Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(24-02-2020, 05:34 PM)Citaro Έγραψε: ΤΡΟΛΛΕΫ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μετά την ίδρυση της γραμμής 19Β και την κατ' ουσίαν παραδοχή ότι η γραμμή προς Στ. Χαλανδρίου δεν έπρεπε να υπάρχει, έχει διαμορφωθεί η εξής στρεβλή εικόνα των γραμμών 18/19 :
Προγραμματισμένα οχήματα 7 τις καθημερινές, 4 το Σάββατο, 3 τις Κυριακές. Λόγω όμως του διαφορετικού μήκους της κάθε γραμμής, τα δρομολόγια στην επιστροφή από Χαλάνδρι μπερδεύονται και αλληλοεπικαλύπτονται, αφήνοντας μεγάλα κενά.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Με τα ως άνω δεδομένα, λαμβάνοντας υπ' όψιν και την ύπαρξη της γραμμής 10 που αρκεί απόλυτα για την χαμηλή επιβατική κίνηση στον άξονα Φάρος Ψυχικού - Εθν. Αντιστάσεως, προτείνω :
- Κατάργηση γραμμών 18 και 19.
- Μετονομασία της γραμμής 19Β σε "19 ΜΟΥΣΕΙΟ - Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ - ΣΙΔΕΡΑ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ" και διατήρηση της κυκλικής διαδρομής, όπως είναι σήμερα. Κατάργηση της αφετηρίας στην οδό Κολοκοτρώνη και μετατόπιση, στο σημείο εκείνο, της αφετηρίας του "10".
- Δημιουργία τοπικής γραμμής "18 ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - ΠΛ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ (κυκλική)" με ένα όχημα που θα εξυπηρετεί τοπικά το κομμάτι που αφήνει το παλιό "19". Εναλλακτικά, πλήρης κατάρηγηση και αποξήλωση του δικτύου, καθώς ουσιαστικά δεν προσφέρει τίποτα και η κίνηση σηκώνεται από τα τοπικά Πεντέλης.
Με την πρόταση αυτή :
- δημιουργείται μια αξιόπιστη γραμμή με συχνότητα 15-20' που θα αναλάβει τη συνεξυπηρέτηση της Κηφισίας μέχρι τα Σίδερα Χαλανδρίου.
- δίνεται τέλος στην ακανόνιστη διέλευση στην κάθοδο, όπου μένουν κενά 40 λεπτών και μετά εμφανίζονται και τα τρία τρόλλεϋ μαζί.
- δίνεται διέξοδος από την Πλ. Χαλανδρίου για μετεπιβίβαση προς Μαρούσι και άνοδο Κηφισίας, κάτι που σήμερα είναι εξαιρετικά δύσκολο καθώς η ανταπόκριση 421/Κηφισίας θέλει πάρα πολύ περπάτημα σε επικίνδυνα έως ανύπαρκτα πεζοδρόμια. Με την σταθερή διέλευση σε τακτά χρονικά διαστήματα, η ανταπόκριση Χαλάνδρι/άνοδος Κηφισίας μπορεί να γίνει εύκολα και με ασφάλεια στη στάση "Σίδερα (άνοδος) - Περίπτερο (κάθοδος)" με σύνδεση από την υπόγεια πεζοδιάβαση. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει θεωρητικά και σήμερα, αλλά ακυρώνεται από την πολύ κακή συχνότητα διέλευσης του 19/19Β. Υπάρχει ανάγκη για 15λεπτο τρόλεϋ στο κομμάτι Πλ.Χαλανδρίου (Σίδερα) - Κηφισίας; Σχεδόν απόσταση περπατηματος είναι η Πλ.Χαλανδρίου έως το Υγεία (γύρω στα 15λεπτα).
Την στιγμή που η Πατησίων, η Αχαρνών, η Κυψέλης και το Παγκράτι υποφέρουν, νομίζω πως είναι εντελώς σπατάλη αυτό που συζητάμε.
Όπως προαναφέρθηκε, ο Κορμός Χαλανδρίου πλέον είναι παρωχημένος. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για σύνδεση ούτε του κέντρου της Αθήνας με το Χαλάνδρι, ούτε του Χαλανδρίου με την Αλεξάνδρας έστω.
Η λύση να πήγαινε το 10 στον Σταθμό Χαλανδρίου θα ήταν η πιο λογική (με δεδομένο την απομάκρυνση των Αφετηριών από το κέντρο του Χαλανδρίου), αν όμως δεν υπήρχε η διπλή διέλευση από το κέντρο του Χαλανδρίου και η δυσκολία στην αναστροφή στο Μετρό. Η γραμμή 18 που προτείνεις, νομίζω πως δεν θα είχε νόημα, υπάρχει η Δημοτική Συγκοινωνία και τα Τ.ΧΑΛ και οι πληρότητες του κομματιού αυτού δεν δικαιολογούν νομίζω και περαιτέρω οχήματα.
Οπότε, δυστυχώς, θα πρέπει να καταργηθούν αμφότερες οι γραμμές 18/19, επικαλυπτόμενες πλήρως από το Α7, το 10 και το μετρό, σε μια άλλη εποχή πλέον..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
27-02-2020, 10:57 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-02-2020, 10:58 AM από Citaro. Edited 1 time in total.)
(26-02-2020, 10:27 PM)MrVanHool Έγραψε: Υπάρχει ανάγκη για 15λεπτο τρόλεϋ στο κομμάτι Πλ.Χαλανδρίου (Σίδερα) - Κηφισίας; Σχεδόν απόσταση περπατηματος είναι η Πλ.Χαλανδρίου έως το Υγεία (γύρω στα 15λεπτα).
Οπότε, δυστυχώς, θα πρέπει να καταργηθούν αμφότερες οι γραμμές 18/19, επικαλυπτόμενες πλήρως από το Α7, το 10 και το μετρό, σε μια άλλη εποχή πλέον..
Παραθέτω την πρότασή μου υπό το πρίσμα της ύπαρξης της εναερίου. Δεν θέλω να εξετάσω τους λόγους που στήθηκε ένα τόσο πολύπλοκο και δαπανηρό δίκυτο καλωδίων στο Χαλάνδρι, ενώ το μετρό κατασκευαζόταν ήδη (και ήξεραν ότι με τις νέες ροές επιβατών, η οδική σύνδεση Χαλανδρίου θα αλλάξει)
Συνεπώς, οι λύσεις είναι δύο : είτε ξηλώνουμε τα καλώδια Αγ. Βαρβάρα - Σίδερα - Χαλάνδρι - Στ. Χαλανδρίου, και αφήνουμε μόνο το δίκτυο του "10", είτε τα κάνουμε κάτι ώστε να τα εκμεταλλευτούμε καλύτερα. Σε αυτή τη λογική κινείται η πρότασή μου.
Η κατανομή των οχημάτων που πρότεινα, έρχεται να μοιράσει πιό σωστά τα υπάρχοντα οχήματα. Δεν έχει λογική να στέλνεις το 18, παράλληλα με το 10, σε μια διαδρομή που είναι "ψώφια" (Εθν. Αντιστάσεως) - σε αυτό συμφωνούμε. Όμως, η σύνδεση Κηφισίας - Σίδερα - Χαλάνδρι, έχει "ψωμί" αν δουλέψει σωστά. Πρώτον διότι αποσυμφορεί - έστω και λίγο - τα Α7/550/Ε14 και δεύτερον, διότι η μετεπιβίβαση Χαλάνδρι - άνοδος Κηφισίας πάσχει. Δεν μπορουν να πάνε όλοι με τα πόδια στο "Υγεία", ούτε γίνεται να μην υπάρχει σύνδεση με τα μεγάλα εμπορικά κέντρα (Golden Hall, Avenue, Mall) που μαζεύουν το μισό πληθυσμό βορείων προαστείων.
Θες να πάρεις δύο οχήματα και αφήσεις τη γραμμή με πέντε; Μαζί σου. Όχι όμως να φύγει από το χάρτη.
Τέλος, για το τοπικό που πρότεινα, έβαλα μόνος μου τον "αστερίσκο" ότι θα προτιμούσα να ξηλωθεί το δίκτυο στο σημείο εκείνο, διότι πράγματι ήταν σπατάλη και ρουσφέτι.
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
27-02-2020, 09:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-02-2020, 09:34 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(27-02-2020, 10:57 AM)Citaro Έγραψε: Συνεπώς, οι λύσεις είναι δύο : είτε ξηλώνουμε τα καλώδια Αγ. Βαρβάρα - Σίδερα - Χαλάνδρι - Στ. Χαλανδρίου, και αφήνουμε μόνο το δίκτυο του "10", είτε τα κάνουμε κάτι ώστε να τα εκμεταλλευτούμε καλύτερα. Σε αυτή τη λογική κινείται η πρότασή μου.
Θες να πάρεις δύο οχήματα και αφήσεις τη γραμμή με πέντε; Μαζί σου. Όχι όμως να φύγει από το χάρτη. Τα σύρματα των Πετραλώνων (22/23) και τα έκτακτα/υπηρεσιακά πέριξ της Καραϊσκάκη/Αττικής ξηλώθηκαν;
Δεν βρίσκω νόημα να διατηρηθεί μια γραμμή επειδή υπάρχει σύρμα, όπως ομοίως και το κομμάτι των Πετραλώνων της 15. Άλλαξαν τα πράγματα, δεν χρειάζεται πλέον, καταργείται. Το οικονομικό, θα μπορούσαμε να το σκεφτούμε και σε πολλές άλλες περιπτώσεις σαν ανασταλτικό παράγοντα, όπως το να μην υπάρχουν οχήματα σε γραμμές και ο κόσμος να απομακρύνεται από την συγκοινωνία για να διατηρείται ένα φάντασμα 19!
Ρουσφέτι δεν το λες ακριβώς, ξεσηκωμός της τότε Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν, για να φύγουν οι Αφετηρίες από το κέντρο του Χαλανδρίου (που στην περίπτωση των 18/19, 447, αλλά και 10 δεν έχουν άδικο), και έτσι μόνο το 19 κατέληξε στον Στ.Χαλανδρίου που ήλπιζαν ότι θα πιάσει, ενώ η πρόταση του 18 να καταλήξει στην Πλ.Αγ.Παρασκευής, δεν έγινε ποτέ πράξη.
Εγώ είμαι κάθετος σε γραμμές μπαλώματα. Λίγο για την Αλεξάνδρας, λίγο για την Κηφισίας, λίγο για το Χαλάνδρι και στο τέλος από εξυπηρέτηση μηδέν, γιατί επικαλυπτεται από άλλα και η πραγματικότητα της ανυπαρξίας οχημάτων/οδηγών το οδηγεί σε φυσική περιστολή δρομολογίων και μηδενική επιβατική πληρότητα. Η δε επιβατική σύνδεση για άνοδο Κηφισίας δεν δικαιολογεί την ύπαρξη γραμμής. Ας μας περίσσευαν 100 οχήματα, κι ας λειτουργούσε ενισχυτικά...
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(27-02-2020, 09:31 PM)MrVanHool Έγραψε: Τα σύρματα των Πετραλώνων (22/23) και τα έκτακτα/υπηρεσιακά πέριξ της Καραϊσκάκη/Αττικής ξηλώθηκαν;
Δεν βρίσκω νόημα να διατηρηθεί μια γραμμή επειδή υπάρχει σύρμα, όπως ομοίως και το κομμάτι των Πετραλώνων της 15. Άλλαξαν τα πράγματα, δεν χρειάζεται πλέον, καταργείται. Το οικονομικό, θα μπορούσαμε να το σκεφτούμε και σε πολλές άλλες περιπτώσεις σαν ανασταλτικό παράγοντα, όπως το να μην υπάρχουν οχήματα σε γραμμές και ο κόσμος να απομακρύνεται από την συγκοινωνία για να διατηρείται ένα φάντασμα 19!
Ρουσφέτι δεν το λες ακριβώς, ξεσηκωμός της τότε Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν, για να φύγουν οι Αφετηρίες από το κέντρο του Χαλανδρίου (που στην περίπτωση των 18/19, 447, αλλά και 10 δεν έχουν άδικο), και έτσι μόνο το 19 κατέληξε στον Στ.Χαλανδρίου που ήλπιζαν ότι θα πιάσει, ενώ η πρόταση του 18 να καταλήξει στην Πλ.Αγ.Παρασκευής, δεν έγινε ποτέ πράξη.
Εγώ είμαι κάθετος σε γραμμές μπαλώματα. Λίγο για την Αλεξάνδρας, λίγο για την Κηφισίας, λίγο για το Χαλάνδρι και στο τέλος από εξυπηρέτηση μηδέν, γιατί επικαλυπτεται από άλλα και η πραγματικότητα της ανυπαρξίας οχημάτων/οδηγών το οδηγεί σε φυσική περιστολή δρομολογίων και μηδενική επιβατική πληρότητα. Η δε επιβατική σύνδεση για άνοδο Κηφισίας δεν δικαιολογεί την ύπαρξη γραμμής. Ας μας περίσσευαν 100 οχήματα, κι ας λειτουργούσε ενισχυτικά...
Δυστυχώς στο δίκτυο των τρόλεϊ με την πάροδο των ετών έχουν γίνει πολλές επεκτάσεις δικτύου χωρίς αντίκρυσμα. Εκτός από τα 18/19 αν κάποια στιγμή αποφασίστει να κοπούν τμήματα γραμμών που έχουν χαμηλή κίνηση (που αν ήταν λεωφορεία θεωρώ θα είχε γίνει πολλά χρόνια πριν) πρέπει επίσης να πάρουν πόδι κάτι 1 από Μοσχάτο (για να μην πω ολική κατάργηση), 2 από Καισαριανή και ίσως και τα 24/25 ολοκληρωτικά.
Για το Χαλάνδρι που είναι το θέμα συζήτησης σύμφωνοι να κοπούν τα 18/19, ειδικά έτσι όπως έχουν καταντήσει πλέον, αλλά εφόσον το 10 θα παραμείνει ως η βασική σύνδεση του κέντρου του Χαλανδρίου πρέπει να προσεχθεί και να ενισχυθεί. Το ίδιο βέβαια πρέπει να γίνει και με το 421 που το έχουν καταντήσει αηδία δρομολογιακά..
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(28-02-2020, 03:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δυστυχώς στο δίκτυο των τρόλεϊ με την πάροδο των ετών έχουν γίνει πολλές επεκτάσεις δικτύου χωρίς αντίκρυσμα. Εκτός από τα 18/19 αν κάποια στιγμή αποφασίστει να κοπούν τμήματα γραμμών που έχουν χαμηλή κίνηση (που αν ήταν λεωφορεία θεωρώ θα είχε γίνει πολλά χρόνια πριν) πρέπει επίσης να πάρουν πόδι κάτι 1 από Μοσχάτο (για να μην πω ολική κατάργηση), 2 από Καισαριανή και ίσως και τα 24/25 ολοκληρωτικά. Επειδή διαβάζω συχνά για τα 24/25, για ποιον λόγο να καταργηθούν; Γραμμές τοπικές με αρκετή επιβατική κίνηση είναι, που χρησιμοποιούν το υπάρχον εναέριο δίκτυο. Και όταν σε 50 χρόνια ανοίξει το Μετρό στην Θηβών στον Λακιώτη, θα γυρνάνε εκεί.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(28-02-2020, 03:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δυστυχώς στο δίκτυο των τρόλεϊ με την πάροδο των ετών έχουν γίνει πολλές επεκτάσεις δικτύου χωρίς αντίκρυσμα. Εκτός από τα 18/19 αν κάποια στιγμή αποφασίστει να κοπούν τμήματα γραμμών που έχουν χαμηλή κίνηση (που αν ήταν λεωφορεία θεωρώ θα είχε γίνει πολλά χρόνια πριν) πρέπει επίσης να πάρουν πόδι κάτι 1 από Μοσχάτο (για να μην πω ολική κατάργηση), 2 από Καισαριανή και ίσως και τα 24/25 ολοκληρωτικά.
Προσωπικά θεωρώ ότι με την κατάσταστη που διαμορφώνεται σήμερα (δίκτυο μετρό και καθιέρωση μετεπιβιβάσεων), οι παλιές "παραδοσιακές" γραμμές των τρόλλεϋ πρέπει να πάρουν την εξής μορφή :
1 : Κατάργηση. Ο κλάδος Αττική - Ομόνοια δεν θα εξυπηρετείται, ο κλάδος Ομόνοια - Μοσχάτο περνάει στο 15 που θα γράψω παρακάτω. Κέρδος 6 οχήματα.
2 : ως έχει
3 : κόβεται η Φιλαδέλφεια και από Άνω Πατήσια συνεχίζει αντί για το 5 προς ΛΑΜΠΡΙΝΗ. Βελτίωση εξυπηρέτησης Λαμπρινής - ίδια οχήματα.
4 : κατάργηση. Ο κλάδος Κυψέλης περνάει στο 9 και ο κλάδος Παγκρατίου - Αγ. Ιωάννη περάνει στο 12. Κέρδος 8 οχήματα.
5 : Τέρμα Άνω Πατήσια αντί για Λαμπρινή. Κέρδος 1 όχημα.
6 : ως έχει
9 : Αναβίωση της γραμμής " ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ" . Αντικαθιστά το 4 στην Κυψέλη και το 15 στα Πετράλωνα. Λειτουργία με 7 οχήματα.
10 : ως έχει
11 : επέκταση Ν. Φιλαδέλφεια αντί για το 3. Επιπλέον 2 οχήματα. Εξορθολογισμός εξυπηρέτησης Φιλαδέλφειας που δεν χρειάζεται 18μετρα και 10λεπτα.
12 : Επέκταση Παγκράτι - Αγ. Ιωάννη με νέα ονομασία " ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ". Αντικαθιστά στο Παγκράτι το 4. Επιπλέον 4 οχήματα.
14 : Επαναφορά στην Πλ. Παπαδιαμάντη. Κόψιμο της Λαμπρινής. Ίδια οχήματα, βελτίωση συχνότητας λόγω συντομότερης διαδρομής.
15 : Αντικατάσταση του κλάδου Πετραλώνων και επέκταση προς Καλλιθέα - Μοσχάτο αντί για το 1. Επιπλέον 2 οχήματα. Βελτίωση εξυπηρέτησης Καλλιθέας.
Με τις επεμβάσεις αυτές γίνεται ανακατανομή των διαθέσιμων οχημάτων και εξορθολογίζεται η εξυπηρέτηση.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-02-2020, 10:06 AM)MrVanHool Έγραψε: Επειδή διαβάζω συχνά για τα 24/25, για ποιον λόγο να καταργηθούν; Γραμμές τοπικές με αρκετή επιβατική κίνηση είναι, που χρησιμοποιούν το υπάρχον εναέριο δίκτυο. Και όταν σε 50 χρόνια ανοίξει το Μετρό στην Θηβών στον Λακιώτη, θα γυρνάνε εκεί.
H επιβατική τους κίνηση νομίζω δεν δικαιολογούσε τη ηλεκτροδότηση τους. Επίσης, πιο συγκεκριμένα το 24 σαν διαδρομή είναι αρκετά κοντά σε 700, Α/Β11 και 719 και ίσως δεν θα χρειαζόταν καν ειδικά αν το τελευταίο είχε καλύτερες συχνότητες και το 25 αν ήταν διαφορετική η διαδρομή με προσέγγιση και στις 2 κατευθύνσεις στην Ανθούπολη (όπως 700/1/5) θα τράβαγε θεωρώ κόσμο από Καματερό για μετρό, με αποφόρτιση του Γ12. Τώρα με κύκλο από Κωνσταντινουπόλεως και Αγ. Αντώνιο περισσότερο για τοπικές μετακινήσεις είναι όπου υπάρχουν και άλλες γραμμές.
(28-02-2020, 10:48 AM)Citaro Έγραψε: Προσωπικά θεωρώ ότι με την κατάσταστη που διαμορφώνεται σήμερα (δίκτυο μετρό και καθιέρωση μετεπιβιβάσεων), οι παλιές "παραδοσιακές" γραμμές των τρόλλεϋ πρέπει να πάρουν την εξής μορφή :
1 : Κατάργηση. Ο κλάδος Αττική - Ομόνοια δεν θα εξυπηρετείται, ο κλάδος Ομόνοια - Μοσχάτο περνάει στο 15 που θα γράψω παρακάτω. Κέρδος 6 οχήματα.
2 : ως έχει
3 : κόβεται η Φιλαδέλφεια και από Άνω Πατήσια συνεχίζει αντί για το 5 προς ΛΑΜΠΡΙΝΗ. Βελτίωση εξυπηρέτησης Λαμπρινής - ίδια οχήματα.
4 : κατάργηση. Ο κλάδος Κυψέλης περνάει στο 9 και ο κλάδος Παγκρατίου - Αγ. Ιωάννη περάνει στο 12. Κέρδος 8 οχήματα.
5 : Τέρμα Άνω Πατήσια αντί για Λαμπρινή. Κέρδος 1 όχημα.
6 : ως έχει
9 : Αναβίωση της γραμμής "ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ" . Αντικαθιστά το 4 στην Κυψέλη και το 15 στα Πετράλωνα. Λειτουργία με 7 οχήματα.
10 : ως έχει
11 : επέκταση Ν. Φιλαδέλφεια αντί για το 3. Επιπλέον 2 οχήματα. Εξορθολογισμός εξυπηρέτησης Φιλαδέλφειας που δεν χρειάζεται 18μετρα και 10λεπτα.
12 : Επέκταση Παγκράτι - Αγ. Ιωάννη με νέα ονομασία "ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ". Αντικαθιστά στο Παγκράτι το 4. Επιπλέον 4 οχήματα.
14 : Επαναφορά στην Πλ. Παπαδιαμάντη. Κόψιμο της Λαμπρινής. Ίδια οχήματα, βελτίωση συχνότητας λόγω συντομότερης διαδρομής.
15 : Αντικατάσταση του κλάδου Πετραλώνων και επέκταση προς Καλλιθέα - Μοσχάτο αντί για το 1. Επιπλέον 2 οχήματα. Βελτίωση εξυπηρέτησης Καλλιθέας.
Με τις επεμβάσεις αυτές γίνεται ανακατανομή των διαθέσιμων οχημάτων και εξορθολογίζεται η εξυπηρέτηση.
Σε γενικές γραμμές με αυτό το πλάνο θεωρώ γίνονται πολλές αλλαγές (που έστω στην αρχή θα προκαλέσουν σύγχυση) χωρίς να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη βελτίωση. Π.χ. αν κρατήσουμε το 2 στην Καισαριανή θεωρώ καλύτερο να μείνει ως έχει το συγκρότημα 2/4 προκειμένου να υπάρχει συντονισμένη εξυπηρέτηση για το Παγκράτι από Κλαυθμώνος/Σύνταγμα. Επίσης, το 12 θα γίνει αρκετά μακαρόνι αν πάει μέχρι Αγ. Ιωάννη χάνοντας αρκετά σε αξιοπιστία. Για τις αλλαγές σε 3/5/11 θεωρώ από την αναδιανομή τμημάτων μετά τα Α. Πατήσια δεν προκύπτει κάποιο σημαντικό όφελος. Το κομμάτι Πατήσια-Φιλαδέλφεια ίσως θα μπορούσε να καταργηθεί εντελώς αφού υπάρχει επικάλυψη (ειδικά αν κάποια στιγμή βγάλουν το 755 από τα στενά και το γυρνάνε Άνω Πατήσια). Το 1 αν είναι να μείνει ο κλάδος του Μοσχάτου θα μπορούσε να παραμέινει σαν ακτινικό ως Ομόνοια.
Δημοσιεύσεις: 1.242
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
(28-02-2020, 06:38 PM)mercedes elbo Έγραψε: H επιβατική τους κίνηση νομίζω δεν δικαιολογούσε τη ηλεκτροδότηση τους. Επίσης, πιο συγκεκριμένα το 24 σαν διαδρομή είναι αρκετά κοντά σε 700, Α/Β11 και 719 και ίσως δεν θα χρειαζόταν καν ειδικά αν το τελευταίο είχε καλύτερες συχνότητες και το 25 αν ήταν διαφορετική η διαδρομή με προσέγγιση και στις 2 κατευθύνσεις στην Ανθούπολη (όπως 700/1/5) θα τράβαγε θεωρώ κόσμο από Καματερό για μετρό, με αποφόρτιση του Γ12. Τώρα με κύκλο από Κωνσταντινουπόλεως και Αγ. Αντώνιο περισσότερο για τοπικές μετακινήσεις είναι όπου υπάρχουν και άλλες γραμμές. Δεν δικαιολογούσε, έγινε όμως. Η ερώτηση μου είναι, για ποιον λόγο να καταργηθούν αφού έγινε.
Το 24, παρόλο που είναι κοντά στο 719, κινείται στον βασικό άξονα της Ανδ.Παπανδρέου και είναι η επιλογή στο κομμάτι (Αθήνα-)Αγ.Αντώνιος-Μπουρνάζι.
Το δε 25, αποτελεί σταθερή επιλογή αρκετών επί της Αγ.Νικολάου που έχει αρκετό κόσμο.
Θα συμφωνήσουμε σαφώς στο ότι το κομμάτι του Μπουρναζίου είναι λάθος, πιθανώς να μπορούσε να το αναλάβει το 891 και τα τρόλεϋ να γυρνάνε στην Ανθούπολη. Όχι όμως να κοπούν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 245
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
19-10-2021, 09:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-11-2021, 09:29 PM από kostas720. Edited 16 times in total.)
Εγώ θεωρώ πως πρέπει να γίνουν οι εξής αλλαγές
1 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΜΟΣΧΑΤΟ Συχνότητες ανά 12' με 12μετρα στην αιχμή. Συντονισμός δρομολογίων με το 5
Πολύ χρήσιμη γραμμή αλλά οι συχνότητες είναι πάρα πολύ άθλιες. Γι ' αυτό τοπικοποίηση στην Ομόνοια με νέο όνομα μήπως βελτιωθούν λίγο οι συχνότητες. Το κομμάτι Ομόνοια - Αττική εξυπηρετείται από το μετρό.
2 Α.ΚΥΨΕΛΗ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-Ν.ΕΛΒΕΤΙΑ
4 Α.ΚΥΨΕΛΗ-ΑΓ.ΑΡΤΕΜΙΟΣ-ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ
Συχνότητες ανά 12' με 12μετρα στην αιχμή συγκρότημα.
Θα μπορούσε να γίνει το εξής. Να καταργηθεί το 11 και να τροποποιηθεί το 2 πιάνοντας τον κλάδο Ν.Ελβετίας.
3 ΛΑΜΠΡΙΝΗ-Ν.ΨΥΧΙΚΟ
Συχνότητες ανά 9' με μίξη 12μετρων και 18μετρων αιχμή.
Κατάργηση του κλάδου της Ν.Φιλαδέλφειας και αφετηρία στην Λαμπρινή. Νέα ονομασία 3 ΛΑΜΠΡΙΝΗ - Ν.ΨΥΧΙΚΟ
5 Α.ΠΑΤΗΣΙΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Συχνότητα ανά 12' αιχμή με 12μετρα. Συντονισμός με το 1.
Τέρμα στην αφετηρία του 11 στα Α.Πατήσια. Είναι που είναι μακρυνάρι μην μπλέκεται και με την Λαμπρινή
6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-Κ.ΜΥΛΟΣ
Συχνότητα ανά 10' αιχμή με μίξη 12μετρων και 18μετρων
7 Α.ΠΑΤΗΣΙΑ-ΖΑΠΠΕΙΟ
Συχνότητα ανά 10' αιχμή με 12μετρα
Ουσιαστικά δημιουργήθηκε για να καλύψει τα τεράστια κενά που υπάρχουν στην Πατησίων. Καμία αλλαγή.\
8 ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ
Συχνότητα ανά 10' αιχμή με 12μετρα.
Ουσιαστικά θα έρθει να καλύψει τα κενά που υπάρχουν στην Αλεξάνδρας και στην άνοδο και στην κάθοδο.
10 ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Συχνότητα ανά 10' με 18μετρα
12 ΖΑΠΠΕΙΟ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Συχνότητα ανά 6' με 18μετρα και ελάχιστα 12μετρα
Τοπικοποιείται το Α13 ως (707 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ(κυκλική)) και το 12 τοπικοποιείται στην Ανθούπολη ως (12 ΖΑΠΠΕΙΟ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ(ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ)). Το θέμα είναι πως θα χρειαστεί πύκνωση ανά 6' και δρομολόγηση αρκετών 18μετρων και στην παρούσα φάση δεν είναι απαραίτητο.
19 ΜΟΥΣΕΙΟ-ΣΙΔΕΡΑ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Συχνότητα ανά 15-20' αιχμή με 12μετρα
Το μεγάλο μπέρδεμα στα τρόλει. Ουσιαστικά το 19Β ήρθε να συμπληρώσει το 19 με κυκλική διαδρομή αλλά το 19 έγινε μόνο για τα πρώτα-τελευταία δρομολόγια. Το 18 από την άλλη αραιό κανένας δεν το παίρνει. Η πρότασή μου είναι κατάργηση του 18 και του 19Β. Ουσιαστικά θα λειτουργήσει το 19 με την σημερινή του μορφή. Πύκνωση με όλα τα οχήματα από τα 18 και του 19Β που θα καταργηθούν ( 5 νομίζω είναι -3 στο 19Β και 2 στο 18-) Έτσι θα έχουμε μία αξιοπρεπής σύνδεση με το Χαλάνδρι.
24 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ Συχνότητα ανά 9'με 12μετρα
25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Συχνότητα ανά 15' με 12μετρα
Τα δύο τρόλει των Βορειοδυτικών προαστίων. Αρκετά χρήσιμες γραμμές τις κρατάμε. Ουσιαστικά η πρόταση μου είναι να τοποικοποιηθούν στην Ανθούπολη. 24 ΠΕΤΡΟΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ(κυκλική) και 25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ(κυκλική).Το 25 μπορεί να αντικαταστήσει το Γ12 με κατάργησή του και το 25 να πύκνωνε ανά 9' για να καλύψει την Αγ.Νικολάου.
26 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ-ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
27 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ
Συχνότητα ανά 20'-25' Συγκρότημα
Δύο νέες γραμμές που θα προκύψουν από την ενοποίηση των κλάδων Αγ.Ιερόθεου και Μπουρναζίου. Έτσι έχουμε το 26 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ - ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και 27 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ.
Τέλος μπορεί να εξεταστεί και τρολεοποίηση του 049 (και σε αρκετά απίθανο βαθμό και του 040) έτσι κι αλλιώς υπάρχει η εναέριος.
Τα υπόλοιπα ως έχουν
|