα και ανασφάλιστες 25 από τις 115!!
Και τα leasing που δήθεν θα είχαν "σωστή" συντήρηση, ορθά "συντηρημένες" κλιματιστικές μονάδες, και με ρήτρες 90% διαθεσιμότητας είναι μόνιμα μέσα με βλάβες.. Solaris 18m από Παπαδάκη από τα 7 τα πρωί κυκλοφορούσαν
0 και το απόγευμα μετά βίας
2, τα υπόλοιπα 5 είναι από 5 μέρες εκτός κυκλοφορίας μέχρι 1,5 μήνα.. Διαθεσιμότητες οχημάτων που ούτε στις χειρότερες μέρες της Ράλλη δεν τις έχουμε δει..
Δημοσιεύσεις: 3.180
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(30-08-2021, 09:02 PM)Citaro Έγραψε: Δηλαδή, για να καταλάβω: Δεν βγάζει η Ράλλη τα Σολάρις 18μ. γιατί ... δεν δουλεύει (για πέμπτη χρονιά) ο κλιματισμός. Η Ανθούσα και το Μπράχάμι, που βγάζουν Ν1 με ανύπαρκτο κλιματισμό επί σειρά ετών, είναι σε άλλο σύμπαν, να υποθέσω.
Επίσης, ο κλιματισμός στα GN των 21 ετών παλαιότητας και χωρίς μόνωση, προφανώς κρίνεται καλύτερος απ' ότι στα Σολάρις της 11ετίας και με επαρκή μόνωση/φιμέ τζάμια...
Μα εγώ δεν είπα ότι για τις τραγικές διαθεσιμότητες στη Ράλλη φταίει ο κλιματισμός. Αντιθέτως λέω ότι Ν2 άρχισαν να εμφανίζονται σε Α7 και Β9 από τον Απρίλιο όταν ακόμα δεν υπήρχε ανάγκη κλιματισμού. Ίσως απλά ο κλιματισμός αποτελειώνει την ήδη προβληματική κατάσταση.
Τις ελλείψεις σε νταλίκες θεωρητικά θα έπρεπε να τις καλύψουν αυτές από leasing αλλά είναι τόσο τραγικές οι διαθεσιμότητες τους (ειδικά σε αυτές από τον Παπαδάκη που ουσιαστικά δεν έχουν δουλέψει σχεδόν καθόλου) που δεν προσφέρουν τίποτα. Μόνο αυτές από το αεροδρόμιο του Όσλο έδειχναν να έχουν καλές διαθεσιμότητες και συχνά τις έβλεπες και όλες έξω αλλά είναι μόνο 5 και η #6187 ήδη μετράει κάποιες μέρες που αγνοείται. Βέβαια οι κακές διαθεσιμότητες στα leasing δεν περιορίζονται μόνο στις νταλίκες αλλά είναι γενικό το θέμα. Από όλους τους τύπους λεωφορείων leasing αυτά που τον Αύγουστο δούλευαν περισσότερο σαν ποσοστό επί του συνόλου τους είναι τα Crossway στην Ανθούσα.