Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Καλά το νταλικογραμμή σχετικό είναι... Από τότε που θυμάμαι να παρατηρώ τι δρομολογείται και στο Α7 και στο Β9 έπαιζαν μπάλα και 12μετρα άλλες φορές περισσότερο και άλλες λιγότερο ανάλογα με τη κατάσταση ήταν η ΟΣΥ.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(04-08-2021, 07:56 PM)Man Lion's city Έγραψε: Και ενώ η Π. Ράλλη δεν έχει να βάλει ούτε μια νταλίκα σε Α7 και Β9, έχει βάλει την GN 580 στο Β2 για πρώτη φορά από τότε που πήγε στο Φιξ.
Μάλιστα το Α7 όχι μόνο έχει 12μετρα αλλά τα 3 από αυτά είναι τα αεροδρομιακά Ν2 740 & 748 και το Solaris 6223, τα οποία είναι όλα 2πορτα!
Και στο Β9 το Citaro LE 6109!
Η κατάσταση είναι εντελώς τραγική με την Π. Ράλλη και από τον Βοτανικό διακρίνεται μια αδιαφορία στη δρομολόγηση των διαφόρων τύπων ανά γραμμή πλέον και στις γραμμές της Ράλλη. Είναι εντελώς ακατανόητο με ποια λογική δινονται συχνά δίπορτα αεροδρομιακά σε νταλικογραμμή όπως το Α7. Μην ξεχνάμε όμως ακόμα και τώρα τον Αύγουστο καθημερινά αναγκάζονται να διαθέτουν περίπου 30-35 λεωφορεία για να βγουν οι γραμμές της Ράλλη (Α7, Β9, Β2, 622/815).
Υ.Γ. Για το Β2 είχε ξαναδρομολογηθεί νταλίκα (η #434) στις 6 Μαϊου που ήταν γενική απεργία! Σαφώς θα ήταν χρήσιμες οι νταλίκες στη γραμμή αλλά με τόσες νταλίκες που έχουν βγει εκτός κυκλοφορίας στη Ράλλη μη δούμε και συστηματικά δίπορτα στα Α/Β10.. Υποθέτω σήμερα στο Β2 οφείλεται σε βλάβη και δεν θα υπήρχε άλλο Solaris 12m διαθέσιμο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
04-08-2021, 09:00 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-08-2021, 09:01 PM από mercedes elbo.)
(04-08-2021, 08:43 PM)ecoj Έγραψε: Καλά το νταλικογραμμή σχετικό είναι... Από τότε που θυμάμαι να παρατηρώ τι δρομολογείται και στο Α7 και στο Β9 έπαιζαν μπάλα και 12μετρα άλλες φορές περισσότερο και άλλες λιγότερο ανάλογα με τη κατάσταση ήταν η ΟΣΥ.
Στο Β9 τα τελευταία χρόνια σχεδόν πάντα έμπαιναν 12μετρα. Το Α7 όμως να δρομολογείται μόνιμα και αποκλειστικά με 12μετρα (και μάλιστα δίπορτα) είναι κάτι πρωτόγνωρο. Ακόμα και 12 χρόνια πίσω πριν έρθουν τα Solaris, δρομολογούταν και Volvo σταθερά και με αρκετά καλύτερα δρομολόγια τότε. Όχι με κενά ακόμα και 1 ώρας που είχε σήμερα..
Δημοσιεύσεις: 647
Θέματα: 1
Εγγραφή: 18-06-2021
Γενικά πάντα υπήρχαν τέτοια προβλήματα, πόσο μάλλον τώρα με τον καύσωνα. Η λάθος διαχείριση που έχει κάνει ο οργανισμός γενικότερα, έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ. Όμως ακόμα και με αυτή την κατάσταση, ένα πλάνο θα βοηθούσε πολύ (όπως είχε μέχρι πριν λίγο ο Βοτανικός)
Για παράδειγμα στην Ράλλη, θα έπρεπε να βγάζει ότι νταλίκα έχει με σειρά προτεραιότητας αεροδρόμιο (Solaris) και μετά 703, 843, Α2, 550, Α/Β10 και στο τέλος τα Α1, Α7, Β9. Ότι λείπει από Α7, Β9 να το δανείζεται από τον Βοτανικό. Το Β2 να το βγάζει με τα δικά της 12m Solaris (6 οχήματα θέλει, 8 έχει) και αν έχει βλάβες με δανεικά από Βοτανικό.
Ο Βοτανικός στην Ράλλη να δίνει μόνο Ν2 (η οτιδήποτε άλλο 3πορτο). Τα υπόλοιπα 3πορτα με σειρά προτεραιότητας σε 224, 051, 813 κλπ και τα 2πορτα πρώτα σε Χ93, 052, 821 κλπ
Αντίστοιχα το ίδιο η Ανθούσα με τα Crossway. Ποιες γραμμές σηκώνουν τα 2πορτα? Τα Τοπικά Χαλανδρίου, 302, 402, 409, 411, 416, 651, 653? Ας δίνει όσα μπορεί εκεί και τα Ν1/Ν2 να δρομολογούνται στο κέντρο.
Προφανώς και η κατάσταση είναι τραγική, όμως με ένα καλύτερο πλάνο δρομολόγησης δεν θα υπήρχαν τόσα θέματα...
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
04-08-2021, 09:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-08-2021, 09:46 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(04-08-2021, 09:00 PM)mercedes elbo Έγραψε: Στο Β9 τα τελευταία χρόνια σχεδόν πάντα έμπαιναν 12μετρα. Το Α7 όμως να δρομολογείται μόνιμα και αποκλειστικά με 12μετρα (και μάλιστα δίπορτα) είναι κάτι πρωτόγνωρο. Ακόμα και 12 χρόνια πίσω πριν έρθουν τα Solaris, δρομολογούταν και Volvo σταθερά και με αρκετά καλύτερα δρομολόγια τότε. Όχι με κενά ακόμα και 1 ώρας που είχε σήμερα.. Αυτό που λέω είναι ότι ανέκαθεν το Α7 δεν ήταν αδιαπραγμάτευτα νταλικογραμμή (όπως πχ το 550) και έτσι ανάλογα τις διαθεσιμότητες μπορούσες να δεις και 12μετρα καθημερινά άλλες φορές περισσότερο και άλλες λιγότερο και άλλες σχεδόν καθόλου ανάλογα τις διαθεσιμότητες της Ράλλη αλλά και του Ελληνικού παλιότερα ενώ είχε υπάρξει και ένα σύντομο φεγγάρι που δύο βάρδιες τη μέρα στο Α7 έβγαιναν από Λιόσια. Πάντως Αύγουστο μήνα να είναι υπό κατάρευση το Α7 και οι υπόλοιπες γραμμές της Ράλλη είχε ήδη αρχίσει να γίνεται από το 2017 και μάλιστα σε μεγαλύτερη διάσταση από ότι τώρα.
Πριν 12 χρόνια μπορεί να είχαν έρθει τα Solaris αλλά σχεδόν όλες οι Volvo και οι GN ζούσαν. Σκέψουν πόσες περισσότερες γραμμές είχαν τότε νταλίκες σε σχέση με τώρα που μάλιστα έχουν δωθεί και γραμμές στα κτελ...
(04-08-2021, 09:19 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά πάντα υπήρχαν τέτοια προβλήματα, πόσο μάλλον τώρα με τον καύσωνα. Η λάθος διαχείριση που έχει κάνει ο οργανισμός γενικότερα, έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ. Όμως ακόμα και με αυτή την κατάσταση, ένα πλάνο θα βοηθούσε πολύ (όπως είχε μέχρι πριν λίγο ο Βοτανικός)
Για παράδειγμα στην Ράλλη, θα έπρεπε να βγάζει ότι νταλίκα έχει με σειρά προτεραιότητας αεροδρόμιο (Solaris) και μετά 703, 843, Α2, 550, Α/Β10 και στο τέλος τα Α1, Α7, Β9. Ότι λείπει από Α7, Β9 να το δανείζεται από τον Βοτανικό. Το Β2 να το βγάζει με τα δικά της 12m Solaris (6 οχήματα θέλει, 8 έχει) και αν έχει βλάβες με δανεικά από Βοτανικό.
Ο Βοτανικός στην Ράλλη να δίνει μόνο Ν2 (η οτιδήποτε άλλο 3πορτο). Τα υπόλοιπα 3πορτα με σειρά προτεραιότητας σε 224, 051, 813 κλπ και τα 2πορτα πρώτα σε Χ93, 052, 821 κλπ
Αντίστοιχα το ίδιο η Ανθούσα με τα Crossway. Ποιες γραμμές σηκώνουν τα 2πορτα? Τα Τοπικά Χαλανδρίου, 302, 402, 409, 411, 416, 651, 653? Ας δίνει όσα μπορεί εκεί και τα Ν1/Ν2 να δρομολογούνται στο κέντρο.
Προφανώς και η κατάσταση είναι τραγική, όμως με ένα καλύτερο πλάνο δρομολόγησης δεν θα υπήρχαν τόσα θέματα... Απλά πιθανόν να έχει και ο Βοτανικός πολλές βλάβες με αποτέλεσμα να γίνεται μπάχαλο η δρομολόγηση που σημαίνει ότι και να σχεδιάσουν ένα πλάνο μετά από λίγο δεν θα τηρείται λόγω βλαβών. Και πάλι τραγικό βέβαια να στέλενεις τρίπορτα στο 052 και το Χ93 και την ίδια στιγμή να έχεις πνίξει στα δίπορτα το 813 και το 224 όπως είχαν κάνει πριν κάποιες μέρες.
Δημοσιεύσεις: 667
Θέματα: 1
Εγγραφή: 22-05-2020
Εγώ που είμαι 9 χρόνια Αθήνα , τα 12μετρα N2 στο Α7, τα θυμάμαι κυρίως Αύγουστο. Υπέθετα τότε ότι γινόταν για να υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα στις παραλιακες γραμμές.
Κάποιες φορές, μέχρι τα τέλη '19, σε καθημερινές έμπαιναν και Irisbus Diesel από Πειραιά στο Α7 όταν υπήρχε έλλειψη, αλλά ζήτημα αν ήταν 1-2 και τα υπόλοιπα κανονικά νταλίκες. Τέτοιο χάλι από Ιούνιο να βγαίνουν τόσα Ν2, δεν θυμάμαι να το έχω δει... Φανταστείτε να είχε και φέτος η Ράλλη να βγάλει και τα 171/122/122Θ.
Το πιθανότερο είναι ότι από Σεπτέμβριο που η θερμοκρασία σπάνια θα ξεπερνά τους 30, να βγουν ξανά τα Solaris με τον ελλιπή κλιματισμό και θα στρώσει η κατάσταση. Ειδικά αν έρθουν και τα υπόλοιπα leasing.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
05-08-2021, 12:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-08-2021, 12:48 PM από ecoj. Edited 3 times in total.)
Μιας και λέγαμε για το Α7, σήμερα έχει ποικιλία και συγκεκριμένα μετά από καιρό έχει Irisbus (#976) από Ρέντη αλλά και μία GN (#481) ενώ έχει και δίπορτο 12μετρο Solaris (#6021) και δίπορτο Α21 (#6010) από Βοτανικό μαζί με τα Ν2.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Επιστροφή των Irisbus Diesel και στα 622 και 815 με το #977
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Επιστροφή 12μετρων και συγκεκριμένα δίπορτων Ν2 στο 706 ενώ τουλάχιστον δύο γκαζιέρες ήταν στο 203
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(04-08-2021, 09:19 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά πάντα υπήρχαν τέτοια προβλήματα, πόσο μάλλον τώρα με τον καύσωνα. Η λάθος διαχείριση που έχει κάνει ο οργανισμός γενικότερα, έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ. Όμως ακόμα και με αυτή την κατάσταση, ένα πλάνο θα βοηθούσε πολύ (όπως είχε μέχρι πριν λίγο ο Βοτανικός)
Για παράδειγμα στην Ράλλη, θα έπρεπε να βγάζει ότι νταλίκα έχει με σειρά προτεραιότητας αεροδρόμιο (Solaris) και μετά 703, 843, Α2, 550, Α/Β10 και στο τέλος τα Α1, Α7, Β9. Ότι λείπει από Α7, Β9 να το δανείζεται από τον Βοτανικό. Το Β2 να το βγάζει με τα δικά της 12m Solaris (6 οχήματα θέλει, 8 έχει) και αν έχει βλάβες με δανεικά από Βοτανικό.
Ο Βοτανικός στην Ράλλη να δίνει μόνο Ν2 (η οτιδήποτε άλλο 3πορτο). Τα υπόλοιπα 3πορτα με σειρά προτεραιότητας σε 224, 051, 813 κλπ και τα 2πορτα πρώτα σε Χ93, 052, 821 κλπ
Αντίστοιχα το ίδιο η Ανθούσα με τα Crossway. Ποιες γραμμές σηκώνουν τα 2πορτα? Τα Τοπικά Χαλανδρίου, 302, 402, 409, 411, 416, 651, 653? Ας δίνει όσα μπορεί εκεί και τα Ν1/Ν2 να δρομολογούνται στο κέντρο.
Προφανώς και η κατάσταση είναι τραγική, όμως με ένα καλύτερο πλάνο δρομολόγησης δεν θα υπήρχαν τόσα θέματα...
Το μεγάλο λάθος ήταν ότι έστειλαν 12μετρα πάλι στην Ράλλη, το βασικό Α/Σ αρθρωτών της Αθήνας. Η Αθήνα χρόνια τώρα και ειδικά μετά το 2018 με το κλείσιμο του Α/Σ Ελληνικού "πονάει" στο θέμα αρθρωτά. Κανονικά γραμμές όπως 049, 421, Β2, Α13 και άλλες θα έπρεπε ανέκαθεν να δρομολογούνται με νταλίκες.. Εδώ όμως φτάσαμε να μην μπορούν να βγουν ούτε τα Α1, Α7, Β9..
Στα υπόλοιπα ως προς τις δρομολογήσεις ανά γραμμή συμφωνούμε απόλυτα και μέχρι πρότινος αυτά εφαρμοζόταν και από τα γραφεία κίνησης. Περιέργως όμως πλέον η δρομολόγηση από το πρωί γίνεται όπως να ναι. Βλέπω σήμερα έχουν βγάλει τρίπορτα Ν2 και leasing σε 052, 811, 821, 837, Χ93 και βάζουν δίπορτο αεροδρομιακό στο 140, γραμμή που έχει φτάσει πλέον στο σημείο να αφήνει και κόσμο έξω με τα δίπορτα κάτι που ποτέ δεν συνέβαινε στο παρελθόν με τα τρίπορτα..
(04-08-2021, 09:45 PM)ecoj Έγραψε: Αυτό που λέω είναι ότι ανέκαθεν το Α7 δεν ήταν αδιαπραγμάτευτα νταλικογραμμή (όπως πχ το 550) και έτσι ανάλογα τις διαθεσιμότητες μπορούσες να δεις και 12μετρα καθημερινά άλλες φορές περισσότερο και άλλες λιγότερο και άλλες σχεδόν καθόλου ανάλογα τις διαθεσιμότητες της Ράλλη αλλά και του Ελληνικού παλιότερα ενώ είχε υπάρξει και ένα σύντομο φεγγάρι που δύο βάρδιες τη μέρα στο Α7 έβγαιναν από Λιόσια. Πάντως Αύγουστο μήνα να είναι υπό κατάρευση το Α7 και οι υπόλοιπες γραμμές της Ράλλη είχε ήδη αρχίσει να γίνεται από το 2017 και μάλιστα σε μεγαλύτερη διάσταση από ότι τώρα.
Πριν 12 χρόνια μπορεί να είχαν έρθει τα Solaris αλλά σχεδόν όλες οι Volvo και οι GN ζούσαν. Σκέψουν πόσες περισσότερες γραμμές είχαν τότε νταλίκες σε σχέση με τώρα που μάλιστα έχουν δωθεί και γραμμές στα κτελ...
Απλά πιθανόν να έχει και ο Βοτανικός πολλές βλάβες με αποτέλεσμα να γίνεται μπάχαλο η δρομολόγηση που σημαίνει ότι και να σχεδιάσουν ένα πλάνο μετά από λίγο δεν θα τηρείται λόγω βλαβών. Και πάλι τραγικό βέβαια να στέλενεις τρίπορτα στο 052 και το Χ93 και την ίδια στιγμή να έχεις πνίξει στα δίπορτα το 813 και το 224 όπως είχαν κάνει πριν κάποιες μέρες.
Δεν διαφωνώ οτι έχει ξαναφτάσει σε επίπεδα διάλυσης αλλά ποτέ δεν θυμάμαι να ειναι ήδη από Ιούνιο μόνο με 12μετρα. Ακόμα και το 2017 είχε ψιλογλιτωσει το Α7 γιατί είχε βάρδιες το Ελληνικό με νταλίκες μόνιμα από εκεί. Πριν το 2009 στην Ραλλη όλες και όλες ήταν 120 Volvo και από γραμμές είχε τις περισσότερες που δρομολογούταν από εκεί μέχρι το 2018. Η διαφορά ήταν τότε ότι κάτι Α/Β9, Χ95 έβγαιναν μόνιμα με 12μετρα, τα Α1 και Β/Γ18 ήταν Πειραιά με 12μετρα, αλλά το Α7 (ως Α/Β7) είχε και νταλίκες και με δρομολόγηση όμως που ξεπερνούσε τα 20 οχήματα..
Σίγουρα υπάρχει θέμα και στον Βοτανικό αφού βγάζει ολόκληρες γραμμές του παραδίπλα Α/Σ και έχει να δίνει οχήματα αυτή τη στιγμή σε 3 Α/Σ (Μπραχάμι, Ανθούσα, Λιόσια) σχεδόν σε αναλογία με ότι έρχεται από leasing. Δέχομαι σε περίπτωση βλάβης αν δεν υπάρχει άλλο αμάξι διαθέσιμο να δοθεί και το δίπορτο σε βαριές γραμμές. Όχι όμως από το πρωί να γυρνάνε τα τρίπορτα σε κάτι 052, 837 κλπ. και να βγαίνει το αεροδρομιακό ή το LE U στο 140 ή στο 224 ή στο Α7...
|