Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 3
Εγγραφή: 17-05-2021
(17-05-2021, 06:13 PM)N1 Botanikou Έγραψε: Πάντα μπαίνει ότι είναι διαθέσιμο, τώρα με την αποχώρηση των 700 και την σταδιακή αποχώρηση των 600 είναι είναι δεδομένο. Αν και δεν ξέρω γιατί τα C99 μπαίνουν εκτός αεροδρομίου... Αν και ο σκοπός των C99 είναι για το αεροδρόμιο...
αντι τα leasing να τα βαζουν ενισχυτικα σε 811 837 622/815 852 τα βαζουν σε Χ93 που δεν τα χει αναγκη κιολας
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(17-05-2021, 06:13 PM)N1 Botanikou Έγραψε: Πάντα μπαίνει ότι είναι διαθέσιμο, τώρα με την αποχώρηση των 700 και την σταδιακή αποχώρηση των 600 είναι είναι δεδομένο. Αν και δεν ξέρω γιατί τα C99 μπαίνουν εκτός αεροδρομίου... Αν και ο σκοπός των C99 είναι για το αεροδρόμιο...
Το 706 με midi έβγαινε και αναβαθμίστηκε σε 12μετρο την προηγούμενη βδομάδα. Επίσης θέμα διαθεσιμότητας ο Βοτανικός δεν έχει ούτε σε midi ούτε σε 12μετρα οπότε φαίνεται λογική η αποχώρηση Ν2 για Μπραχάμι και Ανθούσα. Και όσο έρχονται λεωφορεία leasing είναι και απαραίτητο να φύγουν γιατί στο τέλος απλά δεν θα χωράνε μέσα.
Τα δίπορτα Ν2 μπορεί να προορίζονται για το αεροδρόμιο αλλά πλέον είναι σε άθλια κατάσταση και το αεροδρόμιο είναι βιτρίνα και καλό είναι να έχει λεωφορεία σε καλή κατάσταση!
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 3
Εγγραφή: 17-05-2021
το αεροδρομιακο 747 στο 813 και η γκαζιερα 944 στο 235
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Επισης διπορτα Ν2 στα 704, 052 και στο Β15.
Δημοσιεύσεις: 62
Θέματα: 4
Εγγραφή: 23-04-2021
(17-05-2021, 06:30 PM)ecoj Έγραψε: Το 706 με midi έβγαινε και αναβαθμίστηκε σε 12μετρο την προηγούμενη βδομάδα. Επίσης θέμα διαθεσιμότητας ο Βοτανικός δεν έχει ούτε σε midi ούτε σε 12μετρα οπότε φαίνεται λογική η αποχώρηση Ν2 για Μπραχάμι και Ανθούσα. Και όσο έρχονται λεωφορεία leasing είναι και απαραίτητο να φύγουν γιατί στο τέλος απλά δεν θα χωράνε μέσα.
Τα δίπορτα Ν2 μπορεί να προορίζονται για το αεροδρόμιο αλλά πλέον είναι σε άθλια κατάσταση και το αεροδρόμιο είναι βιτρίνα και καλό είναι να έχει λεωφορεία σε καλή κατάσταση!
Το 706 όταν πρώτο δημιουργήθηκε είχε Ν2. Μεγάλη έκπληξη για το 122 για την πύκνοση των δρομολογίων
Δημοσιεύσεις: 46
Θέματα: 3
Εγγραφή: 17-05-2021
(18-05-2021, 10:32 AM)ecoj Έγραψε: Επισης διπορτα Ν2 στα 704, 052 και στο Β15.
και 704 με 12μ αρχιζουν οι μιντογραμμες να παιρνουν 12μ
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-05-2021, 10:51 AM)N1 Botanikou Έγραψε: Το 706 όταν πρώτο δημιουργήθηκε είχε Ν2. Μεγάλη έκπληξη για το 122 για την πύκνοση των δρομολογίων
Το 706 οταν πρωτοδημιουργηθηκε ειχε Citelis απο Λιοσια. Μετα πηγε Βοτανικο και πηρε midi.
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-05-2021, 10:58 AM)N2 BRAHAMIOU Έγραψε: και 704 με 12μ αρχιζουν οι μιντογραμμες να παιρνουν 12μ
Το 704 εχει ενα 12μ καθε μερα οταν λειτουργουν τα σχολεια εδω και χρονια αλλα διπορτο ειναι εξαιρετικα σπανιο.
Δημοσιεύσεις: 1.119
Θέματα: 16
Εγγραφή: 29-09-2009
(17-05-2021, 06:30 PM)ecoj Έγραψε: Τα δίπορτα Ν2 μπορεί να προορίζονται για το αεροδρόμιο αλλά πλέον είναι σε άθλια κατάσταση και το αεροδρόμιο είναι βιτρίνα και καλό είναι να έχει λεωφορεία σε καλή κατάσταση!
Ούτε το αεροδρόμιο είναι βιτρίνα, ούτε ο λόγος που δρομολογούνται τα ΜΑΝ είναι η καλύτερη κατάσταση του (η εξωτερική τουλάχιστον). Πέρα από τα μερικά εκατομμύρια χιλιόμετρα που έχουν τα C99 τα Α21 τυχαίνει να έχουν gearing ιδιαίτερα κατάλληλο για τέτοιες γραμμές και φυσικά όσα περισσότερα χιλιόμετρα εκτελούνται με τα μισθωμένα τόσο περισσότερο αυξάνεται η μακροζωία του ιδιόκτητου στόλου της ΟΣΥ.
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-05-2021, 11:36 AM)garvanitis Έγραψε: τα Α21 τυχαίνει να έχουν gearing ιδιαίτερα κατάλληλο για τέτοιες γραμμές και φυσικά όσα περισσότερα χιλιόμετρα εκτελούνται με τα μισθωμένα τόσο περισσότερο αυξάνεται η μακροζωία του ιδιόκτητου στόλου της ΟΣΥ.
Το πρώτο δεν τοι γνώριζα και το δεύτερο δεν το είχα σκεφτεί. Πάντως δεν βάζουν μόνο τα Α21 αφού πχ αυτή τη στιγμή όσα οχήματα φαίνονται στο Χ93 είναι Citaro.